Die Pixxie iddquote:Op donderdag 18 februari 2016 18:04 schreef Tjacka het volgende:
Ik blijf kpd een bijzonder forum vinden.
Trancequote:
quote:Op donderdag 18 februari 2016 18:08 schreef Opsonisatie het volgende:
Wnr nudies van montelly dan. Die van dima hebben we inmiddels al, half.
Waar blijven jou nudies eigenlijk? Heb wel pics van je hoofd en ben eigk wel benieuwd naar de rest.quote:Op donderdag 18 februari 2016 18:08 schreef Opsonisatie het volgende:
Wnr nudies van montelly dan. Die van dima hebben we inmiddels al, half.
Is dat zoiets als de pff?quote:Op donderdag 18 februari 2016 18:10 schreef Frozen-assassin het volgende:
Partijleider van Vlaams Blok zet gewoon op facebook de vraag: "Wie is er voor de doodstraf?" En dan allemaal mensen met "voor!!"
Wat een achterlijk volk daar
Is toch hetzelfde als die fb van nederland mijn vaderland en pvv wilders tokkiesquote:Op donderdag 18 februari 2016 18:10 schreef Frozen-assassin het volgende:
Partijleider van Vlaams Blok zet gewoon op facebook de vraag: "Wie is er voor de doodstraf?" En dan allemaal mensen met "voor!!"
Wat een achterlijk volk daar
quote:
Te dik past niet op foto ;squote:Op donderdag 18 februari 2016 18:11 schreef MAHL het volgende:
[..]
Waar blijven jou nudies eigenlijk? Heb wel pics van je hoofd en ben eigk wel benieuwd naar de rest.
Jepsquote:
Jupquote:Op donderdag 18 februari 2016 18:11 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Is toch hetzelfde als die fb van nederland mijn vaderland en pvv wilders tokkies
Skere geforceerde grappen van allochtonen..eerste paar weken waren leuk maar nuquote:Op donderdag 18 februari 2016 18:13 schreef Opsonisatie het volgende:
De tatta's be like pagina kan er ook wat van. Is niet meer zo "grappig" als vroegah
sharing=caringquote:Op donderdag 18 februari 2016 18:11 schreef MAHL het volgende:
[..]
Waar blijven jou nudies eigenlijk? Heb wel pics van je hoofd en ben eigk wel benieuwd naar de rest.
is maar 1 kant van het verhaal he.... er zitten altijd twee kanten aanquote:Op donderdag 18 februari 2016 18:19 schreef zeer het volgende:
http://www.volkskrant.nl/(...)ijn-fataal~a4247376/
Probeer m'n hand te leggen op de spongebob times maar is nog niet gelukt.quote:Op donderdag 18 februari 2016 18:20 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
is maar 1 kant van het verhaal he.... er zitten altijd twee kanten aan
Homoquote:
Vraag HPLC ik heb begrepen dat hij een volle neef van Patrick isquote:Op donderdag 18 februari 2016 18:21 schreef zeer het volgende:
[..]
Probeer m'n hand te leggen op de spongebob times maar is nog niet gelukt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |