Goeie oude tijd was dat !!quote:Op vrijdag 19 februari 2016 02:01 schreef DerRabbit het volgende:
Ben ik effe uurtje weg, is het halve topic weer vol
Fixed!quote:
Inderdaad de goeie oude tijd. Dat je effe een biertje en wat chips ging pakken en je alweer achter de posts aan liep!quote:
Let the good old times come back!quote:
quote:Op vrijdag 19 februari 2016 02:03 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Inderdaad de goeie oude tijd. Dat je effe een biertje en wat chips ging pakken en je alweer achter de topics aan liep!
Wel alweer nieuw biertje en wat chips gehosseldquote:
Kratje zal ik niet halen vannacht maar 18 pilsjes moet lukken !!quote:Op vrijdag 19 februari 2016 02:05 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wel alweer nieuw biertje en wat chips gehosseld
18 is ook een mooi getalquote:Op vrijdag 19 februari 2016 02:06 schreef Geerd het volgende:
[..]
Kratje zal ik niet halen vannacht maar 18 pilsjes moet lukken !!
Klinkt als een beetje zwakjes voor Geerd God, maar af en toe mag je toegeven aan je zwaktequote:
Die klap ik nu niet hoor, maar wel een legendarische zin uit de cafe anthem.quote:
Watquote:Op vrijdag 19 februari 2016 02:08 schreef renwan het volgende:
[..]
Die klap ik nu niet hoor, maar wel een legendarische zin uit de cafe anthem.
Ga er vanuit dat je die geluisterd hebt toch?
Zie de OP!quote:
quote:Op vrijdag 19 februari 2016 02:09 schreef renwan het volgende:
18 flesjes is gewoon 5 liter bier in je flikker![]()
Geluisterd en alweer een stijfjequote:
Hier ook weer losquote:Op vrijdag 19 februari 2016 02:10 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Geluisterd en alweer een stijfje
Geerd is Groot, Geerd is Goedquote:
RENWAM? MOET JE DAN GEERTquote:
Ik kom niet voor in het Anthem, maar ik ben er dan ook pas bij sinds deel 3quote:Op vrijdag 19 februari 2016 02:11 schreef renwan het volgende:
HOERTJEEEES HOMOOOOO'S!
Ben best trots dat ik gewoon in het nummer voorkom![]()
![]()
Geen fitties, niet in het caféquote:
Weet je dan welke uitspraak van mij is?quote:Op vrijdag 19 februari 2016 02:12 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik kom niet voor in het Anthem, maar ik ben er dan ook pas bij sinds deel 3
Sorry was garpje, Geerdquote:
Ja kut man ik heb in mijn vinger gesneden vanmiddag met broodsnijdenquote:
NEUKKKEE!!! toch?quote:Op vrijdag 19 februari 2016 02:12 schreef renwan het volgende:
[..]
Weet je dan welke uitspraak van mij is?
NEIN! FAAL!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.
Laatste keer met ifim zat toch ook alles onder het bloed? Heb gvd het hele café moeten schoonmaken de dag ernaquote:Op vrijdag 19 februari 2016 02:13 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ja kut man ik heb in mijn vinger gesneden vanmiddag met broodsnijden
Dus typen gaat een beetje kut!!
Wil niet dat die weer open gaat hele tering bende weer onder het bloed
Ze had mij toen anaal genomen !!quote:Op vrijdag 19 februari 2016 02:14 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Laatste keer met ifim zat toch ook alles onder het bloed? Heb gvd het hele café moeten schoonmaken de dag erna
quote:Op vrijdag 19 februari 2016 02:13 schreef renwan het volgende:
[..]
NEIN! FAAL!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jullie hebben gelijk.quote:
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
quote:Op vrijdag 19 februari 2016 02:14 schreef nattermann het volgende:
Jaaaaaawel die kon ik wel al
dacht al iets te missen
GEEEERDJEEE
Het is dat ik weet dat ik het ben maar ik herken m'n eigen stem gewoon nietquote:Op vrijdag 19 februari 2016 02:15 schreef Geerd het volgende:
Je eigen stem terug horen is wel oor kk trouwens![]()
![]()
Volgende keer gewoon effe kamertje huren graag. Jullie weten wat er met renwan gebeurd als de eerste los gaat, die lamlul lag gewoon in coma achter de bar en het meurde als de bende dus kon ik het weer gaan oplossen.quote:
Laat mij hier eens buiten jaquote:Op vrijdag 19 februari 2016 02:15 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Volgende keer gewoon effe kamertje huren graag. Jullie weten wat er met renwan gebeurd als de eerste los gaat, die lamlul lag gewoon in coma achter de bar en het meurde als de bende dus kon ik het weer gaan oplossen.
Voor dit soort dingen zijn kamer meisjes uitgevonden!
OPSO!!quote:Op vrijdag 19 februari 2016 02:15 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Volgende keer gewoon effe kamertje huren graag. Jullie weten wat er met renwan gebeurd als de eerste los gaat, die lamlul lag gewoon in coma achter de bar en het meurde als de bende dus kon ik het weer gaan oplossen.
Voor dit soort dingen zijn kamer meisjes uitgevonden!
Het was geen persoonlijke aanval, gewoon een conclusie van hoe avonden hier normaliter verlopenquote:
Opsnol was die avond nergens te bekennen. Die lag weer kwakjes te slikken in KLB volgens mijquote:
Ellende in zijn puurste vormquote:Op vrijdag 19 februari 2016 02:17 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Het was geen persoonlijke aanval, gewoon een conclusie van hoe avonden hier normaliter verlopen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |