oh okquote:Op donderdag 18 februari 2016 10:26 schreef HPLC het volgende:
[..]
Best veel werk hoor 2 regels typen, onderschat dat niet
werken, fokken, zelfde als elke dagquote:Op donderdag 18 februari 2016 10:49 schreef McGrath het volgende:
Hoi Gianni, wat ga jij vandaag doen?
fokken, studeren, training geven en zelf trainen.quote:Op donderdag 18 februari 2016 10:50 schreef gianni61 het volgende:
[..]
werken, fokken, zelfde als elke dag
en jij?
oh ja, trainen vanavond ook nogquote:Op donderdag 18 februari 2016 10:52 schreef McGrath het volgende:
[..]
fokken, studeren, training geven en zelf trainen.
Ja. SCRIPTIEquote:Op donderdag 18 februari 2016 10:26 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hmm, balen. wanneer zou die week vrij zijn? had je al wat gepland?
Ja ik las niet goed, ik dacht dat je juist nooit meer weg ging. Was net wakker man.quote:Op donderdag 18 februari 2016 10:25 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik zag je quote net wel, ik wilde even zeggen dat ik achter de woorden van motorbloempje nu sta
quote:Op donderdag 18 februari 2016 11:13 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ja ik las niet goed, ik dacht dat je juist nooit meer weg ging. Was net wakker man.
Ondertussen drie bakken koffie en een ontbijtje verder.quote:Op donderdag 18 februari 2016 11:13 schreef HPLC het volgende:
[..]
Vooruit, omdat jij het bent vergeef ik het je.
Stoer zeg!!!quote:Op donderdag 18 februari 2016 11:14 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ondertussen drie bakken koffie en een ontbijtje verder.
Ik ga vandaag lekker niet aan m'n scriptie werken![]()
![]()
bazenpost 5/7quote:
quote:Op donderdag 18 februari 2016 00:39 schreef Vanillekwark het volgende:
Zou tevens MMG verwijderen uit de op, mocht ik de OP hebben gehad.
ik hoef niet zo nodig in de OPquote:
ze pesten hem, en hebbend e pik op hemquote:Op donderdag 18 februari 2016 11:22 schreef HPLC het volgende:
2 NWS-topics van Tong dicht, dat wordt zo weer feest
even de fb in de gaten houdenquote:Op donderdag 18 februari 2016 11:22 schreef HPLC het volgende:
2 NWS-topics van Tong dicht, dat wordt zo weer feest
Jeetje, ik was de een van de weinige die serieus reageerde, en toen was ik ineens te dom om mijn reet af te vegenquote:Op donderdag 18 februari 2016 11:22 schreef PeZu het volgende:
[..]
ze pesten hem, en hebbend e pik op hem
ooh nou het staat iemand vrij om mij toe te voegen, als die persoon het tof vind dan mag het gewoonquote:
als je zijn klacht tegenspreekt ben je ook vaak gelijk anti tong... het verzand zo vaak in dezelfde ellende, en dan doet ie vaak alleen ctr c en v of een linkdump....quote:Op donderdag 18 februari 2016 11:23 schreef HPLC het volgende:
[..]
Jeetje, ik was de een van de weinige die serieus reageerde, en toen was ik ineens te dom om mijn reet af te vegen
3 bakken koffie.. slecht geslapen ofwa?quote:Op donderdag 18 februari 2016 11:14 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ondertussen drie bakken koffie en een ontbijtje verder.
Ik ga vandaag lekker niet aan m'n scriptie werken![]()
![]()
Nee verzot op koffie. Ga zo nog eentje drinken. Maar eerst even douchen.quote:Op donderdag 18 februari 2016 11:27 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
3 bakken koffie.. slecht geslapen ofwa?
net de 4de opquote:Op donderdag 18 februari 2016 11:28 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Nee verzot op koffie. Ga zo nog eentje drinken. Maar eerst even douchen.
Begrijpelijk, maar vier bakken voor het middaguur is een beetje overdreven? Vraag me af waar het dan stopt.. waar is het einde?quote:Op donderdag 18 februari 2016 11:28 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Nee verzot op koffie. Ga zo nog eentje drinken. Maar eerst even douchen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |