SPOILER: Veelgebruikte, awesome, gezonde receptenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fear is the path to the Dark Side.
quote:Op woensdag 17 februari 2016 14:28 schreef Artoo het volgende:
Ik eet vandaag:
O: Brinta-whey-banaan pap
T: Grote kom homemade tomatensoep, eiwitreepje
D: Lemon-soy chicken + groenten + rijst (linkje uit Bodybuilder topicIk zag die kip ook langskomen toen ik daar lurkte inderdaad, misschien maar eens iets soortgelijks in elkaar flansen met bloemkoolrijst. Was hij lekker?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L: 2 volkoren bolletjes met light cream cheese en jam
T's: Punt kwarktaart, protein cookie
En nog beetje cardio en accessoire shizzle (en ik denk powercleans) in de gym. Whoo!
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
en hoeveel kcals verwacht je op te eten vandaagquote:Op woensdag 17 februari 2016 14:36 schreef sibella2 het volgende:
Barreltje, kan niet quoten, kip met rijst, mango en druiven. Misschien tussendoor nog wat fruit!
Geen idee, ik doe niet aan calorieën tellen, ik eet wanneer ik trek heb. Zal het zo eens door de meter halen.quote:Op woensdag 17 februari 2016 14:43 schreef Barreltje het volgende:
[..]
en hoeveel kcals verwacht je op te eten vandaag![]()
en hoezo brood en cracotte met alleen boter?
en wat is je afval plan dan precies?quote:Op woensdag 17 februari 2016 14:46 schreef sibella2 het volgende:
[..]
Geen idee, ik doe niet aan calorieën tellen, ik eet wanneer ik trek heb. Zal het zo eens door de meter halen.
Broodje roomboter, is mijn guilty pleasure, vanochtend vers bij de bakker gehaald, dan alleen botervervolgens te lui om mijn cracotte te smeren.
Ik wil er weer goed uitzien in bikini, mijn broeken weer passen, dus waarschijnlijk een kilo of 8 kwijt dmv het aanpassen van mijn eetpatroon, niet meer snoepen, gezondere keuzes maken en meer sportenquote:Op woensdag 17 februari 2016 14:51 schreef Barreltje het volgende:
[..]
en wat is je afval plan dan precies?
of heb je ook geen plan
Het zal je wel enorm helpen met "gezondere keuzes maken"quote:Op woensdag 17 februari 2016 14:56 schreef sibella2 het volgende:
[..]
Ik wil er weer goed uitzien in bikini, mijn broeken weer passen, dus waarschijnlijk een kilo of 8 kwijt dmv het aanpassen van mijn eetpatroon, niet meer snoepen, gezondere keuzes maken en meer sporten
Vind je dat zo raar? Is kcal tellen hier verplicht?
Geteld. 1612quote:Op woensdag 17 februari 2016 14:43 schreef Barreltje het volgende:
[..]
en hoeveel kcals verwacht je op te eten vandaag![]()
en hoezo brood en cracotte met alleen boter?
Ja, ik heb altijd niet veel, maar wel goed gegeten. Dus gewoon roomboter, olijfolie etcquote:Op woensdag 17 februari 2016 15:05 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Het zal je wel enorm helpen met "gezondere keuzes maken"
Ik tel mijn kcal's ook niet meer precies, tenzij ik een dag benieuwd ben wat ik nou allemaal gehad heb. (En ja, ik eet ook wanneer ik zin heb hoor, alleen is dat vaak geen brood met roomboter)
Overigens, ik ben geen 8 kilo te zwaar hé, mijn BMI is rond de 25, ik denk dat de gezondere keuze maken, niet snaaien en meer sporten me prima kunnen helpen bij het verliezen van de kilo's.quote:Op woensdag 17 februari 2016 15:02 schreef Barreltje het volgende:
mwah "eten wanneer ik trek heb" vind ik niet een afval plan.. maar goed
en brood met roomboter is wellicht ook niet echt een gezonde keuze..
en kcal tellen is geen verplichting hoor.. ik vroeg me gewoon af hoe jij die 8 kilo kwijt wilde raken
Je hebt gelijk, zo voelde het wel een beetje. Sorryquote:Op woensdag 17 februari 2016 15:16 schreef Rauw. het volgende:
Je hoeft je aan mij niet te verantwoorden hoor.
Ik ben zo'n leipedie heel veel dingen niet eet waarvan jij vind dat ze gezond zijn en ik eet veel dingen wel waarvan jij vind dat ze ongezond zijn.
Vroeg het mij gewoon af, als je al weet hoe je gezond moet eten is het tellen natuurlijk niet meer echt nodig tenzij controlefreak.
Is het zo dringend dan? Wordt toch vanzelf wel bij een afhaalpunt bezorgd als je niet thuis bent?quote:Op woensdag 17 februari 2016 15:47 schreef LPFAN het volgende:
Blegh ik kan niet sporten vandaag door dat ik op een pakketje wacht en die niet komt opdagen
Ik moet het zelf tekenen en heb het nodig. Ben morgen de halve dag niet thuis dus kan beter thuis blijven. Kan ook maar tot 5 uur naar de sportschool dus heeft nu ook geen zin meer.quote:Op woensdag 17 februari 2016 15:52 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Is het zo dringend dan? Wordt toch vanzelf wel bij een afhaalpunt bezorgd als je niet thuis bent?
Met gewoon gezond en gematigd eten kom je ook al een heel eind. Eten wanneer je echt trek hebt is niet zo'n slecht plan. Je ziet vanzelf of het werkt of niet aan de weegschaal.quote:Op woensdag 17 februari 2016 14:46 schreef sibella2 het volgende:
[..]
Geen idee, ik doe niet aan calorieën tellen, ik eet wanneer ik trek heb. Zal het zo eens door de meter halen.
Broodje roomboter, is mijn guilty pleasure, vanochtend vers bij de bakker gehaald, dan alleen botervervolgens te lui om mijn cracotte te smeren.
Euh.. nee. Ik heb het niet over huilen of wat dan ook. Ik geef aan dat ik beter in mijn kleren en vel wil zitten, door middel van gezonder en beter eten. Ik ben 12 kilo zwaarder dan de laatste keer dat ik me woog, ik voel me zwaarder, minder gezond etc.,quote:Op woensdag 17 februari 2016 16:21 schreef MutedFaith het volgende:
Een BMI van 25 hebben en dan gaan liggen huilen en whatnot als je een keer op een weegschaal gestaan hebt.
Zoals ik daar al zei: ik woon altijd 61 en nu dus 73. Dat was voor mij even slikken omdat ik altijd slank was zonder moeite. Jammer dat je dan zo reageert.quote:Op woensdag 17 februari 2016 16:31 schreef MutedFaith het volgende:
Iedereen is welkom. Beter in je vel willen zitten enzo is natuurlijk voor iedereen prima. Maar je reactie op het weegschaal moment in t vorige topic was dusdanig dat ik 't idee had dat je een stuk zwaarder was dan nu blijkt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |