ziggyziggyziggy, houdt niet van treinen, wel van spoorwegen. Dr_Flash, Wereldreiziger. Bordjesknaller. Topografiespecialist. Vraagt zich af hoelang er nog Dieseltractie bij ACTS is. Geilt stiekem op blonde S&V meisjes Scarlet_Dragonfly, random betweter die een hekel heeft aan OV-chipkaart-haters. James1988, geilt op treinenbouwer Alstom, hogesnelheidstreinen, SNCF en Duitsland. En Brabant. Yreal, vindt de infrastructuur/logistiek interessant en wordt sowieso opgewonden van alles met meer dan 1000 pk. greavy, vindt de OV-chipkaart maar niks en ziet i.p.v. het huidige materieel liever overal VIRM's rijden. bork, voor alle mooie plaatjes, kloppende info en kindvriendelijke verhalen. Crientj, Ginger, Servexmeisje en inspiratieloos. Eet graag 714's. Darkwing_Duck, der Nahverkehrsprofi. Parijskenner. Heeft al het spoor van Monaco Bereden. Luxemburg op wensenlijstje. Flodder450, Is een keer komen aanlopen en is sindsdien van de partij in deze reeks! b2py, Alcoholist, weersonheilsprofeet en zeurpiet met een spoorhobby. Verliefd op PKP IC. Ireyon, de Baas van Roosendaal, achtbaanspecialist. (Is tenslotte ook rails) Peterselieman, PSM voor intimi, voor al uw kruidvatkaartjes over de grens. dennistd, Fantacolist, civiel vervoer. Zug-Chef, Arrivalover die alle badslipperexpressen hekelt JDude, voor overbodige feitjes over parttime-treinforensen in Brabant ( ) Prins_Pils, relnicht die het allemaal prachtig vindt maar er de ballen verstand van heeft. Lieft metro en S-Bahn. DeaDLocK2K *Kutjoch* Koplopers fanboy DerLudolf Vindt moderne tupperware-treinen maar niets en vindt dat een echte trein een locomotief moet hebben
• In dit topic vinden we vrijwel alles interessant wat met rails te maken heeft. Goederentreinen, trams en metro's zijn hier ook allemaal welkom, evenals informatie over vervoersbedrijven en materieelsoorten. Twijfel je of iets in dit topic thuishoort? Plaats het gerust en je merkt het vanzelf wel.
• Afkortingen en nummertjes om o.a. stations en treinen aan te duiden, zijn niet wenselijk. Zo heet station Gvc hier Den Haag Centraal en is trein 3626 gewoon de Intercity van Roosendaal naar Zwolle van 07:50 uur. Treinstelnummers mogen gewoon genoemd worden, maar dan wel graag met materieelsoort erbij vermeld.
• Als je hier komt zeiken op het verkeerde bedrijf, lachen we je uit. Een sein- of wisselstoring is vrijwel nooit de schuld van de Nederlandse Spoorwegen en het uitvallen van een IC Direct is niet de schuld van AnsaldoBreda. Terechte klachten kun je natuurlijk wel altijd hier kwijt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En hier verder! Vanaf nu elk nieuw topic beginnen met frontseinen.
Je zou eens kunnen beginnen met de verhoren van de comissie fyra te bekijken, vooral in het verhoor met zalm word zeer duidelijk waarom het ic max plan totaal ongeschikt was.
Nee, je hoort daar de mening van een politicus, niets meer en niets minder. Het IC-Max plan was ongeschikt omdat het niet in de plannen van de overheid paste. Praktisch iedereen met een beetje autoriteit in de spoorwereld vond het juist een heel erg goed plan.
Ik neem aan dat jij geen dagelijkse pendelaar bent?
Dat ben ik al 15 jaar. Zwolle-Deventer vv en sinds 18-1-2016 Zwolle-Hengelo vv. Tevens wekelijks naar Groningen, Gouda, Oss, Eindhoven, Amsterdam, Utrecht. Ik heb AltijdVrij en heb niet eens een rijbewijs.
Dat ben ik al 15 jaar. Zwolle-Deventer vv en sinds 18-1-2016 Zwolle-Hengelo vv. Tevens wekelijks naar Groningen, Gouda, Oss, Eindhoven, Amsterdam, Utrecht. Ik heb AltijdVrij en heb niet eens een rijbewijs.
Dat is niet te merken aan je posts, als jij nog steeds ontkent dat mensen zo beetje op het dak worden vastgebonden om vervoert te kunnen worden dan ben je gewoon een baggeraar en ga je op negeer.
Ik werk niet mee aan een gevestigd systeem wat niet werkt....
Dat is niet te merken aan je posts, als jij nog steeds ontkent dat mensen zo beetje op het dak worden vastgebonden om vervoert te kunnen worden dan ben je gewoon een baggeraar en ga je op negeer.
Dat is niet te merken aan je posts, als jij nog steeds ontkent dat mensen zo beetje op het dak worden vastgebonden om vervoert te kunnen worden dan ben je gewoon een baggeraar en ga je op negeer.
Nee, jij verstaat gewoon geen Nederlands of je kan niet begrijpend lezen. Beide dingen zijn niet mijn probleem. Ik heb al miljoenen keren geroepen dat het niet alleen beter KAN maar dat het beter MOET. Jij bent hier degene die feiten negeert of verdraait, niet ik.
Briefje Netelenbos ging over het niet doen van een aanbesteding en niet over het duale systeem waar jij over praat
Nee het briefje ging inderdaad over het niet doen van de aanbesteding vanwege de oranjecombi maar parrallel daaraan was de aanbesteding wel al opgestart!!
Ik werk niet mee aan een gevestigd systeem wat niet werkt....
Langzamerhand wordt het weer langer licht en is het ook weer mogelijk om na kantoortijd foto's te maken: een nieuw fotoseizoen staat voor de deur. Op woensdag 17 februari 2016 was Wiederline-stel 10302, die al de hele dag op en neer pendelde tussen Groningen en Leeuwarden, samen met de 10308 in fraai namiddaglicht onderweg als trein 37464 naar Leeuwarden. De 6 bakken GTW, die hard nodig zijn gedurende de middagspits tussen beide provinciale hoofdsteden van Noord Nederland, passeren hier ter hoogte van Alddiel de gemeentegrens van Tytsjerksteradiel en Leeuwarden.