Anderhalf jaar geleden een tijdje HF gedaan en we krijgen nog het water in de mond als we denken aan de worstjes van destijds!quote:Op donderdag 17 maart 2016 23:04 schreef MutedFaith het volgende:
De parelgerst was weer prima.
En erhmagerd wat waren de worstjes weer lekker.
is lastig te vinden voor een normale prijs jaquote:Op woensdag 16 maart 2016 17:46 schreef Isabeau het volgende:
Door HF de parelcouscous leren kennen en heel lekker vinden, maar kon het nergens vinden (niet in dit durp in ieder geval). Nu eindelijk bij een Turks winkeltje gekocht
ik zag toevallig dat ze ook een app hebben (iOS)quote:Op maandag 28 maart 2016 14:27 schreef Cat22 het volgende:
.
MS heeft nu trouwens een handige feature. Je kunt de levering van je bestelling tracken tot een half uur nauwkeurig.
Oeh, wat voor kortingscode? Ik heb niks gehad.quote:Op maandag 21 maart 2016 08:07 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Anderhalf jaar geleden een tijdje HF gedaan en we krijgen nog het water in de mond als we denken aan de worstjes van destijds!
AH stuurde me een kortingscode toe, dus deze week nog een keer de Allerhandebox!
LNTGD16quote:Op maandag 28 maart 2016 15:59 schreef LuDann het volgende:
[..]
Oeh, wat voor kortingscode? Ik heb niks gehad.
Jup, doet het, dank je wel! 5 euro korting. Weet je hoe lang hij geldig is? Want de box van komende week lijkt me niet zo lekker.quote:Op maandag 28 maart 2016 16:03 schreef Lienekien het volgende:
[..]
LNTGD16
Geen idee of een ander hem ook kan gebruiken.
Eieren gaat prima in de doos mits ze er fatsoenlijk mee omgaan. Ik heb nog nooit kapotte eieren in een HF box gehad. Je kan niet switchen naar de ontbijt box want die is alleen in combinatie met de original,veggie of family box te bestellenquote:Op maandag 28 maart 2016 17:31 schreef Susie het volgende:
Mijn HF doos zat onder de gebroken eiHoe verzinnen ze het ook om eieren in de doos te doen?
Weet iemand of ik ook mag switchen naar de ontbijtbox? Ik vind het avond eten niet echt je van het.
Melden !quote:Op maandag 28 maart 2016 17:31 schreef Susie het volgende:
Mijn HF doos zat onder de gebroken eiHoe verzinnen ze het ook om eieren in de doos te doen?
Weet iemand of ik ook mag switchen naar de ontbijtbox? Ik vind het avond eten niet echt je van het.
De box van de week van 4 april werkt met korting. Bedankt! Wel stom dat niet iedereen een mail met de code krijgt.quote:Op maandag 28 maart 2016 16:07 schreef LuDann het volgende:
[..]
Jup, doet het, dank je wel! 5 euro korting. Weet je hoe lang hij geldig is? Want de box van komende week lijkt me niet zo lekker.
Ja, daar zouden ze mij ook heel blij mee maken, dat je 3 maaltijden uit 5 kan kiezen.quote:Op maandag 28 maart 2016 18:48 schreef Susie het volgende:
Het hele eierdoosje was open. Ach, melden, heb ik dan weer geen zin in.
Jammer dat ik niet kan switchen. Die lente stamppot leek mij ook lekker, maar zit dan weer niet in mijn box. Zo heb ik dat nu al een paar keer. Ze moeten eens overwegen dat je kan kiezen (ik heb de box voor 2 pers. 3 dagen).
Oh fijn.quote:Op maandag 28 maart 2016 18:26 schreef MrsDuck het volgende:
[..]
De box van de week van 4 april werkt met korting. Bedankt! Wel stom dat niet iedereen een mail met de code krijgt.
Vind ik ook vervelend. En daarom kies ik regelmatig voor MS al komen hun bezorgtijden me slechter uit.quote:Op maandag 28 maart 2016 18:48 schreef Susie het volgende:
Het hele eierdoosje was open. Ach, melden, heb ik dan weer geen zin in.
Jammer dat ik niet kan switchen. Die lente stamppot leek mij ook lekker, maar zit dan weer niet in mijn box. Zo heb ik dat nu al een paar keer. Ze moeten eens overwegen dat je kan kiezen (ik heb de box voor 2 pers. 3 dagen).
Een gratis HF box heb ik niet voor je. Wel een gratis MS box mocht je daar ook interesse in hebbenquote:Op donderdag 31 maart 2016 16:46 schreef Koningin het volgende:
Ik wil graag een HF box gaan proberen. Heeft iemand een kortingscode voor mij??
1 april.quote:Op vrijdag 1 april 2016 11:29 schreef Lucky_Strike het volgende:
![]()
http://maaltijdbox-vergel(...)asiszorgverzekering/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |