"Ze stellen zich niet aan."quote:Op donderdag 18 februari 2016 01:50 schreef LastSurvivorNL het volgende:
Jeetje 2 zakken chips en 2,5 liter cola per dag![]()
Ik kan soms echt niet begrijpen dat mensen zo ver kunnen blijven gaan. In mijn pubertijd/tienerjaren heb ik ook veel chips en cola gedronken, maar als je volwassen wordt ga je daar toch wel op letten lijkt me. Ik lust nu op zijn tijd ook een glas cola of een handje chips, maar dat is tegenwoordig misschien 1x per week. Hoe lastig kan het zijn om groente en fruit te eten. Juist heerlijk, zeker fruit of verse sinaasappelsap
Iedereen eet teveel zout. Richtlijnen (verschillende bronnen) geven aan dat we maar 6 gram zout mogen, maar dat we al gauw aan de 12 gram zitten per dag. Dat komt door de normale dingen zoals brood, chips, broodbeleg, vlees. Eet je nou heel vaak kant en klaar dingen dan krijg je al helemaal veel zout binnen. Je moet voor de grap eens kijken wat je allemaal eet per dag en dan kijken hoeveel zout je binnen krijgt.quote:Op donderdag 18 februari 2016 11:36 schreef zeefje het volgende:
Waarom die kruiwagens vol vet en zout? Als je al je eten van 1 jaar bij elkaar legt is het áltijd veel.
Ik denk dat ik trouwens ook zoveel zout eet
Alleen de aflevering van afgelopen week kan je gratis herbekijken op RTLXL, op dit moment tot a.s. dinsdag is dat dus afl 4.quote:Op donderdag 18 februari 2016 17:42 schreef Fluffypinkcupcake het volgende:
Waar kun je de afleveringen kijken zonder te betalen?
Nou. Ik vind het al irritant als ik met iemand spreek en die zegt bv "Iewww sushi dat lijkt mij zo vies" en als ik dan vraag of ze het hebben geprobeerd, krijg je als antwoord. Nee.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 20:42 schreef Jaimy_Luca het volgende:
Wat een ontzettende kutaanstellers zeg!![]()
Om je rot aan te ergeren. Het zou echt niet mijn vriend of een gewone vriendin zijn. Ik zou ze niet eens willen leren kennen.
Maar sushi is ook gewoon ranzigquote:Op zaterdag 20 februari 2016 09:34 schreef Michellee het volgende:
[..]
Nou. Ik vind het al irritant als ik met iemand spreek en die zegt bv "Iewww sushi dat lijkt mij zo vies" en als ik dan vraag of ze het hebben geprobeerd, krijg je als antwoord. Nee.
Hoe kan je het dan weten?
Laat staan deze gasten.
Waarom een kruiwagen? Blijkbaar at ze niet genoeg om een bak van een verreiker te vullen net als die meid die alleen maar patat atquote:Op donderdag 18 februari 2016 11:36 schreef zeefje het volgende:
Waarom die kruiwagens vol vet en zout? Als je al je eten van 1 jaar bij elkaar legt is het áltijd veel.
50 kilo vet dat was wel te zien ookquote:Op donderdag 18 februari 2016 11:36 schreef zeefje het volgende:
Ik weet heel goed waar de verhoogde zoutinname door komt hoorquote:Op zaterdag 20 februari 2016 09:51 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Zout minderen kun je heel makkelijk doen door ten eerste minder zooi te eten een door pakjes/kruidenmixen te laten staan. Verstegrn kipkruiden bestaat bijvoorbeeld voor 73% uit zout
Precies. Ik ken 2 kinderen (neefje en nichtje) en die móeten iets nieuws/onbekends altijd proeven.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 09:34 schreef Michellee het volgende:
[..]
Nou. Ik vind het al irritant als ik met iemand spreek en die zegt bv "Iewww sushi dat lijkt mij zo vies" en als ik dan vraag of ze het hebben geprobeerd, krijg je als antwoord. Nee.
Laat staan deze gasten.
Ze hadden daarom ook een kruiwagen erbij moeten zetten van iemand die gewoon normaal eet. Ter vergelijking.quote:Op donderdag 18 februari 2016 11:36 schreef zeefje het volgende:
Kosten 12 euro per 4 dus reken maar uitquote:Op dinsdag 23 februari 2016 20:38 schreef zoem het volgende:
Holy moly, daar moet voor een kapitaal aan nutricia drankjes staan.
Ik zit hier ook te griezelen, en ik heb ook een koelkast volquote:
wat een geldquote:Op dinsdag 23 februari 2016 20:39 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Kosten 12 euro per 4 dus reken maar uit
Ziekenhuisvoer, blech.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 20:39 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Ik zit hier ook te griezelen, en ik heb ook een koelkast vol
Medische dieetvoeding, ik krijg ze gelukkig vergoed, die engerd van 2 weken terug ook, geen idee hoe 't bij haar zit..quote:
12 euro / 4 * 7 per dag * 365 dagen = 7665 euro per jaarquote:Op dinsdag 23 februari 2016 20:39 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Kosten 12 euro per 4 dus reken maar uit
Hmhm, maar heb nog even geen keuzequote:
Ik had in het ziekenhuis ook geen keuze, maar ik legde ze ongeopend in mijn nachtkastje zodat het bezoek ze af kon voeren.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 20:41 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Hmhm, maar heb nog even geen keuze. Ijskoud gaan ze wel.
Hahahaha heldin! Mijn nutri-Juice heeft wel een paar planten omgelegd in het AMC denk ikquote:Op dinsdag 23 februari 2016 20:42 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik had in het ziekenhuis ook geen keuze, maar ik legde ze ongeopend in mijn nachtkastje zodat het bezoek ze af kon voeren.
Ik wel, komkommerquote:Op dinsdag 23 februari 2016 20:47 schreef Disana het volgende:
De rillingen krijgen van komkommer. Ik kan me er echt niets bij voorstellen.
Ja, en de rest uit zure gore groene zooi.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 20:53 schreef Disana het volgende:
[..]
Een komkommer bestaat grotendeels uit water joh
Zo lekkerquote:Op dinsdag 23 februari 2016 20:55 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Ja, en de rest uit zure gore groene zooi.
Sowieso vind ik gangbaar voedsel niet lusten vrij kinderachtigquote:Op dinsdag 23 februari 2016 20:47 schreef Disana het volgende:
De rillingen krijgen van komkommer. Ik kan me er echt niets bij voorstellen.
Ik vind het gewoon vreemd, en snap niet hoe mensen erop komen.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 20:55 schreef luckass het volgende:
[..]
Sowieso vind ik gangbaar voedsel niet lusten vrij kinderachtig
En wordt vandaar uit in de koe gestopt?quote:
Ja en dan komen er kalfjes uitquote:Op dinsdag 23 februari 2016 21:11 schreef houdjemond het volgende:
[..]
En wordt vandaar uit in de koe gestopt?
Ik hoef lekker niet meer @sondevoedingquote:Op dinsdag 23 februari 2016 20:39 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Ik zit hier ook te griezelen, en ik heb ook een koelkast vol
Erg off-topic, anders maar verder in het CZFT, maar werd je er niet op aangesproken? Of "gecontroleerd"?quote:Op dinsdag 23 februari 2016 20:42 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik had in het ziekenhuis ook geen keuze, maar ik legde ze ongeopend in mijn nachtkastje zodat het bezoek ze af kon voeren.
Ik ken iets te veel mensen die zonder haperen de zin "Dat lust ik niet, want dat heb ik nog nooit gegeten" uit hun strot krijgen. Met soms erachteraan, maar dat zijn dan alleen de dappersten die het misschien tóch wilden proberen: "Mama, lust ik dit?" Ik heb het over twintigers ...quote:Op zaterdag 20 februari 2016 09:34 schreef Michellee het volgende:
[..]
Laat staan deze gasten.
Nee, helemaal niet. Ze dachten kennelijk dat ik de lege flesjes in de prullenbak gooide. Toen kon ik mijn bed nog uit. Later kreeg ik een voedingssonde, toen maakte het niet meer uit wat er in mijn maag kwamquote:Op woensdag 24 februari 2016 00:10 schreef Skeletor. het volgende:
[..]
Erg off-topic, anders maar verder in het CZFT, maar werd je er niet op aangesproken? Of "gecontroleerd"?
Proef je meteen die vieze smaak niet meerquote:Op woensdag 24 februari 2016 10:52 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee, helemaal niet. Ze dachten kennelijk dat ik de lege flesjes in de prullenbak gooide. Toen kon ik mijn bed nog uit. Later kreeg ik een voedingssonde, toen maakte het niet meer uit wat er in mijn maag kwam
hahahaquote:Op woensdag 24 februari 2016 15:01 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Moet je geen grapjes over maken.
is gewoon reclame.quote:Op donderdag 25 februari 2016 22:44 schreef Ole het volgende:
Ik geloof er geen reet van dat ze die drinkt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |