De meeste meisjes zijn nu wel op de hoogte al toch?quote:Op woensdag 17 februari 2016 13:34 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Geen respect voor je sekspartner hebben
Sekspartners kiezen die niet voelen of je ze al dan niet dichtgekit hebt met je potente glazuur
Pareltje weer dimaquote:Op woensdag 17 februari 2016 13:33 schreef Dimachaerus het volgende:
zag gister nog op camsite
'natural tits ? '
'yes'omg man
je ziet toch dat het opgeblazen ballonnen zijn, dr zat ook totaal geen beweging in die tietensteenhard
zulke meisjes ken ik niet zelfquote:Op woensdag 17 februari 2016 13:33 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dat jij zo bent is prima, maar het leeuwendeel is juist anders... net doen of het hun eigen is
[..]
Welk liedje is dit? Lange frans?
Ik vind het juist enorm interessant klinkenquote:Op woensdag 17 februari 2016 13:34 schreef Chai het volgende:
[..]
Over die isolatiekit in mijn kont ben ik eerlijk gezegd nooit zo transparant, dat vinden mensen heel eng namelijk.
Denk misschien dat ze tegen jongens/mannen anders reageren dan andere vrouwen. Misschien zit het hem daar in...quote:
Dat kan ook iddquote:Op woensdag 17 februari 2016 13:40 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Denk misschien dat ze tegen jongens/mannen anders reageren dan andere vrouwen. Misschien zit het hem daar in...
Waarvan nou weer.quote:Op woensdag 17 februari 2016 13:38 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
De meeste meisjes zijn nu wel op de hoogte al toch?
Hoe zo'n cadeau van God je bent voor het vrouwelijke geslacht...quote:
alleen een vocking worstquote:Op woensdag 17 februari 2016 13:42 schreef HPLC het volgende:
[..]
Hoeveel worsten heb je daarvoor moeten verorberen?
Jaquote:Op woensdag 17 februari 2016 13:42 schreef Frozen-assassin het volgende:
@VK; 442 met voetballende verdedigers in 7e divisie van Engeland? Ze kunnen nog geen pepernoot raken daar
Goede chirurgen kunnen het er qua uiterlijk gewoon zo uit laten zien als een natuurlijke borst. Als er bijv. vanwege borstkanker 1 borst verwijderd is kan die later gereconstrueerd worden aan de hand van de overgebleven borst. Zodat je niet ineens twee verschillende tieten hebt, is ook onhandig met beha's en kleding.quote:Op woensdag 17 februari 2016 13:40 schreef 2NutZ het volgende:
Al helemaal borstenexpert zonder ooit een aangeraakt te hebben. Exclusief de tieten van je nichtje met een trui er tussen.
quote:Op woensdag 17 februari 2016 13:44 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ligt nu met benen wijd ergens in een bootskombuis
Ik zie dat jij binnenkort het land uit gaat.quote:Op woensdag 17 februari 2016 13:44 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
gefeliciteerd met je verlijbsfvergujnning
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |