abonnement Unibet Coolblue
pi_160247466
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 februari 2016 10:43 schreef IJsbeertje21 het volgende:
Er staat een opdracht hier vlakbij mijn huis dat je boodschappen bezorgt bij iemand voor 17,50. Had hem even geaccepteerd maar moet voor elf uur en dat haal ik niet. :'( Zo jammer was echt een makkelijke opdracht.
ik kreeg ook een berichtje dat ie open stond. alleen toen ik wakker werd was ie al weg ;( wat moest je precies doen? eerst boodschappen halen en dan brengen bij iemand?
pi_160257415
Hallo,

Heeft iemand een invite voor mij voor zowel roamler als smartspotter?
  Moderator zaterdag 27 februari 2016 @ 15:15:35 #128
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_160258999
quote:
1s.gif Op woensdag 24 februari 2016 21:53 schreef Zelfscanner het volgende:

[..]

De etos hier kent mij gewoon. Vragen bij binnenkomst al of ze op mijn tas moeten letten en wensen me weer succes. En maken nergens een probleem van. Ik zie trouwens nooit managers bij de etos?

Supermarkten is simpel: Gewone schap smorgens doen. Vers juist savonds. Diepvries niet in de middag.

Valt mij wel op dat de SS app wel heel veel batterij en geheugen vreet.
Ik heb me bij de Etos nu ook bekend gemaakt, deden totaal niet moeilijk. Hielpen ook goed mee ^O^

quote:
0s.gif Op vrijdag 26 februari 2016 10:43 schreef IJsbeertje21 het volgende:
Er staat een opdracht hier vlakbij mijn huis dat je boodschappen bezorgt bij iemand voor 17,50. Had hem even geaccepteerd maar moet voor elf uur en dat haal ik niet. :'( Zo jammer was echt een makkelijke opdracht.
Ik had dezelfde maar moest voor 12 uur en ik moest gisteren werken. Wel balen want was echt super simpel inderdaad!
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
  Moderator zaterdag 27 februari 2016 @ 15:19:13 #129
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_160259075
Nu 2 babymelk+* checks voor 7 euro per stuk bij twee winkels vlak bij elkaar. Ik twijfel omdat ik er de vorige keer echt bejegend werd als een soort crimineel...
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_160259304
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 februari 2016 15:19 schreef MaJo het volgende:Ik twijfel omdat ik er de vorige keer echt bejegend werd als een soort crimineel...
Hoezo dat dan? Met de brief van Roamler en Nutrilon zit het toch wel goed? :O
  Moderator zaterdag 27 februari 2016 @ 15:30:46 #131
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_160259330
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 februari 2016 15:29 schreef remcosw het volgende:

[..]

Hoezo dat dan? Met de brief van Roamler en Nutrilon zit het toch wel goed? :O
"je kunt me wel je telefoon laten zien maar daar heb ik geen boodschap aan" aldus een supermarktmanager. Wist van niks en wilde er niks van weten. Als er nou eens een echte brief op papier zou komen en die brief op naam is... Dit kan iedereen maken.
Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
  Moderator zaterdag 27 februari 2016 @ 15:33:08 #132
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_160259373
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 februari 2016 15:29 schreef remcosw het volgende:

[..]

Hoezo dat dan? Met de brief van Roamler en Nutrilon zit het toch wel goed? :O
Ik: hallo ik kom hier voor Roamler de voorraad van Nutrilon checken
Zij: wat is dat? Kun je je legitimeren?
Ik: ik kan me niet legitimeren maar heb wel een brief bij me
Zij: ja dat kan ik niet lezen hoor!
Ik: ik hoef alleen de voorraad te weten mevrouw
Zij: nou vooruit dan, maar geen foto's hoor!
Ik: nee hoor mevrouw, alleen de voorraad

En dat dan super chaggo en wantrouwend -O-

quote:
0s.gif Op zaterdag 27 februari 2016 15:30 schreef djkoelkast het volgende:

[..]

"je kunt me wel je telefoon laten zien maar daar heb ik geen boodschap aan" aldus een supermarktmanager. Wist van niks en wilde er niks van weten. Als er nou eens een echte brief op papier zou komen en die brief op naam is... Dit kan iedereen maken.
Dat heb ik ook bij de Jumbo gehad :Y Mij werd gevraagd de winkel te verlaten :X
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
  zaterdag 27 februari 2016 @ 17:47:05 #133
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_160262233
Weet iemand of die stratenchecks een beetje snel oplopen qua vergoeding. De vergoeding staat nu op 5 euro maar ik vind hem eigenlijk net te ver weg liggen voor dat bedrag.
pi_160262248
Ik heb de babymelkcheck wel gedaan bij de Boni voor 7 euro. Helaas had ik de pech dat de medewerkster die normaal bij de balie staat, nu achter de kassa zat. De andere baliemedewerkster keek een beetje wantrouwend, maar goed ze wilde nog wel zeggen wat de voorraad was en kon ik 'm daardoor wel inzenden...
pi_160262573
Heb een aantal babymelk checks gedaan en een paar duyvis checks. Die waren opzich best makkelijk, alleen jammer dat ze maar 2 euro zijn. Dan gaat het niet zo snel.
  Moderator zaterdag 27 februari 2016 @ 18:15:22 #136
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_160262736
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 februari 2016 15:33 schreef MaJo het volgende:

[..]

Dat heb ik ook bij de Jumbo gehad :Y Mij werd gevraagd de winkel te verlaten :X
Ik mocht de opdracht afmaken maar geen foto's in het magazijn/infobaliehok maken.
Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
  Moderator / Kerstkaart terrorist zaterdag 27 februari 2016 @ 20:28:17 #137
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_160266106
Jammer dat die Tutti Frutti met fruit moet zijn :)

Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_160267056
Ik heb trouwens nog een invite om te vergeven.
pi_160280326
Ben weer door met de wie is de mol opdracht. Zaterdag dan toch maar eens een keer een aflevering kijken.
Waar gehakt wordt, is het woensdag.
pi_160306887
Hoi,allemaal

ook ik ben een Roamler en een SS ik moet zeggen dat het de laaste tijd erg rustig is en daar baal ik van want ik ben aan het sparen. Ik heb al een leuk bedrag opgehaald maar wil meer. De babymelk checks bij de Jumbo heeft geen zin want de manger had contact op genomen met hoofkantoor en die wisten van niks. Erg raar hoor. Ook daar kon ik mijn opdracht niet afmaken. De etos kent me al en helpen me zelfs. Ik zou graag willen zien dat er meer opdrachten komen. Zoals in dec al die games opdrachten heb ik heerlijk mee verdient.

gr Marsha
leven is hard stoeprand is harder
pi_160306919
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 februari 2016 15:33 schreef MaJo het volgende:

[..]

Ik: hallo ik kom hier voor Roamler de voorraad van Nutrilon checken
Zij: wat is dat? Kun je je legitimeren?
Ik: ik kan me niet legitimeren maar heb wel een brief bij me
Zij: ja dat kan ik niet lezen hoor!
Ik: ik hoef alleen de voorraad te weten mevrouw
Zij: nou vooruit dan, maar geen foto's hoor!
Ik: nee hoor mevrouw, alleen de voorraad

En dat dan super chaggo en wantrouwend -O-

[..]

Dat heb ik ook bij de Jumbo gehad :Y Mij werd gevraagd de winkel te verlaten :X
Ook ik heb problemen bij de Jumbo gehad ze hebben zelfs contact opgenomen met hoofdkantoor en die wisten van niks. Heel raar daarin tegen deden ze bij de Prenatal helemaal niet moeilijk.
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 februari 2016 15:33 schreef MaJo het volgende:

[..]

Ik: hallo ik kom hier voor Roamler de voorraad van Nutrilon checken
Zij: wat is dat? Kun je je legitimeren?
Ik: ik kan me niet legitimeren maar heb wel een brief bij me
Zij: ja dat kan ik niet lezen hoor!
Ik: ik hoef alleen de voorraad te weten mevrouw
Zij: nou vooruit dan, maar geen foto's hoor!
Ik: nee hoor mevrouw, alleen de voorraad

En dat dan super chaggo en wantrouwend -O-

[..]

Dat heb ik ook bij de Jumbo gehad :Y Mij werd gevraagd de winkel te verlaten :X
bij mij deed de Jumbo ook moeilijk, contact met hoofdkantoor brief gemaild maar ze wisten van niks, ik mocht geen fotos maken ze waren bang voor negatieve publiciteit bla bla. Ik vroeg nog heb je dan iets te verbergen ? dat vond hij niet zo leuk. Daar staat wel tegenover dat de Etos en Prenatal helemaal niet moeilijk doen die helpen zelfs mee.

gr
leven is hard stoeprand is harder
pi_160313819
Heeft iemand een invite voor smartspotter voor mij? Roamler ben ik net mee begonnen, ik heb de thee-check al 4 keer gedaan en elke keer word hij afgekeurd pfff....
pi_160313887
Hoezo dat Taartjuuh?
pi_160337968
Volgens hun staat het thee schap niet goed op de foto maar ik links en rechts en boven en beneden staan wel duidelijk op de foto
  Moderator dinsdag 1 maart 2016 @ 13:09:10 #145
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_160338117
Ik zat gisteren wat te eten ergens, 'eens zien of er nog wat te doen is'. Was er zo'n sterke drankencheck precies waar ik zat èn die hadden helemaal geen sterke drank. Dus snel 6 foto's (3 van de 'achterwand' 1 van de hele zaak en 1 van buiten) gemaakt en 7,50 "korting" op het eten ;)
Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
  dinsdag 1 maart 2016 @ 13:49:23 #146
241597 FunkyHomosapien
de macht, de mat.
pi_160339211
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2016 13:01 schreef taartjuuh het volgende:
Volgens hun staat het thee schap niet goed op de foto maar ik links en rechts en boven en beneden staan wel duidelijk op de foto
ik snap eigenlijk niet wat je zegt.
't logo goudgeel, oppervlag in kersenrood; symbool van de strijd tegen een systeem dat je hersens doodt.
  † In Memoriam † woensdag 2 maart 2016 @ 11:34:13 #147
21636 Feestkabouter
pi_160362984
Zijn ze nou bij Smartspotter helemaal gek geworden?????
Combinatie! Op zich een leuke opdracht, maar wel veel foto's: minimaal 14
Opbrengst............ 50 cent!!!!! (in sommige winkels dan)
En dan 25 cent extra per combinatie, maximaal 3 euro in totaal te verdienen.

Op zich kan ik me voorstellen dat ze benieuwd zijn (willen uittesten) hoeveel mensen bereid zijn te doen voor weinig geld........ maar dit is wel echt schandalig weinig.
  † In Memoriam † woensdag 2 maart 2016 @ 11:36:35 #148
21636 Feestkabouter
pi_160363031
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2016 13:01 schreef taartjuuh het volgende:
Volgens hun staat het thee schap niet goed op de foto maar ik links en rechts en boven en beneden staan wel duidelijk op de foto
ik denk dat taart bedoelt dat ie goed heeft gecheckt of de bovenkant onderkant linkerkant rechterkant van de betreffende schapmeter goed op de foto staan, dus dat zou moeten betekenen dat de hele schapmeter er goed op staat.

ik ken de opdracht niet, maar soms wordt er ook gevraagd om de vloer of omgeving erop te zetten, omdat ze willen zien wat voor product ernaast staat of wat voor promotiematerialen er boven/onder/naast zijn geplaatst. kijk dus goed naar de opdracht.
  Moderator woensdag 2 maart 2016 @ 12:22:32 #149
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_160363960
quote:
0s.gif Op woensdag 2 maart 2016 11:34 schreef Feestkabouter het volgende:
Zijn ze nou bij Smartspotter helemaal gek geworden?????
Combinatie! Op zich een leuke opdracht, maar wel veel foto's: minimaal 14
Opbrengst............ 50 cent!!!!! (in sommige winkels dan)
En dan 25 cent extra per combinatie, maximaal 3 euro in totaal te verdienen.

Op zich kan ik me voorstellen dat ze benieuwd zijn (willen uittesten) hoeveel mensen bereid zijn te doen voor weinig geld........ maar dit is wel echt schandalig weinig.
De combinatie check begint altijd zo laag. Gewoon op laten lopen tot rond de tien euro, dat is makkelijk verdiend ^O^

Ik ben blij dat ik me bij Etos heb bekend gemaakt laatst. Ik doe nu alle opdrachten in het openbaar en ze helpen er graag bij :D
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
  woensdag 2 maart 2016 @ 12:25:03 #150
241597 FunkyHomosapien
de macht, de mat.
pi_160364024
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2016 12:22 schreef MaJo het volgende:

[..]

De combinatie check begint altijd zo laag. Gewoon op laten lopen tot rond de tien euro, dat is makkelijk verdiend ^O^

Ik ben blij dat ik me bij Etos heb bekend gemaakt laatst. Ik doe nu alle opdrachten in het openbaar en ze helpen er graag bij :D
Wat heb je dan gezegd? Ik heb dit laatst ook bij een Etos gedaan en ik kreeg gelijk te horen dat ze niet mee willen werken en of ik de winkel wilde verlaten.
't logo goudgeel, oppervlag in kersenrood; symbool van de strijd tegen een systeem dat je hersens doodt.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')