doe jij je bilnaad ook waxen ? ik moet dat ecvht een keer gaan doenquote:Op woensdag 17 februari 2016 13:24 schreef Frozen-assassin het volgende:
Niet je laten waxen daarbeneden
Elke weekquote:Op woensdag 17 februari 2016 13:24 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
doe jij je bilnaad ook waxen ? ik moet dat ecvht een keer gaan doen
Zou dat al haar echte haar zijn?quote:
oke ik ben tquote:Op woensdag 17 februari 2016 13:20 schreef Chai het volgende:
Crip en ik stoppen met trollen als jij gewon toegeeft oké?
zullen we dit afspreken.
ditquote:Op woensdag 17 februari 2016 13:24 schreef Frozen-assassin het volgende:
Niet je laten waxen daarbeneden
Jammer altijd. Al dat neppe gedoequote:
Dat doen ze dus wel. Anders zat er nog wel een prijskaartje op.quote:Op woensdag 17 februari 2016 13:29 schreef Crip het volgende:
[..]
boeie, als meiden maar niet doen alsof het hun echte haar is.
gvdquote:Op woensdag 17 februari 2016 13:30 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dat doen ze dus wel. Anders zat er nog wel een prijskaartje op.
Met je nep nagels, fake tieten en je make-up popquote:
lijkt menietdat het geloofwaardig is als je de ene dag met en de andere dag zonder komt.quote:Op woensdag 17 februari 2016 13:30 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dat doen ze dus wel. Anders zat er nog wel een prijskaartje op.
begin jij nu ook al te rappen?quote:Op woensdag 17 februari 2016 13:30 schreef Chai het volgende:
[..]
Met je nep nagels, fake tieten en je make-up pop
haar permanent staat je van teen tot top
goed als die reet tot je je broek uit doet
Dat jij zo bent is prima, maar het leeuwendeel is juist anders... net doen of het hun eigen isquote:Op woensdag 17 februari 2016 13:32 schreef Crip het volgende:
[..]
lijkt menietdat het geloofwaardig is als je de ene dag met en de andere dag zonder komt.
als iemand tegen mij zegt oh wat heb je mooie wimpers terwijl ik nepwimpers op heb zeg ik gwn dat ze fake zijn hoor.
Welk liedje is dit? Lange frans?quote:Op woensdag 17 februari 2016 13:30 schreef Chai het volgende:
[..]
Met je nep nagels, fake tieten en je make-up pop
haar permanent staat je van teen tot top
goed als die reet tot je je broek uit doet
quote:
Over die isolatiekit in mijn kont ben ik eerlijk gezegd nooit zo transparant, dat vinden mensen heel eng namelijk.quote:Op woensdag 17 februari 2016 13:32 schreef Crip het volgende:
[..]
lijkt menietdat het geloofwaardig is als je de ene dag met en de andere dag zonder komt.
als iemand tegen mij zegt oh wat heb je mooie wimpers terwijl ik nepwimpers op heb zeg ik gwn dat ze fake zijn hoor.
Geen respect voor je sekspartner hebbenquote:
De meeste meisjes zijn nu wel op de hoogte al toch?quote:Op woensdag 17 februari 2016 13:34 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Geen respect voor je sekspartner hebben
Sekspartners kiezen die niet voelen of je ze al dan niet dichtgekit hebt met je potente glazuur
Pareltje weer dimaquote:Op woensdag 17 februari 2016 13:33 schreef Dimachaerus het volgende:
zag gister nog op camsite
'natural tits ? '
'yes'omg man
je ziet toch dat het opgeblazen ballonnen zijn, dr zat ook totaal geen beweging in die tietensteenhard
zulke meisjes ken ik niet zelfquote:Op woensdag 17 februari 2016 13:33 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dat jij zo bent is prima, maar het leeuwendeel is juist anders... net doen of het hun eigen is
[..]
Welk liedje is dit? Lange frans?
Ik vind het juist enorm interessant klinkenquote:Op woensdag 17 februari 2016 13:34 schreef Chai het volgende:
[..]
Over die isolatiekit in mijn kont ben ik eerlijk gezegd nooit zo transparant, dat vinden mensen heel eng namelijk.
Denk misschien dat ze tegen jongens/mannen anders reageren dan andere vrouwen. Misschien zit het hem daar in...quote:
Dat kan ook iddquote:Op woensdag 17 februari 2016 13:40 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Denk misschien dat ze tegen jongens/mannen anders reageren dan andere vrouwen. Misschien zit het hem daar in...
Waarvan nou weer.quote:Op woensdag 17 februari 2016 13:38 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
De meeste meisjes zijn nu wel op de hoogte al toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |