abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 17 februari 2016 @ 14:29:20 #1
439796 Artoo
Beep boop beep
pi_159991050
Welkom in de FOK-dieetclub!

De dieetclub is er voor mensen die graag af willen vallen of op gewicht willen blijven. Hier vind en geef je elkaar steun, tips en motivatie!

Probeer elkaar niet af te branden, en sta ook open voor tips en nieuwe inzichten. We streven allemaal naar een gezond(er) lichaam en leven en proberen dat op de voor ons meest aangename manier te bereiken. Er zijn tenslotte vele wegen die naar Rome leiden!

SPOILER: Veelgebruikte, awesome, gezonde recepten
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fear is the path to the Dark Side.
pi_159991111
Werk werk
pi_159991132
quote:
0s.gif Op woensdag 17 februari 2016 14:28 schreef Artoo het volgende:
Ik eet vandaag:
O: Brinta-whey-banaan pap
T: Grote kom homemade tomatensoep, eiwitreepje
D: Lemon-soy chicken + groenten + rijst (linkje uit Bodybuilder topic
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
L: 2 volkoren bolletjes met light cream cheese en jam
T's: Punt kwarktaart, protein cookie O+

En nog beetje cardio en accessoire shizzle (en ik denk powercleans :D ) in de gym. Whoo!
Ik zag die kip ook langskomen toen ik daar lurkte inderdaad, misschien maar eens iets soortgelijks in elkaar flansen met bloemkoolrijst. Was hij lekker?
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
pi_159991190
Barreltje, kan niet quoten, kip met rijst, mango en druiven. Misschien tussendoor nog wat fruit!

edit: En die boterham is een dubbele geworden.

[ Bericht 23% gewijzigd door sibella2 op 17-02-2016 14:43:08 ]
pi_159991303
quote:
1s.gif Op woensdag 17 februari 2016 14:36 schreef sibella2 het volgende:
Barreltje, kan niet quoten, kip met rijst, mango en druiven. Misschien tussendoor nog wat fruit!
en hoeveel kcals verwacht je op te eten vandaag :?

en hoezo brood en cracotte met alleen boter?
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_159991345
quote:
7s.gif Op woensdag 17 februari 2016 14:43 schreef Barreltje het volgende:

[..]

Geen idee, ik doe niet aan calorieën tellen, ik eet wanneer ik trek heb. Zal het zo eens door de meter halen.

Broodje roomboter, is mijn guilty pleasure, vanochtend vers bij de bakker gehaald, dan alleen boter O+ vervolgens te lui om mijn cracotte te smeren.
pi_159991470
quote:
1s.gif Op woensdag 17 februari 2016 14:46 schreef sibella2 het volgende:

[..]

Geen idee, ik doe niet aan calorieën tellen, ik eet wanneer ik trek heb. Zal het zo eens door de meter halen.

Broodje roomboter, is mijn guilty pleasure, vanochtend vers bij de bakker gehaald, dan alleen boter O+ vervolgens te lui om mijn cracotte te smeren.
en wat is je afval plan dan precies? :P
of heb je ook geen plan :?
pi_159991562
quote:
7s.gif Op woensdag 17 februari 2016 14:51 schreef Barreltje het volgende:

[..]

en wat is je afval plan dan precies? :P
of heb je ook geen plan :?
Ik wil er weer goed uitzien in bikini, mijn broeken weer passen, dus waarschijnlijk een kilo of 8 kwijt dmv het aanpassen van mijn eetpatroon, niet meer snoepen, gezondere keuzes maken en meer sporten

Vind je dat zo raar? Is kcal tellen hier verplicht?
pi_159991705
mwah "eten wanneer ik trek heb" vind ik niet een afval plan.. maar goed ;)
en brood met roomboter is wellicht ook niet echt een gezonde keuze..

en kcal tellen is geen verplichting hoor.. ik vroeg me gewoon af hoe jij die 8 kilo kwijt wilde raken :)
pi_159991763
quote:
1s.gif Op woensdag 17 februari 2016 14:56 schreef sibella2 het volgende:

[..]

Ik wil er weer goed uitzien in bikini, mijn broeken weer passen, dus waarschijnlijk een kilo of 8 kwijt dmv het aanpassen van mijn eetpatroon, niet meer snoepen, gezondere keuzes maken en meer sporten

Vind je dat zo raar? Is kcal tellen hier verplicht?
Het zal je wel enorm helpen met "gezondere keuzes maken"

Ik tel mijn kcal's ook niet meer precies, tenzij ik een dag benieuwd ben wat ik nou allemaal gehad heb. (En ja, ik eet ook wanneer ik zin heb hoor, alleen is dat vaak geen brood met roomboter)
pi_159991787
quote:
7s.gif Op woensdag 17 februari 2016 14:43 schreef Barreltje het volgende:

[..]

Geteld. 1612
pi_159991872
quote:
0s.gif Op woensdag 17 februari 2016 15:05 schreef Rauw. het volgende:

[..]

Het zal je wel enorm helpen met "gezondere keuzes maken"

Ik tel mijn kcal's ook niet meer precies, tenzij ik een dag benieuwd ben wat ik nou allemaal gehad heb. (En ja, ik eet ook wanneer ik zin heb hoor, alleen is dat vaak geen brood met roomboter)
Ja, ik heb altijd niet veel, maar wel goed gegeten. Dus gewoon roomboter, olijfolie etc
., dat ging tot een paar maanden geleden echt prima, tot k thuis kwam te zitten en het grote vreten begon. Hoop dat het niet meer snaaien sowieso wat scheelt.

En roomboter, tja, ik snack verder niet, morgen is het brood niet meer vers, dus laatste keer voorlopig ;)
pi_159992079
Niets mis met roomboter toch? :9
pi_159992109
Je hoeft je aan mij niet te verantwoorden hoor.
Ik ben zo'n leipedie heel veel dingen niet eet waarvan jij vind dat ze gezond zijn en ik eet veel dingen wel waarvan jij vind dat ze ongezond zijn.

Vroeg het mij gewoon af, als je al weet hoe je gezond moet eten is het tellen natuurlijk niet meer echt nodig tenzij controlefreak.
pi_159992160
quote:
7s.gif Op woensdag 17 februari 2016 15:02 schreef Barreltje het volgende:
mwah "eten wanneer ik trek heb" vind ik niet een afval plan.. maar goed ;)
en brood met roomboter is wellicht ook niet echt een gezonde keuze..

en kcal tellen is geen verplichting hoor.. ik vroeg me gewoon af hoe jij die 8 kilo kwijt wilde raken :)
Overigens, ik ben geen 8 kilo te zwaar hé, mijn BMI is rond de 25, ik denk dat de gezondere keuze maken, niet snaaien en meer sporten me prima kunnen helpen bij het verliezen van de kilo's.
pi_159992381
quote:
10s.gif Op woensdag 17 februari 2016 15:16 schreef Rauw. het volgende:
Je hoeft je aan mij niet te verantwoorden hoor.
Ik ben zo'n leipedie heel veel dingen niet eet waarvan jij vind dat ze gezond zijn en ik eet veel dingen wel waarvan jij vind dat ze ongezond zijn.

Vroeg het mij gewoon af, als je al weet hoe je gezond moet eten is het tellen natuurlijk niet meer echt nodig tenzij controlefreak.
Je hebt gelijk, zo voelde het wel een beetje. Sorry :@.
Ik ben al een controlefreak in heel veel aspecten van mijn leven, het laatste wat goed voor mij is, is een nieuwe obsessie met kcal die ik wel of niet moet halen.
pi_159992732
'Honger'-dag. Ook maar gewoon aan toegegeven, zolang het normaal bleef (kan ook niet anders, want heb geen ongezond spul in huis :P ) :)
Ja doei.
  woensdag 17 februari 2016 @ 15:47:31 #18
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_159992774
Blegh ik kan niet sporten vandaag door dat ik op een pakketje wacht en die niet komt opdagen :(
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_159992877
quote:
0s.gif Op woensdag 17 februari 2016 15:47 schreef LPFAN het volgende:
Blegh ik kan niet sporten vandaag door dat ik op een pakketje wacht en die niet komt opdagen :(
Is het zo dringend dan? Wordt toch vanzelf wel bij een afhaalpunt bezorgd als je niet thuis bent?
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
  woensdag 17 februari 2016 @ 15:55:36 #20
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_159992953
quote:
0s.gif Op woensdag 17 februari 2016 15:52 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Is het zo dringend dan? Wordt toch vanzelf wel bij een afhaalpunt bezorgd als je niet thuis bent?
Ik moet het zelf tekenen en heb het nodig. Ben morgen de halve dag niet thuis dus kan beter thuis blijven. Kan ook maar tot 5 uur naar de sportschool dus heeft nu ook geen zin meer.
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_159993080
quote:
1s.gif Op woensdag 17 februari 2016 14:46 schreef sibella2 het volgende:

[..]

Met gewoon gezond en gematigd eten kom je ook al een heel eind. Eten wanneer je echt trek hebt is niet zo'n slecht plan. Je ziet vanzelf of het werkt of niet aan de weegschaal.
  woensdag 17 februari 2016 @ 16:21:36 #22
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_159993610
Een BMI van 25 hebben en dan gaan liggen huilen en whatnot als je een keer op een weegschaal gestaan hebt. :')
[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.
pi_159993717
quote:
0s.gif Op woensdag 17 februari 2016 16:21 schreef MutedFaith het volgende:
Een BMI van 25 hebben en dan gaan liggen huilen en whatnot als je een keer op een weegschaal gestaan hebt. :')
Euh.. nee. Ik heb het niet over huilen of wat dan ook. Ik geef aan dat ik beter in mijn kleren en vel wil zitten, door middel van gezonder en beter eten. Ik ben 12 kilo zwaarder dan de laatste keer dat ik me woog, ik voel me zwaarder, minder gezond etc.,

Ik wist niet dat er hier alleen obese posters welkom waren?
  woensdag 17 februari 2016 @ 16:31:49 #24
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_159993906
Iedereen is welkom. Beter in je vel willen zitten enzo is natuurlijk voor iedereen prima. Maar je reactie op het weegschaal moment in t vorige topic was dusdanig dat ik 't idee had dat je een stuk zwaarder was dan nu blijkt.
[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.
pi_159993960
quote:
0s.gif Op woensdag 17 februari 2016 16:31 schreef MutedFaith het volgende:
Iedereen is welkom. Beter in je vel willen zitten enzo is natuurlijk voor iedereen prima. Maar je reactie op het weegschaal moment in t vorige topic was dusdanig dat ik 't idee had dat je een stuk zwaarder was dan nu blijkt.
Zoals ik daar al zei: ik woon altijd 61 en nu dus 73. Dat was voor mij even slikken omdat ik altijd slank was zonder moeite. Jammer dat je dan zo reageert.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')