het is niet het doel want ik ben ook tegen plofkip. Het is het belerende toontje van die organisatiequote:Op donderdag 18 februari 2016 20:17 schreef Saisai het volgende:
[..]
vreemd wel. als ik met mijn bontjas over straat loop wordt ik dood gekeken, maar plofkip eet iedereen.
en dat terwijl het bont van een schaap is die gewoon is opgegeten.
nja, daar zou ik weinig moeite mee hebben.quote:Op donderdag 18 februari 2016 20:20 schreef Saisai het volgende:
[..]
Ja. Er bestaan veel verschillende soorten schaapjes. Deze is grijs en heeft krulletjes
Nee maar ik word altijd nagewezen en hoor dan mensen 'nerts' zeggen.quote:Op donderdag 18 februari 2016 20:21 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nja, daar zou ik weinig moeite mee hebben.
anders zouden mensen ook geen leren jassen meer mogen dragen..
nja, domme mensen zijn er meer dan genoeg op deze wereld.quote:Op donderdag 18 februari 2016 20:23 schreef Saisai het volgende:
[..]
Nee maar ik word altijd nagewezen en hoor dan mensen 'nerts' zeggen.
Alsof een nerts grijs is met krulletjesdomme mensen zijn dom.
Koen is er toch ook nogquote:Op donderdag 18 februari 2016 20:35 schreef Saisai het volgende:
Waarom zijn wij de enige twee vandaag?
Druk druk druk. Maar nu niet meer.quote:Op donderdag 18 februari 2016 20:35 schreef Saisai het volgende:
jij hebt een goed excuusquote:Op donderdag 18 februari 2016 20:38 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Druk druk druk. Maar nu niet meer.
Goedenavond!
Ja, eej, doe eens delen dan!quote:
quote:Op donderdag 18 februari 2016 20:40 schreef Saisai het volgende:
[..]
Als je meer dan een minuut niet reageert ga ik ervan uit dat je er niet meer bent
Aha. Vandaar!quote:Op donderdag 18 februari 2016 20:41 schreef Saisai het volgende:
Ik zit aan de wijn en heb stiekem al teveel op
ik heb inmiddels ook de computer uit gezet.quote:Op donderdag 18 februari 2016 20:35 schreef Saisai het volgende:
quote:Op donderdag 18 februari 2016 20:41 schreef Saisai het volgende:
Ik zit aan de wijn en heb stiekem al teveel op
aawhquote:Op donderdag 18 februari 2016 20:42 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik heb inmiddels ook de computer uit gezet.
Zou nu eigenlijk trainen maar te veel afmeldingen
keuringsdienst van waarde kijken.quote:
oeh, goed plan. Ik doe mee.quote:Op donderdag 18 februari 2016 20:44 schreef gianni61 het volgende:
[..]
keuringsdienst van waarde kijken.
Nu al geen zin meer in dadels
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |