Ik snap niet wat ze met zoveel voorraad moet? Mijn vriend heeft het ook een tijdje moeten drinken, maar wij haalden het gewoon per week op. Waarom zou je zoveel tegelijk kopenquote:Op dinsdag 23 februari 2016 20:38 schreef zoem het volgende:
Holy moly, daar moet voor een kapitaal aan nutricia drankjes staan.
Zit ook in Bergen op Zoom. Hele parcoursen.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 13:44 schreef zeefje het volgende:
Dat klimbos is wel heel gaaf. Ik wist niet dat we Zoiets in Nederland hadden.
Ja dat is erg gaaf! In het Amsterdamse Bos heb je er ook 1quote:Op zaterdag 27 februari 2016 13:44 schreef zeefje het volgende:
Wel meerderequote:Op zaterdag 27 februari 2016 13:44 schreef zeefje het volgende:
32quote:
Eet zoet, koek, chips, chocola en eet alleen een warme maaltijd als haar ma het heeft klaargemaakt.quote:
ze eet maar een paar gerechten en ook alleen als haar moeder die klaarmaakt.quote:
ze heeft inderdaad een apart uiterlijk. Ziet er ook veel ouder uit dan ze is vind ik.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 20:46 schreef Disana het volgende:
[..]
Dankje, ik zag het net te laat. Wat heeft ze een apart uiterlijk.
Precies, daarom vroeg ik me af hoe oud ze was. Het zal wel door het slechte eten komen.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 20:48 schreef MissJ het volgende:
[..]
ze heeft inderdaad een apart uiterlijk. Ziet er ook veel ouder uit dan ze is vind ik.
Waarschijnlijk krijg je korting als je een hele pallet afneemt. Als je zoveel drinkt komt het normaal gesproken toch wel op.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 20:55 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Ik snap niet wat ze met zoveel voorraad moet? Mijn vriend heeft het ook een tijdje moeten drinken, maar wij haalden het gewoon per week op. Waarom zou je zoveel tegelijk kopen
En wat doet ze er nu mee nu ze het niet meer drinkt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |