Oh serieus deze pagina nogquote:
JA MAAR WAT ALS ZE ONTVOERD IS DOOR DE ALIENS??!quote:Op woensdag 17 februari 2016 14:04 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Oh serieus deze pagina nog
Maar mi gado maximalus tyfalus
Doet me denken aan dat ene topic van zo'n user die al tijdje niet was en dat mensen dan via Facebook aan z'n zus gingen vragen!!
LtSurgequote:Op woensdag 17 februari 2016 14:04 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Doet me denken aan dat ene topic van zo'n user die al tijdje niet was en dat mensen dan via Facebook aan z'n zus gingen vragen!!
haha oja gvdquote:Op woensdag 17 februari 2016 14:04 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wel gelezen niet gecaredquote:Op woensdag 17 februari 2016 14:01 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Had jou geappt waar je bleef. Niet gekregen?
Dat was die fobomod toch?quote:Op woensdag 17 februari 2016 14:04 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja dit iddquote:Op woensdag 17 februari 2016 14:05 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
haha oja gvdook echt erbij vermelden dat het een moderator was van FOK! ect
Oh ja, duh.quote:Op woensdag 17 februari 2016 13:41 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hoe zo'n cadeau van God je bent voor het vrouwelijke geslacht...
Link?quote:Op woensdag 17 februari 2016 14:06 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja dit iddecht laat die mensen met rust boeie move on
Haha deze onterechte zelfvertrouwenquote:
STA STIJF 1E WAT JANK JEquote:Op woensdag 17 februari 2016 14:06 schreef Frozen-assassin het volgende:
Belper - FC United HT
1-0 Fletcher
2-0 Roles
KUTTACTIEK VK
Trutquote:
Uh, okéquote:Op woensdag 17 februari 2016 14:09 schreef Frozen-assassin het volgende:
Belper - FC United FT
1-0 Fletcher
2-0 Roles
2-1 Norton
is dit serieus?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |