Nouquote:Op maandag 22 februari 2016 11:58 schreef underground1009 het volgende:
Spoedje Emmen Utrecht met een Mercedes, de vraag is wat voor een
Ritomschrijving zegt C63 AMG, kenteken zegt B180 Ambition![]()
Ook prima natuurlijk, gloednieuw nog ook, maar die C63 AMG heb ik toch nog wat liever
Waalwijk kom is niet naar mij.quote:Op maandag 22 februari 2016 11:54 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ik mag zometeen naar het busstation in Waalwijk lopen vanaf de Duikerweg. Door de regen.
Verschilt per opdrachtgever. De Vogel en de Vis zijn best vrij in de kledingvoorschriften terwijl de A volgens mij nog verwacht dat je in pak komtquote:Op maandag 22 februari 2016 16:10 schreef Nucleass het volgende:
Als je locatiewerk moet gaan doen vinden ze het dan een probleem als je op fatsoenlijke sneakers komt?
Ah Vis zit toch vlakbij bij Europapark in Groningen? Of heb ik nu de verkeerde in gedachten?quote:Op maandag 22 februari 2016 16:18 schreef yosander het volgende:
[..]
Verschilt per opdrachtgever. De Vogel en de Vis zijn best vrij in de kledingvoorschriften terwijl de A volgens mij nog verwacht dat je in pak komt.
Ja dat is de Vis. Heb daar van 't zomer een hele dag auto's schoongemaakt (en ze hebben geen wasstraatquote:Op maandag 22 februari 2016 16:22 schreef Nucleass het volgende:
[..]
Ah Vis zit toch vlakbij bij Europapark in Groningen? Of heb ik nu de verkeerde in gedachten?
Moet daar namelijk morgen werken
quote:Op maandag 22 februari 2016 16:18 schreef underground1009 het volgende:
JAAAA![]()
![]()
Foto's komen na de edit
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat een geweldige bak zegquote:Op maandag 22 februari 2016 16:18 schreef underground1009 het volgende:
JAAAA![]()
![]()
Foto's komen na de edit
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dealer. Van W. in Emmen naar het MB-kantoor in Utrechtquote:Op maandag 22 februari 2016 16:29 schreef yosander het volgende:
[..]![]()
![]()
Waarvoor reed je? Particulier, lease, dealer?
Tja, veel dikker zal het niet wordenquote:Op maandag 22 februari 2016 16:36 schreef underground1009 het volgende:
[..]
Dealer. Van W. in Emmen naar het MB-kantoor in Utrecht![]()
Ook nog eens de S-versie, dus 510 pk![]()
Heb nog even getwijfeld om in het kader van stoppen op het hoogtepunt nu ontslag te nemen, maar dat ga ik toch maar niet doen![]()
Auto was ook nog gloednieuw, maandje oud en nog geen 2K op de teller.
Ah thanks, laat ik morgen wel m'n veterschoenen thuisquote:Op maandag 22 februari 2016 16:29 schreef yosander het volgende:
[..]
Ja dat is de Vis. Heb daar van 't zomer een hele dag auto's schoongemaakt (en ze hebben geen wasstraat). Had toen ook geen nette veterschoenen aan.
Nice. Met deze bolide had je naar het Zuiden moeten vertrekken.quote:Op maandag 22 februari 2016 16:36 schreef underground1009 het volgende:
[..]
Dealer. Van W. in Emmen naar het MB-kantoor in Utrecht![]()
Ook nog eens de S-versie, dus 510 pk![]()
Heb nog even getwijfeld om in het kader van stoppen op het hoogtepunt nu ontslag te nemen, maar dat ga ik toch maar niet doen![]()
Auto was ook nog gloednieuw, maandje oud en nog geen 2K op de teller.
Ongekend dit! Hier zou ik een moord voor doen! Ik heb vandaag nog wel 10 meter in een AMG-GT gereden na een lezing van de CEO van Rüttchen, maar dit is veel leuker natuurlijk. Nice man!quote:Op maandag 22 februari 2016 16:18 schreef underground1009 het volgende:
JAAAA![]()
![]()
Foto's komen na de edit
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bedrijfskunde, Nijmegen?quote:Op maandag 22 februari 2016 19:22 schreef McAwesome het volgende:
[..]
Ongekend dit! Hier zou ik een moord voor doen! Ik heb vandaag nog wel 10 meter in een AMG-GT gereden na een lezing van de CEO van Rüttchen, maar dit is veel leuker natuurlijk. Nice man!
Je kan toch gewoon binnen wachten en dan de buurtbus pakken? Of natuurlijk afstemmen wanneer je er bent, veel makkelijker.quote:Op maandag 22 februari 2016 11:54 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ik mag zometeen naar het busstation in Waalwijk lopen vanaf de Duikerweg. Door de regen.
Yes! Alleen kwam ik er als rechtenstudent binnenvallenquote:
Niiiiice!quote:Op maandag 22 februari 2016 16:18 schreef underground1009 het volgende:
JAAAA![]()
![]()
Foto's komen na de edit
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik ga over 2 weken een S7 Edge halen dus dan is er in principe een goede S5 ineens overbodig.quote:Op maandag 22 februari 2016 21:23 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Niiiiice!Jelly.
Binnenkort ook maar weer eens werken. Vanochtend m'n telefoon kapot laten vallen dus ik zit aan het begin van de stufi maand alweer financieel krap.
Ik haal vandaag een nieuwe HTC op, maar bedankt.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 09:42 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ik ga over 2 weken een S7 Edge halen dus dan is er in principe een goede S5 ineens overbodig.
Krijg je met zo'n roze koekblikquote:Op dinsdag 23 februari 2016 09:59 schreef Irritatie100 het volgende:
Gisteren vlak voor Hamburg van de weg geplukt door de douane
Welke? Ik lijk wel de enige HTC fan, zie bijna niemand met zo'n toestel.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 11:35 schreef Sarasi het volgende:
Ik haal vandaag een nieuwe HTC op, maar bedankt.
Echt dat de Polizei voor je ging rijden en je moest stoppen voor controle? Wist niet dat ze dat soort dingen deden maar vroeg het me wel al tijden af.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 09:59 schreef Irritatie100 het volgende:
Gisteren vlak voor Hamburg van de weg geplukt door de douane
One mini 2.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 12:35 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Welke? Ik lijk wel de enige HTC fan, zie bijna niemand met zo'n toestel.
En steen-papier-schaar voor wie de Audi en de Volvo mochten?quote:Op dinsdag 23 februari 2016 13:46 schreef Nucleass het volgende:
Locatiewerk was iets heel anders. Ben uiteindelijk met 3 collega's in 1 auto naar Schiphol gereden en kregen daar 4 gloednieuwe auto's die weer naar Groningen moesten.
Volvo XC60 T5, Audi A4 en twee Hyundai i40's
Buurtbus nog gehaald! Liep halverwege de Sluisweg toen ie voorbij kwam karren maar die mag je overal een stopteken geven he.quote:Op maandag 22 februari 2016 20:37 schreef Gliderfighter het volgende:
[..]
Je kan toch gewoon binnen wachten en dan de buurtbus pakken? Of natuurlijk afstemmen wanneer je er bent, veel makkelijker.
Ik sluit me aan bij de HTC fan club! M8 hieroquote:Op dinsdag 23 februari 2016 13:51 schreef Sarasi het volgende:
[..]
One mini 2.Ik wilde per se een 'kleine' telefoon, daarom uiteindelijk toch maar niet de One m8 gehaald.
Oeh ja die wilde ik eigenlijk ook wel, maar die was me toch te groot. Kleine handjes enzo.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 16:52 schreef Drowzz het volgende:
[..]
Ik sluit me aan bij de HTC fan club! M8 hiero
Belletje voor morgen? Ze sturen toch een emailtje?quote:Op dinsdag 23 februari 2016 17:12 schreef Mustang001 het volgende:
Hmm gaat lekker. Voor vandaag niet gebeld dus hele dag serie's kijken. Ook nog geen belletje binnen voor morgen helaas.
Ik werk voor EW, volgens mij mailt AR alleen.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 18:23 schreef Pespre1 het volgende:
[..]
Belletje voor morgen? Ze sturen toch een emailtje?
Kan ook wel eens voor 2 ritjes alleen gemaild worden.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 18:54 schreef Nucleass het volgende:
Bij 2 of meer ritjes op 1 dag bellen ze je of je die dag kan rijden en krijg je dan pas het mailtje.
Bij 1 ritje sturen ze gewoon gelijk een email zonder te bellen.
(AR)
Nog nooit gehadquote:Op dinsdag 23 februari 2016 19:51 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Kan ook wel eens voor 2 ritjes alleen gemaild worden.
Nu eentje op de mail, Roermond - Oosterhout per busje.
Klopt ja, laatste keer dat ik er was bij die T splitsing met de duikerweg/sluisweg op het busje gewacht, anders zou ik hem net missen. Goeie zaak dat ie gewoon stopt.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 14:11 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Buurtbus nog gehaald! Liep halverwege de Sluisweg toen ie voorbij kwam karren maar die mag je overal een stopteken geven he.
Was wel ff flink doortrappen met die Twingo.
Ja, inderdaad. Al was het geen auto van de Polizei maar van de Zoll. Maar die haalde me dus inderdaad in en ging voor me rijden met een bordje Zoll, bitte folgen. En dan eerstvolgende P eraf. Daar hadden ze een heel ding ingericht met een röntgenapparaat, honden en een legertje aan douanebeambten.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 12:36 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Echt dat de Polizei voor je ging rijden en je moest stoppen voor controle? Wist niet dat ze dat soort dingen deden maar vroeg het me wel al tijden af.
Kloptquote:Op woensdag 24 februari 2016 16:16 schreef Nucleass het volgende:
Pff, het is op Amersfoort CS echt altijd zo stervenskoud.
Morgen wel een lekker uren dagje, Groningen - Etten-leur in een peugeot 107 en Breda - Vianen in een Suzuki Vitara.
Dat is een standaard tekst. Als je niet gebeld bent, mail je terug dat je de rit accepteert. Ben je wel gebeld, hoeft dit niet.quote:Op woensdag 24 februari 2016 18:04 schreef Pespre1 het volgende:
Mijn allereerste opdracht komt er morgen aan. Zojuist een mailtje ontvangen maar hierin staat het volgende :
U bent zojuist gebeld door onze planner, hierbij bevestigen wij dat u staat ingepland voor de volgende rit: .....
Gebruik dit ritnummer voor alle correspondentie aangaande deze opdracht.
Ik ben alleen niet gebeld. Moet ik nog een bevestiging terugsturen?
Niks mis met Renault?quote:Op woensdag 24 februari 2016 20:23 schreef DireStraits7 het volgende:
Pfoe, wat een auto's zie ik langskomen. De laatste chille auto die ik gehad heb is een A4 2 maanden terug. Sindsdien 18 auto's gehad waarvan 10 Renaults...
Ik vind persoonlijk het interieur van een Renault echt goedkoop en lelijk overkomen.. plus navigatie werkt echt nooit bij mijquote:
Had vandaag nog 1, scenic vol opties.quote:Op woensdag 24 februari 2016 21:32 schreef Nucleass het volgende:
[..]
Ik vind persoonlijk het interieur van een Renault echt goedkoop en lelijk overkomen.. plus navigatie werkt echt nooit bij mij
Er is zoveel mis met deze post dat ik er niet eens aan begin.quote:Op woensdag 24 februari 2016 21:32 schreef Nucleass het volgende:
[..]
Ik vind persoonlijk het interieur van een Renault echt goedkoop en lelijk overkomen.. plus navigatie werkt echt nooit bij mij
Je vergelijkt nu een Clio met wat?quote:Op donderdag 25 februari 2016 01:51 schreef RacerDKB het volgende:
Ik ben het er wel mee eens. Misschien niet als het om een gloednieuwe Renault gaat, maar meestal rij ik die dingen van 2010-2014 en die zien er als volgt uit:
[ afbeelding ]
Het interieur van luxere versies vind ik niet veel beter.
Renault, Opel en Ford heb ik altijd lelijk gevonden van binnen. Pas recent dat ze er verbetering in brengen.
Waar zie je mij dat beweren? Sterker nog, de Renault is qua gebruiksgemak misschien wel de beste auto om in te rijden.quote:
Hoezo heb je steeds van die degelijke ritten? Ik vandaag helemaal niks weer, het is echt armoe troef in regio Nijmegen...quote:Op donderdag 25 februari 2016 14:10 schreef underground1009 het volgende:
Net m'n BMW ingeleverd in het westelijk havengebied, nu de bus naar Sloterdijk nog zien te pakkenWel vanaf het afleveradres een liftje gekregen van een truck
![]()
En in Best een liftje gehad naar m'n adres in Eindhoven, dus ik heb een goeie dag
De Renaults waar wij normaal in rijden niet nee, maar zo'n Clio- of Mégane RS is echt wel leuk! Sterker nog, de Mégane RS schijnt een van de best rijdende hot hatches op de markt te zijn. Daarnaast vind ik Renault R-link sowieso het beste niet-premium entertainmentsysteem.quote:Op donderdag 25 februari 2016 14:35 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Waar zie je mij dat beweren? Sterker nog, de Renault is qua gebruiksgemak misschien wel de beste auto om in te rijden.
Het is echter bepaald geen spannende auto of eentje waar je anderen over vertelt. "Waar ik laatst toch in gereden hebt...".
Die Megane RS heb ik ook een keer in gereden, maar zo héél speciaal is die nu ook weer niet hoor. Wel een beduidend beter afgewerkt interieur en dat merk je met name in de stoelen. Verder zijn wij het helemaal met elkaar eens meneer Awesome.quote:Op donderdag 25 februari 2016 21:16 schreef McAwesome het volgende:
[..]
De Renaults waar wij normaal in rijden niet nee, maar zo'n Clio- of Mégane RS is echt wel leuk! Sterker nog, de Mégane RS schijnt een van de best rijdende hot hatches op de markt te zijn. Daarnaast vind ik Renault R-link sowieso het beste niet-premium entertainmentsysteem.
Die 1.5 Dci is echter een dooddoener, tussensprints van bijvoorbeeld de 100-120 in z'n 5 duren een eeuwigheid.
Ach ik heb ook hele magere weken gehad hoorquote:Op donderdag 25 februari 2016 21:11 schreef McAwesome het volgende:
[..]
Hoezo heb je steeds van die degelijke ritten? Ik vandaag helemaal niks weer, het is echt armoe troef in regio Nijmegen...
Als dit nog even zo doorgaat zie ik mij genoodzaakt ander werk te zoeken, m'n cashflow zit redelijk in de min op het moment...
Lekker! Vandaag naar Etten-Leur ook alsnog gelukt? Klopt het dat ik je toch in een Up weg zag rijden?quote:Op donderdag 25 februari 2016 16:01 schreef Nucleass het volgende:
Morgen ook weer lekker 600km rijden5 dagen beschikbaar, 5 dagen werk.
Groningen - Roosendaal per Golf
Roosendaal - Assen per A4 Avant
Ik had een Peugeot 107 meegekregen naar Etten-leur. Reed nog een kleine stukje achter je op de ringquote:Op donderdag 25 februari 2016 21:50 schreef underground1009 het volgende:
[..]
Lekker! Vandaag naar Etten-Leur ook alsnog gelukt? Klopt het dat ik je toch in een Up weg zag rijden?
Jep, bijtelling's a bitch. Hoop het!quote:Op donderdag 25 februari 2016 21:37 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Die Megane RS heb ik ook een keer in gereden, maar zo héél speciaal is die nu ook weer niet hoor. Wel een beduidend beter afgewerkt interieur en dat merk je met name in de stoelen. Verder zijn wij het helemaal met elkaar eens meneer Awesome.
Over je cashflow gesproken, alle nieuwe leasecontracten (oid) van januari-maart zijn naar voren geschoven (december), dus waarschijnlijk trekken de ritten in ieder geval wel weer snel aan denk ik.
Berlijnquote:Op donderdag 25 februari 2016 22:46 schreef Irritatie100 het volgende:
Rijden in het centrum van Berlijn is leuk joh
En mijn bolide kreeg nog een groene Umweltzonesticker ook
Ik zit hier al sinds dinsdag, ga straks richting Munster (met onderweg nog even een paar uurtjes stoppen in Hannover). Morgen weer naar huisquote:Op donderdag 25 februari 2016 23:58 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
BerlijnMijn favoriete stad. Zit je daar nog lang of gaat de tocht morgen gelijk weer verder?
En dat is dus waarom de sleutel altijd in mijn broekzak of in het contactslot zit.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 08:27 schreef Amoeba het volgende:
Ik hoop echt oprecht dat niemand van jullie dit overkomt, maar achteloos als ik mijn rugzak en sleutels in de auto gooi en de krabber pak, net zo achteloos valt de deur in het slot.
Geen idee wat nu, lokale monteur zou even kijken maar dat ding gaat niet uit zichzelf open denk ik.
AR.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 08:29 schreef Sarasi het volgende:
[..]
En dat is dus waarom de sleutel altijd in mijn broekzak of in het contactslot zit.Eigen auto of voor AR?
Met foutje bedoel je dat hij hem zo open kan maken?quote:Op vrijdag 26 februari 2016 08:46 schreef Amoeba het volgende:
Wat een heldBeetje hengelen met een dikke draad en foef.
Leek een foutje te zitten in de deur aan de bestuurderskant ofzo
Nee waarom de auto in het slot vielquote:Op vrijdag 26 februari 2016 09:04 schreef Dimitri_ het volgende:
[..]
Met foutje bedoel je dat hij hem zo open kan maken?
Deze methode werkt bij 80 procent van de auto's. Zeker de oudere.
Zelfde als eerder in dit topic?quote:Op vrijdag 26 februari 2016 13:53 schreef Nucleass het volgende:
Nou jongens. Mijn top qua auto's krijg ik maandag ook! S63 AMG 4MATIC!
quote:Op vrijdag 26 februari 2016 14:32 schreef Nucleass het volgende:
[..]
Dat was een C63 toch? Dit is een S63 met 600pk
Ik zou maandag meteen ontslag indienen. Beter dan dit wordt het niet.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 13:53 schreef Nucleass het volgende:
Verhaal kreeg nog een staartje, helemaal m'n eigen schuld maar laat ik het even uitleggen.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 09:53 schreef Sjouveur het volgende:
Dat is ook echt een van m'n grootste nachtmerries, zo'n deur die in het slot valt. Hoort natuurlijk niet te gebeuren! Ik heb het zelf een keer in Roemenië (of all places) meegemaakt, maar na een belletje kwam er al gauw iemand aan die met bovengenoemde truc erg handig was :p
Ik had laatst ook dat ritjequote:Op vrijdag 26 februari 2016 16:06 schreef Mustang001 het volgende:
Haarlem - Sittard in een Toyota Auris Touring
Jeez' dat klinkt wel zuur allemaal, waren ze bij dat bedrijf zo snel op hun teentjes getrapt? Ongezouten mening geven vind ik persoonlijk wat anders dan niet klantgericht zijn, klinkt nu zo extreem alsof je die sleutels naar die vrouw gooide en haar een hoer noemde.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 17:23 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Verhaal kreeg nog een staartje, helemaal m'n eigen schuld maar laat ik het even uitleggen.
De conclusie was dat ik dan maar niet in de automotive moest werken.
Ik hoefde m'n werkdag niet af te maken hoor.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 17:32 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Jeez' dat klinkt wel zuur allemaal, waren ze bij dat bedrijf zo snel op hun teentjes getrapt? Ongezouten mening geven vind ik persoonlijk wat anders dan niet klantgericht zijn, het klinkt nu haast alsof je die sleutels naar die vrouw gooide en haar een hoer noemde.
Als ik een auto zou huren die net afgeleverd is en de chauffeur daarvan vloekend binnen komt lopen en willekeurig zijn klachtzang aan mij zou richten, zou ik er alleen maar om kunnen lachen
Maar ik snap niet helemaal wat je bedoelt met de "conclusie dat je niet in automotive moet werken", je bent toch niet ontslagen?
NICE! Gefeliciteerd, voel ik me minder schuldig dat ik je probeerde jaloers te maken gisteren, bij wijze van sprekenquote:Op vrijdag 26 februari 2016 13:53 schreef Nucleass het volgende:
Yes klopt! Kan niet wachten tot maandag ha. S63 AMG coupequote:Op vrijdag 26 februari 2016 17:59 schreef underground1009 het volgende:
[..]
NICE! Gefeliciteerd, voel ik me minder schuldig dat ik je probeerde jaloers te maken gisteren, bij wijze van spreken![]()
Tip trouwens daar in Utrecht, je loopt over een brug over het water richting de bushalte. De eerste hokjes zijn niet meer in gebruik, je moet dus even doorlopen naar echt het begin van de brug. Zo miste ik de eerste twee bussen toen![]()
Ik neem aan dat je naar W. Moet in Groningen?
Ja dat was toch wel duidelijk. Moeten ze dat geven na ontslag?quote:Op vrijdag 26 februari 2016 19:36 schreef Fiorano het volgende:
Maar Moebke, ben je nou wel of niet ontslagen? Zou gewoon je dossier opvragen dan...
Jaloers! Ik zou dat ritje zelfs gratis doen. Ben zelfs bereid jouw loon voor die dag te betalen om hem over te nemen.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 18:33 schreef Nucleass het volgende:
[..]
Yes klopt! Kan niet wachten tot maandag ha. S63 AMG coupe![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |