abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 6 maart 2016 @ 22:54:32 #201
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_160477501
Vandaag captains diner gegeten van de vegetarisch beebox. Heerlijk! Weer vergeten fotootjes te maken helaas.
Feyenoord!
pi_160477890
De HF ontbijtbox is voor mij compleet afgeschreven. Vandaag de finse rondo's gegeten. Je belegd er 2 met 1 plak kaas die je dan door de helft moet snijden om de 2e ermee te kunnen beleggen. Wat nog rest is de yoghurt met fruit. Daar moet je 500 ml delen door 4, omdat het een 2x recept is. Dat is net 2 flinke lepels yoghurt met wat fruit. Bizar dat ze daar 25 euro voor durven vragen. De hoeveelheid verpakkingsmateriaal is ook gigantisch. Ze hadden 2 pakken kaas in 1 verpakking gedaan en dan dan keer 2. De 4 plakken ham zaten wel in 1 verpakking. Er zaten allerlei zakjes bij met rozijnen, gedroogde stukjes dadel en pistachenoten. Echt een no no.

Ik moet er totaal 2 afnemen maar de box gaat waarschijnlijk heel lang op pauze. Of er ze moeten iets heel bijzonders als ontbijt hebben zodat ik snel de 2e laat komen en dan gelijk opzeg.
pi_160480912
quote:
0s.gif Op zondag 6 maart 2016 21:04 schreef Piet__Piraat het volgende:
De paprika met bulgur en gehakt van HF hier vanavond. Niet zo boeiend. Niet vies, maar een wat vlakke smaak.
Bij mij niet vlak, hier was hij erg goed gelukt.
The show must go on
pi_160482308
Nouja, ik wil niet zeggen dat ie niet gelukt was :D. Alles gewoon zoals het hoort, maar ik vond 'm gewoon niet zo boeiend. Al merk ik wel dat m'n neus wat dicht is gaan zitten vannacht, dus misschien dat m'n eigen smaak ook wat vlakker aan het worden is.
Schip ahoy!
pi_160482725
Zo, ook hier HelloFresh gedeactiveerd.
Morgen komt de ahbox. Dit keer voor 2 personen, voor dezelfde 2 vvolwassenen en 2 kkleine kinderen als vorige keer met een 4ppbox. Ben benieuwd of het nu gewoon genoeg is ipv veel te veel. Zo ja, is ie plotseling best goedkoop.

Hier trouwens wel nog de sstapelkorting gekregen.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_160482852
Bij deactivering van HF heb ik overigens vermeld dat ik wil kunnen kiezen! Nu maar hopen dat ze daar ooit naar gaan luisteren :+ Heb jij nog een reden gegeven, Vanyel?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_160483046
Kiezen aangevinkt en klaagzang gedaan over vervlakkende smaken en minder ingrediėnten van bijzondere kwaliteit.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_160495783
quote:
0s.gif Op maandag 7 maart 2016 07:41 schreef Piet__Piraat het volgende:
Nouja, ik wil niet zeggen dat ie niet gelukt was :D. Alles gewoon zoals het hoort, maar ik vond 'm gewoon niet zo boeiend. Al merk ik wel dat m'n neus wat dicht is gaan zitten vannacht, dus misschien dat m'n eigen smaak ook wat vlakker aan het worden is.
Ja ik bedoelde ook dat deze prima smaakte voor mij, absoluut niet vlak.
The show must go on
pi_160496498
De farfalle met biefstuk uit de AH box was erg lekker! Voor degenen die hem ook hebben voor 2 personen, bij ons zat er 300g in plaats van 150g pasta in de zak...
  maandag 7 maart 2016 @ 20:18:23 #210
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_160498830
quote:
0s.gif Op maandag 7 maart 2016 19:02 schreef Trusten het volgende:
De farfalle met biefstuk uit de AH box was erg lekker! Voor degenen die hem ook hebben voor 2 personen, bij ons zat er 300g in plaats van 150g pasta in de zak...
Bij ons niet. :o
The love you take is equal to the love you make.
  maandag 7 maart 2016 @ 21:39:12 #211
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_160502410
Net weer eens een HF box laten bezorgen, alles zag er prima uit. Ik laat de tomaten alleen nog wat rijpen op de vensterbank.

Net hebben we het gerecht van Jamie op: Bombaykip met bloemkool, rijst en spinazie. Lekker zeg! Maar het recept klopte wat mij betreft niet helemaal. Er moest een bizarre hoeveelheid citroensap door de yoghurt, ik hou van zuur maar dit was overdreven. We hadden te weinig yoghurtsaus ook. En de kip moest 10 minuten langer dan aangegeven en daardoor was er nog weinig van de marinade over helaas.
En een tip: de bloemkool hoeft echt geen 15 minuten te stomen en daarna nog 20 minuten in de oven nodig.
Spoilers!
pi_160502896
quote:
0s.gif Op maandag 7 maart 2016 21:39 schreef Lucky_Strike het volgende:
Net weer eens een HF box laten bezorgen, alles zag er prima uit. Ik laat de tomaten alleen nog wat rijpen op de vensterbank.

Net hebben we het gerecht van Jamie op: Bombaykip met bloemkool, rijst en spinazie. Lekker zeg! Maar het recept klopte wat mij betreft niet helemaal. Er moest een bizarre hoeveelheid citroensap door de yoghurt, ik hou van zuur maar dit was overdreven. We hadden te weinig yoghurtsaus ook. En de kip moest 10 minuten langer dan aangegeven en daardoor was er nog weinig van de marinade over helaas.
En een tip: de bloemkool hoeft echt geen 15 minuten te stomen en daarna nog 20 minuten in de oven nodig.
En een hele rode peper was nodig voor 1 persoon, en ook veel spinazie. En wat moest er nu met het kookvocht gebeuren dat we moesten bewaren? :')
The show must go on
  maandag 7 maart 2016 @ 21:53:00 #213
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_160503006
quote:
0s.gif Op maandag 7 maart 2016 21:49 schreef Kokoswater het volgende:

[..]

En een hele rode peper was nodig voor 1 persoon, en ook veel spinazie. En wat moest er nu met het kookvocht gebeuren dat we moesten bewaren? :')
Oh ja, er was nog iets met het kookvocht. Helemaal vergeten :D Misschien moest dat in de braadslede om daar wat meer saus te creėren. Ik denk dat dat het was. Kip er uit en vocht over de bloemkool.
Spoilers!
pi_160503381
De bombaykip stond wel op het programma tot ik de tijden zag.
Dat wordt dan woensdag.

I.v.m. daarmee hebben we smakelijk gegeten van de noedel- paksoi-kastanjechampignons.
De noedels heb ik apart gekookt 4 min en daarna bijgevoegd.

Volg. recept had de mie "rauw" bij de groenten gemoeten O-)

Oh ja, en een omeletje van 2 eier erbij gedaan.
pi_160509890
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2016 12:37 schreef Lucky_Strike het volgende:
Waar ik vorige week een mail kreeg met een korting van 15 euro op een HF box als ik weer lid kreeg, kreeg ik er gisteren een met 50% korting.

Ik heb de box van volgende week besteld de gerechten zien er heerlijk uit.

Gisteren een ontzettend matig Allerhanderecept: Indonesische kip met gele rijst en wokgroenten. De groenten waren echt smakeloos.
Ik heb nu de mail met 15 euro korting gekregen. Nu even geduldig wachten op de volgende.
pi_160509900
quote:

Goed om te weten, want die ga ik waarschijnlijk vanavond maken.

Als je trouwens bij HF of MS deactiveert/stopzet, blijft je account op hetzelfde mailadres e.d. dan wel bestaan? Zodat je later weer eenvoudig kan activeren? Of moet je dan opnieuw registreren?
Schip ahoy!
pi_160509946
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 maart 2016 08:07 schreef Piet__Piraat het volgende:

Goed om te weten, want die ga ik waarschijnlijk vanavond maken.

Als je trouwens bij HF of MS deactiveert/stopzet, blijft je account op hetzelfde mailadres e.d. dan wel bestaan? Zodat je later weer eenvoudig kan activeren? Of moet je dan opnieuw registreren?
Ipv een knopje deactiveren zit er nu gewoon een knopje met activeren. Zelfde gegevens, je hoeft alleen maar in te loggen en op dat knopje te drukken :+ Dat gaat over HF overigens. MS weet ik zo niet.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_160509953
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 maart 2016 08:12 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ipv een knopje deactiveren zit er nu gewoon een knopje met activeren. Zelfde gegevens, je hoeft alleen maar in te loggen en op dat knopje te drukken :+ Dat gaat over HF overigens. MS weet ik zo niet.
Thanks. Ideaal dus. Dan krijg ik dus mogelijk korting in de mail en in elk geval geen verrassingsbox zoals deze week :P
Schip ahoy!
pi_160520765
Treurig ;)

Tweepersoons AHbox binnen en dit keer maar weinig ingrediėnten die voor 4 in de box zitten. Dat vraagt toch om wat aanvulling (maar niet zoveel dat t niet de moeite is volgens mij).
  dinsdag 8 maart 2016 @ 17:48:41 #220
190186 hierissieweer
Ik val liever op, dan af!
pi_160521597
quote:
1s.gif Op maandag 7 maart 2016 22:02 schreef AnneX het volgende:
De bombaykip stond wel op het programma tot ik de tijden zag.
Dat wordt dan woensdag.

I.v.m. daarmee hebben we smakelijk gegeten van de noedel- paksoi-kastanjechampignons.
De noedels heb ik apart gekookt 4 min en daarna bijgevoegd.

Volg. recept had de mie "rauw" bij de groenten gemoeten O-)

Oh ja, en een omeletje van 2 eier erbij gedaan.
Nu een mailtje gehad van HF, toch FF koken die noodles!!
"Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan."
Hierissiedan, hierissieweers huisje!
pi_160527075
quote:

Met die citroen heb ik vaak met recepten van Jamie. Is iets Brits misschien? Of gewoon van hem.
  dinsdag 8 maart 2016 @ 21:25:22 #222
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_160527812
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2016 21:05 schreef Bleie het volgende:

[..]

Met die citroen heb ik vaak met recepten van Jamie. Is iets Brits misschien? Of gewoon van hem.
Jamie is dol op citroen, yoghurt en munt. Zijn recepten zijn daardoor vaak precies wat ik zoek. Maar sap van een halve citroen door drie lepels yoghurt was wel heel extreem :Y
Spoilers!
pi_160527872
Misschien hebben ze in de UK hele kleine citroentjes
pi_160540965
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2016 21:25 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Jamie is dol op citroen, yoghurt en munt. Zijn recepten zijn daardoor vaak precies wat ik zoek. Maar sap van een halve citroen door drie lepels yoghurt was wel heel extreem :Y
Voor mijn smaak zijn zijn recepten vaak te zuur, dus ik halveer de hoeveelheid citroen meestal.

Ik heb voor volgende week de HF weer eens aangezet; leek me lekker.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')