Lijken me inderdaad ook lekkerquote:
Dat recept kan ik zo gauw niet vinden, weet jij waar die staat?quote:Op zondag 13 maart 2016 20:29 schreef Brighteyes het volgende:
Het platbrood met tonijn van HF!![]()
Die gaat hier op de 'makkelijk, maar superlekker!'-lijst!
Familiebox!quote:Op maandag 14 maart 2016 08:27 schreef Molo het volgende:
Dat recept kan ik zo gauw niet vinden, weet jij waar die staat?
Ziet er goed uit! Opgeslagen. Vult het goed?quote:Op maandag 14 maart 2016 08:31 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Familiebox!
https://www.hellofresh.nl(...)amily-box/?year=2016
Ja, op zich wel, gewoon goed volstouwen met groente.quote:Op maandag 14 maart 2016 12:59 schreef Helsinki het volgende:
[..]
Ziet er goed uit! Opgeslagen. Vult het goed?
Eens. Ik had m gisteren. Goeie porties ook.quote:
Het was echt geweldig lekker!quote:Op maandag 14 maart 2016 14:33 schreef Brighteyes het volgende:
Ja, op zich wel, gewoon goed volstouwen met groente.
Wij hadden elk aan een dubbele genoeg. De kinderen kregen een halve daarvan zeg maar. Werkte prima, ik heb geen honger gehad verder.
Hadden wij vandaag, lekker inderdaad. Zoon smulde er ook goed van.quote:Op maandag 14 maart 2016 17:45 schreef MutedFaith het volgende:
[..]
Eens. Ik had m gisteren. Goeie porties ook.
Ik was er ook niet kapot van, maar ik ben sws geen knolselderijfan.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 21:30 schreef Bleie het volgende:
[..]
Hadden wij vandaag, lekker inderdaad. Zoon smulde er ook goed van.
Gisteren hadden we al de aardappels met kip en knolselderij. Mwah, niet zo spannend.
zometeen ga ik het dus maken! Nog tips voor het halverwege omdraaien? Dat lijkt me lastig!quote:Op maandag 14 maart 2016 20:54 schreef Brighteyes het volgende:
Ja goed he!
Lijkt me ook super om gewoon door een bak gegrilde groente te doen, beetje tonijn, komijnekaas en tomatensaus en dan heb je een prima low kcarb maaltijd.
Zie het nu pas. F heeft het gemaakt, ik weet het dus niet, maar ik gok op een deksel en dan weer in de pan laten glijden.quote:Op donderdag 17 maart 2016 17:28 schreef Aventura het volgende:
[..]
zometeen ga ik het dus maken! Nog tips voor het halverwege omdraaien? Dat lijkt me lastig!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |