gast het gaat om honderd duizend euro.quote:Op donderdag 18 februari 2016 16:47 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Zie je een bijbaantje?
tja alcohol ook wil niet zeggen dat het niet gebeurd.quote:Op donderdag 18 februari 2016 16:49 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ja, gayshit is verboden daar hè.
Wordt wel vaak gebanned of niet? Lees er vaak over iigquote:
quote:
Geen idee, zal wel weer in NWS of VBL gebeurd zijnquote:Op donderdag 18 februari 2016 16:50 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Wordt wel vaak gebanned of niet? Lees er vaak over iig. Vraag me af wat 'ie doet met dat gat in z'n leven
.
heb je wel eens blue label op btw? saddams kelder stond er ook vol mee vraag me af wat daar mee gedaan is.quote:Op donderdag 18 februari 2016 16:49 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ja, gayshit is verboden daar hè.
Nope, ben laatste jaren niet meer van de sterke drank, laat staan om er veel geld aan stuk te slaanquote:Op donderdag 18 februari 2016 16:53 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
heb je wel eens blue label op btw? saddams kelder stond er ook vol mee vraag me af wat daar mee gedaan is.
ah oke vraag me af of je echt dusdanig veel verschil proeft als whiskie kenners je willen doen geloven.quote:Op donderdag 18 februari 2016 17:00 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Nope, ben laatste jaren niet meer van de sterke drank, laat staan om er veel geld aan stuk te slaan.
Als kenner waarschijnlijk wel, net als met wijn, koffie en in mindere mate cola. Of water.quote:Op donderdag 18 februari 2016 17:02 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
ah oke vraag me af of je echt dusdanig veel verschil proeft als whiskie kenners je willen doen geloven.
oh pretentieus gedoe dus.quote:Op donderdag 18 februari 2016 17:03 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Als kenner waarschijnlijk wel, net als met wijn, koffie en in mindere mate cola. Of water.
Niet per se, bedoel dat kenners of mensen met verfijnde smaakpapillen het verschil waarschijnlijk kunnen proeven.quote:
care to elaborate?quote:Op donderdag 18 februari 2016 17:15 schreef NoelGallagher het volgende:
Sta naast een rijleraar en zn leerling en krijg sterk het idee dat ie haar niet alleen auto leert rijden hahahaha mooi man zet em op kerel
rijden is rijdenquote:Op donderdag 18 februari 2016 17:15 schreef NoelGallagher het volgende:
Sta naast een rijleraar en zn leerling en krijg sterk het idee dat ie haar niet alleen auto leert rijden hahahaha mooi man zet em op kerel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |