Hebben ze zoals goede Limburgers betaamt een alternatieve training in de kantine.quote:
waar is die training? ik ben al aardig op weg in die training geloof ikquote:Op donderdag 18 februari 2016 20:46 schreef MPG het volgende:
[..]
Hebben ze zoals goede Limburgers betaamt een alternatieve training in de kantine.
welke info?quote:Op donderdag 18 februari 2016 20:44 schreef Saisai het volgende:
stiekem. Dus ik ga ervan uit dat deze informatie discreet wordt behandeld.
ja ik.quote:Op donderdag 18 februari 2016 20:48 schreef Saisai het volgende:
mensen die niet weten dat je dadels moet checken![]()
hmm, gaan we eens samen trainen?quote:Op donderdag 18 februari 2016 20:49 schreef Saisai het volgende:
[..]
waar is die training? ik ben al aardig op weg in die training geloof ik
In de kantine van de plaatselijke SVquote:Op donderdag 18 februari 2016 20:49 schreef Saisai het volgende:
[..]
waar is die training? ik ben al aardig op weg in die training geloof ik
ow, sorry danquote:Op donderdag 18 februari 2016 20:50 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja ik.
Maar ja, ik eet die dingen toch niet
hvquote:Op donderdag 18 februari 2016 20:50 schreef MPG het volgende:
[..]
In de kantine van de plaatselijke SV
geeft niet, insecten smaken misschien net zo lekker dan die plakdingenquote:
Ja, ik ga wel een keertje meequote:Op donderdag 18 februari 2016 20:50 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hmm, gaan we eens samen trainen?
insecten zijn juist heel gezond, dus ik zie het probleem eigenlijk niet.quote:Op donderdag 18 februari 2016 20:51 schreef gianni61 het volgende:
[..]
geeft niet, insecten smaken misschien net zo lekker dan die plakdingen
zal een paar litertjes wijn klaar zettenquote:
Ik check ze nietquote:Op donderdag 18 februari 2016 20:48 schreef Saisai het volgende:
Verkeerde mac adress toegevoegd?quote:Op donderdag 18 februari 2016 20:59 schreef Saisai het volgende:
Mijn internet is ineens down
*vanaf 3G
Ziggo?quote:Op donderdag 18 februari 2016 20:59 schreef Saisai het volgende:
*vanaf 3G
heeft u al geprobeerd het uit weer aan te zetten?quote:Op donderdag 18 februari 2016 20:59 schreef Saisai het volgende:
*vanaf 3G
U R n0t al0nequote:
Nee mn vriend zat ermee te kuttenquote:Op donderdag 18 februari 2016 21:00 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Verkeerde mac adress toegevoegd?
quote:Op donderdag 18 februari 2016 21:13 schreef Saisai het volgende:
[..]
Nee mn vriend zat ermee te kutten
quote:
Ik vreet ze gewoon op. Of ik voer ze zonder te kijken aan mijn kind.quote:Op donderdag 18 februari 2016 20:48 schreef Saisai het volgende:
Het zou verboden moeten worden!quote:Op donderdag 18 februari 2016 21:13 schreef Saisai het volgende:
[..]
Nee mn vriend zat ermee te kutten
insecten zijn ook heel gezond, dus niets aan de handquote:Op donderdag 18 februari 2016 21:15 schreef Vijzel het volgende:
[..]
Ik vreet ze gewoon op. Of ik voer ze zonder te kijken aan mijn kind.
Smaak is prima, je wordt er niet ziek van. Eten dus.
ben ik de enige die die dingen niet lust?quote:Op donderdag 18 februari 2016 21:15 schreef Vijzel het volgende:
[..]
Ik vreet ze gewoon op. Of ik voer ze zonder te kijken aan mijn kind.
Smaak is prima, je wordt er niet ziek van. Eten dus.
precies!quote:Op donderdag 18 februari 2016 21:15 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Het zou verboden moeten worden!
Wat denkt die grapjas wel? Dat ie clown bassie is of zo om op prime time met internet te gaan zitten klooien!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.O+
Wat niet weet, wat niet deert.quote:Op donderdag 18 februari 2016 21:15 schreef Saisai het volgende:
[..]
insecten zijn ook heel gezond, dus niets aan de hand
Maar soms zitten er echt smerige dingen in hoor
Ik eet ze niet zo, maar met een pamplonaatje eromheen en uit de oven vind ik ze lekker hoorquote:Op donderdag 18 februari 2016 21:16 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ben ik de enige die die dingen niet lust?
Meneer vijzel eet ze ook niet, tenzij in muffins oid verwerkt.quote:Op donderdag 18 februari 2016 21:16 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ja hoi.. Wat zijn dadels?quote:Op donderdag 18 februari 2016 21:16 schreef Koen66 het volgende:
[..]
kleverige zoete rotzooiquote:
quote:Op donderdag 18 februari 2016 21:15 schreef Saisai het volgende:
"Hij doet het nu weer hoor"
Heeft die feestneus de mac adres filtering omgedraaid..
Oftewel, freeloaders toegevoegd, mij eruit gegooid.
amateur, ik doe het zelf wel
beetje moslimfood vind ik het altijd, die vreten veel van die zoete zooiquote:
Moslimfood?quote:Op donderdag 18 februari 2016 21:21 schreef Koen66 het volgende:
[..]
beetje moslimfood vind ik het altijd, die vreten veel van die zoete zooi
mijn schoonvader komt uit Iran. Ook een en al zoete troepquote:Op donderdag 18 februari 2016 21:26 schreef Saisai het volgende:
Turken en Marokkanen eten wel veel zoete shit inderdaad. Surinamers ook trouwens.
true. Zoiets als baklava krijg ik ook niet weggewerkt. Veel te zoetquote:Op donderdag 18 februari 2016 21:26 schreef Saisai het volgende:
Turken en Marokkanen eten wel veel zoete shit inderdaad. Surinamers ook trouwens.
mij werk ooit verteld dat dit limburgs was.quote:Op donderdag 18 februari 2016 21:26 schreef Saisai het volgende:
Saisai ook. Saisai heeft arretjescake.
Ik hoorde er hier pas voor het eerst vanquote:Op donderdag 18 februari 2016 21:28 schreef gianni61 het volgende:
[..]
mij werk ooit verteld dat dit limburgs was.
Ik kende het niet
het komt uit het Noorden van het land. Drenthe en Groningen strijden om de eer.quote:Op donderdag 18 februari 2016 21:28 schreef gianni61 het volgende:
[..]
mij werk ooit verteld dat dit limburgs was.
Ik kende het niet
quote:Op donderdag 18 februari 2016 21:27 schreef gianni61 het volgende:
[..]
true. Zoiets als baklava krijg ik ook niet weggewerkt. Veel te zoet
ah. Daar kom ik nooitquote:Op donderdag 18 februari 2016 21:29 schreef Saisai het volgende:
[..]
het komt uit het Noorden van het land. Drenthe en Groningen strijden om de eer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |