best welquote:
Maar je hebt je wijsvinger toch standaard op de scrollknop. Althans, ik wel.quote:Op donderdag 18 februari 2016 15:51 schreef gianni61 het volgende:
[..]
best wel
alhoewel: ik heb thuis een muis die ook een dubbelklik knop heeft.
ook nooit gebruikt
maar de vorige en volgende knoppen zijn dan wel weer erg handig
Ja, het regent hier en ik moet nog opruimen. wat ik haat.quote:Op donderdag 18 februari 2016 15:52 schreef ieniminimuis het volgende:
Vandaag is wel een beetje een meh dag.
je bent zelf..quote:
waarmee?quote:
Bij mij ook. Lijf wil niet wat ik wil grrquote:Op donderdag 18 februari 2016 15:52 schreef ieniminimuis het volgende:
Vandaag is wel een beetje een meh dag.
Same here. Sinds vanmorgen geen echte koorts meer.quote:Op donderdag 18 februari 2016 16:08 schreef essnhills het volgende:
Amateurs, ik lig al sinds maandag onder de dekens
ik zit op een bureaustoelquote:Op donderdag 18 februari 2016 16:08 schreef essnhills het volgende:
Amateurs, ik lig al sinds maandag onder de dekens
ik voel me ook een stuk beter dan gister.quote:Op donderdag 18 februari 2016 16:09 schreef fietsie het volgende:
[..]
Same here. Sinds vanmorgen geen echte koorts meer.
Ik was in het gelukkige bezit van de juiste medicatie voor mijn oor en bijholteonsteking.quote:Op donderdag 18 februari 2016 16:12 schreef essnhills het volgende:
[..]
ik voel me ook een stuk beter dan gister.
Maar wel nog koorts. Maar nu vooral nog erge oor- en keelpijn en inmiddels zo'n zere rug dat ik moeite heb met normaal ademen en hoesten
ohja dat scheeltquote:Op donderdag 18 februari 2016 16:19 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik was in het gelukkige bezit van de juiste medicatie voor mijn oor en bijholteonsteking.
Om de simpele reden dat ik een onderhoudsdosis van de huisarts op voorraad heb...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |