sponsor van De Staat?quote:Op zaterdag 20 februari 2016 10:40 schreef TwenteFC het volgende:
[..]Je liet mij schrikken
[ afbeelding ]

er zijn nog kaartenquote:Op zaterdag 20 februari 2016 11:09 schreef -Menn0- het volgende:
Fack, wil naar Rammstein maar de rest doet me helemaal niet

Zag het ja, maar bedoel dat ik de rest van de dag niet boeiend vind en 100 euro voor Rammstein best prijzig is....quote:

Allesquote:Op zaterdag 20 februari 2016 12:02 schreef theodoor9 het volgende:
Goedemorgen! Is er al iets uitverkocht?

Dat was echt binnen een half uur klaar ja. Al had ik toen wel kaarten. Daar zat wel wat mazzel bij.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 12:04 schreef richolio het volgende:
Snelste kaartverkoop ooit? Hoe dan. Was dat niet het Rolling Stones jaar?

Dat waren toch alleen de dagkaarten voor de Stonesdag?quote:Op zaterdag 20 februari 2016 12:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat was echt binnen een half uur klaar ja. Al had ik toen wel kaarten. Daar zat wel wat mazzel bij.

Nee.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 12:30 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Dat waren toch alleen de dagkaarten voor de Stonesdag?

OKquote:

Nee dat waren de weekendkaarten, die waren op ons verkooppunt sneller weg dan de Stonesdagkaarten.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 12:30 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Dat waren toch alleen de dagkaarten voor de Stonesdag?

Ik lees terug dat na een half uur de zaterdagkaarten en de weekendkaarten weg waren toen.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 12:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee dat waren de weekendkaarten, die waren op ons verkooppunt sneller weg dan de Stonesdagkaarten.

Alles (buiten de weekendkaart om) is nog beschikbaar. En het is nu toch al 13:40 uur geweest.quote:

Dan ga je nietquote:Op zaterdag 20 februari 2016 11:09 schreef -Menn0- het volgende:
Fack, wil naar Rammstein maar de rest doet me helemaal niet

Dat vind ik mooi aan de voorverkoop van Pinkpop, het is het enige evenement waarbij mensen nog naar platenzaken gaan om kaartjes te kopen. Als je in zo'n rij staat, maak je al meteen wat voorpret mee, volgens mij vinden ze de kou helemaal niet zo ergquote:Op zaterdag 20 februari 2016 08:46 schreef KingRadler het volgende:
heb toch wel te doen met de mensen die buiten in de rij staan

Wel raar dat de dag van Paul McCartney, Lionel Richie en Slaves nog niet is uitverkocht. Is Landgraaf dan toch iets te ver voor de McCartney fans, die vorig jaar nog twee keer de zi ggo dome uitverkocht?
  Wel raar dat de dag van Paul McCartney, Lionel Richie en Slaves nog niet is uitverkocht. Is Landgraaf dan toch iets te ver voor de McCartney fans, die vorig jaar nog twee keer de zi ggo dome uitverkocht?

ik denk dat de zondag zonder problemen uitverkoopt. Dat het niet in een paar uur is, is totaal onbelangrijk.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 14:53 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Dat vind ik mooi aan de voorverkoop van Pinkpop, het is het enige evenement waarbij mensen nog naar platenzaken gaan om kaartjes te kopen. Als je in zo'n rij staat, maak je al meteen wat voorpret mee, volgens mij vinden ze de kou helemaal niet zo erg
Alle weekendkaartjes uitverkocht, maar voor elke dag zijn nog kaartjes bescihkbaar, slim dat Pinkpop dit jaar dan meer weekendkaartjes in de verkoop gooideWel raar dat de dag van Paul McCartney, Lionel Richie en Slaves nog niet is uitverkocht. Is Landgraaf dan toch iets te ver voor de McCartney fans, die vorig jaar nog twee keer de zi ggo dome uitverkocht?

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |