SPOILER: Skyelor SwiftOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh noes, the patriarchy.quote:Op woensdag 17 februari 2016 10:46 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Dat is alleen maar omdat vrouwen op agressieve wijze uit dat wereldje geweerd worden.
TR gemaakt voor het zetten van een onrechtmatige TR.quote:Op woensdag 17 februari 2016 10:48 schreef gianni61 het volgende:
TR gemacht, vind deze tt echt niet kunnen
eens. Bovendien had HPLC het over madelieFquote:Op woensdag 17 februari 2016 10:48 schreef gianni61 het volgende:
Nee, autistisch denk ik.quote:
Dit is een cultureel opgelegde norm. Jij houdt de patriarchaat in stand!quote:Op woensdag 17 februari 2016 10:47 schreef Vanillekwark het volgende:
Oh noes, the patriarchy.
Heeft er meer mee te maken dat ze vaak niet grappig zijn.
Omdat vrouwen geen/minder behoefte hebben aan stand up comedians?quote:Op woensdag 17 februari 2016 10:45 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ja daarom zijn 95% van de succesvolle stand up comedians allemaal man.
zou er boosss van wordenquote:Op woensdag 17 februari 2016 10:48 schreef madeliefff het volgende:
[..]
eens. Bovendien had HPLC het over madelieF
quote:Op woensdag 17 februari 2016 10:48 schreef madeliefff het volgende:
[..]
eens. Bovendien had HPLC het over madelieF
luister ik had Lapo dus die tt had in overleg met mij tot stand moeten komen. Dusquote:Op woensdag 17 februari 2016 10:48 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
TR gemaakt voor het zetten van een onrechtmatige TR.
Publiek bij stand up comedy heeft toch echt een meer gebalanceerd publiek dan een 95/5 verdeling. Toegegeven, er zitten over het algemeen iets meer mannen, maar veel meer dan 60/40 wordt het niet.quote:Op woensdag 17 februari 2016 10:49 schreef Chai het volgende:
[..]
Omdat vrouwen geen/minder behoefte hebben aan stand up comedians?
Anders soort humor is niet per se superieure soort humor.
Lapo betekent niks hierquote:Op woensdag 17 februari 2016 10:49 schreef madeliefff het volgende:
[..]
luister ik had Lapo dus die tt had in overleg met mij tot stand moeten komen. Dus
ik kan er eigenlijk ook nooit zo om lachen. Omdat ze vaak anderen beledigen . Vink niet leuke humorquote:Op woensdag 17 februari 2016 10:49 schreef Chai het volgende:
[..]
Omdat vrouwen geen/minder behoefte hebben aan stand up comedians?
Anders soort humor is niet per se superieure soort humor.
Bedoel niet per se het publiek, maar ook de behoefte om op een podium te staan en grapjes te maken.quote:Op woensdag 17 februari 2016 10:50 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Publiek bij stand up comedy heeft toch echt een meer gebalanceerd publiek dan een 95/5 verdeling. Toegegeven, er zitten over het algemeen iets meer mannen, maar veel meer dan 60/40 wordt het niet.
quote:Op woensdag 17 februari 2016 10:48 schreef gianni61 het volgende:
Beide TR's afgevinkt, positieve note gegeven aan VKquote:Op woensdag 17 februari 2016 10:48 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
TR gemaakt voor het zetten van een onrechtmatige TR.
Ik denk dat vrouwen humor minder ontwikkelen omdat het niet 'nodig' is als vrouw. Vraag een man om drieeigenschappen in een ideale partner, en de kans dat 'humor' in de top 3 staat, is vrij klein.quote:Op woensdag 17 februari 2016 10:50 schreef Chai het volgende:
Als stand up comedian heb je vaak ook een stukje narcisme nodig, denk dat het vrouwen daar vaak aan ontbreekt.
Goede grap Chai.quote:Op woensdag 17 februari 2016 10:50 schreef Chai het volgende:
Als stand up comedian heb je vaak ook een stukje narcisme nodig, denk dat het vrouwen daar vaak aan ontbreekt.
ja, dat zal het zijnquote:Op woensdag 17 februari 2016 10:50 schreef Chai het volgende:
Ja daar gaat het dus mis, degenen die dat stukje wel hebben missen vaak bepaalde reflectievaardigheden en dat gaat ten koste van de humor.quote:Op woensdag 17 februari 2016 10:52 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Als narcisme een vereiste is voor een goede cabaretier zou Mapima geweldig zijn
Oh ben je er zo eentjequote:Op woensdag 17 februari 2016 10:51 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ik kan er eigenlijk ook nooit zo om lachen. Omdat ze vaak anderen beledigen . Vink niet leuke humor
Naja, onderaan de streep merk ik dat grappen van mannen over het algemeen veel beter vallen dan grappen van vrouwen, ook bij vrouwen.quote:Op woensdag 17 februari 2016 10:53 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja daar gaat het dus mis, degenen die dat stukje wel hebben missen vaak bepaalde reflectievaardigheden en dat gaat ten koste van de humor.
Sowieso bij comedians of cabaret nooit, echt nooit, in voorste rijen zittenquote:Op woensdag 17 februari 2016 10:55 schreef madeliefff het volgende:
Oo ik was een keer bij toomler hè. Bij stand up comedian. Vooraan zat een jongen met meisje en ze hadden hun eerste date....en dan echt vooraan gaan zittendus die grappenmaker sprak hum tuurlijk aan. En iedereen zo van "oeh" toen ze hoorde dat t de eerste date was. MAAR hij deed gelukkig rustig met ze. Hij vroeg waar ze elkaar van kenden. Bleek dat ze elkaar op t metro station ontmoet hadden toen de metro defect was. Dus die grappenmaker gelijk vanneh" o en jij dacht tuurlijk gelijk neuken hè
" en dat kwam dan tijdens de hele show weer terug hehe
Dat is niet toeval. Is allemaal met opzet zodat het matcht met de geschreven grappen.quote:Op woensdag 17 februari 2016 10:55 schreef madeliefff het volgende:
Oo ik was een keer bij toomler hè. Bij stand up comedian. Vooraan zat een jongen met meisje en ze hadden hun eerste date....en dan echt vooraan gaan zittendus die grappenmaker sprak hum tuurlijk aan. En iedereen zo van "oeh" toen ze hoorde dat t de eerste date was. MAAR hij deed gelukkig rustig met ze. Hij vroeg waar ze elkaar van kenden. Bleek dat ze elkaar op t metro station ontmoet hadden toen de metro defect was. Dus die grappenmaker gelijk vanneh" o en jij dacht tuurlijk gelijk neuken hè
Klinkt wel als een slechte cabaretier.quote:Op woensdag 17 februari 2016 10:55 schreef madeliefff het volgende:
Beschikt over weinig narcismequote:Op woensdag 17 februari 2016 10:58 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Klinkt wel als een slechte cabaretier.
Dus vrouwen zijn gehandicapt in dat opzicht?quote:Op woensdag 17 februari 2016 10:53 schreef Chai het volgende:
Ja daar gaat het dus mis, degenen die dat stukje wel hebben missen vaak bepaalde reflectievaardigheden en dat gaat ten koste van de humor.
Mss. Maar die jongen werd wel echt roodquote:Op woensdag 17 februari 2016 10:57 schreef Che_ het volgende:
[..]
Dat is niet toeval. Is allemaal met opzet zodat het matcht met de geschreven grappen.
Ohja dat verklaartquote:Op woensdag 17 februari 2016 10:59 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Beschikt over weinig narcisme
was ook niet zo grappig allemaal verder neequote:Op woensdag 17 februari 2016 10:58 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Klinkt wel als een slechte cabaretier.
Humor kunnen delen vind ik persoonlijk essentieel.quote:Op woensdag 17 februari 2016 10:51 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik denk dat vrouwen humor minder ontwikkelen omdat het niet 'nodig' is als vrouw. Vraag een man om drieeigenschappen in een ideale partner, en de kans dat 'humor' in de top 3 staat, is vrij klein.
Bij mannen though, als ze ugly as fuck zijn, kunnen die beter maar veel humor hebben om dat te compenseren
Vrouwen met narcistische trekjes ja.quote:Op woensdag 17 februari 2016 10:59 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Dus vrouwen zijn gehandicapt in dat opzicht?
Hans Teeuwen is het al jarenlang kwijt thoughquote:Op woensdag 17 februari 2016 11:01 schreef TARDIS. het volgende:
Ik wil naar de nieuwe show van Hans Teeuwen maar gvd wat een prijzenzelfs John Cleese was niet zo duur.
Mwoh weenie, ik was wel bij de vorige show en ik heb me gewoon vermaakt die avond.quote:Op woensdag 17 februari 2016 11:02 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Hans Teeuwen is het al jarenlang kwijt though
Heb ook al jaren geen fragment uit een recente show van hem meer voorbij zien komen.quote:Op woensdag 17 februari 2016 11:02 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Hans Teeuwen is het al jarenlang kwijt though
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 46% gewijzigd door #ANONIEM op 17-02-2016 11:04:11 ]
quote:Op woensdag 17 februari 2016 11:03 schreef Chai het volgende:
Teerling van Claudia de Breij is een echte aanrader though.vanavond even kijkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die vond ik echt slechtquote:Op woensdag 17 februari 2016 11:03 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Mwoh weenie, ik was wel bij de vorige show en ik heb me gewoon vermaakt die avond.
Ik tijdje terug, maar was baggerquote:Op woensdag 17 februari 2016 11:03 schreef Chai het volgende:
[..]
Heb ook al jaren geen fragment uit een recente show van hem meer voorbij zien komen.
Van binnen?quote:Op woensdag 17 februari 2016 11:06 schreef TARDIS. het volgende:
wisten jullie dat madeliefff zwart was?
quote:Op woensdag 17 februari 2016 11:06 schreef TARDIS. het volgende:
haha dit is wel grappigquote:
quote:Op woensdag 17 februari 2016 11:00 schreef Mark het volgende:
Wij zijn hard op zoek naar versterking voor het subforum TRV in de vorm van een extra moderator. Ben jij iemand die inhoudelijk kan posten en ook de tijd heeft om overdag en in de avonduurtjes af en toe even te checken hoe het hier staat? Of wil jij graag helpen om FOK! overzichtelijk te maken en de topics in TRV te sturen?
Dan zoeken we jou.
Vind jij het leuk om een positieve bijdrage te leveren aan FOK! en denk je van toegevoegde waarde te zijn op het forum, mail dan je motivatie naar forum@fok.nl
Voor vragen kan je altijd de huidige moderators of de FA's aanspreken.
Waarom lokquote je hem nou, ik schold hem net nog uit voor homo. En Hoink ook. Wil je ons geband hebben ofzo gvd.quote:
Ja het liefst wel ja. En dat die WCH ook maar opflikkertquote:Op woensdag 17 februari 2016 11:15 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Waarom lokquote je hem nou, ik schold hem net nog uit voor homo. En Hoink ook. Wil je ons geband hebben ofzo gvd.
Jij hebt hier heel bijzonder weinig over te zeggenquote:Op woensdag 17 februari 2016 11:13 schreef Opsonisatie het volgende:
Wowow permban voor madeliefff? Hell nah
In je dromen.quote:Op woensdag 17 februari 2016 11:17 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Jij hebt hier heel bijzonder weinig over te zeggen
gr gr
FA
quote:Op woensdag 17 februari 2016 11:17 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Jij hebt hier heel bijzonder weinig over te zeggen
gr gr
FA
Niet dromen over fokquote:Op woensdag 17 februari 2016 11:18 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik droom over heel andere dingen
Nee harstikke hipquote:Op woensdag 17 februari 2016 11:17 schreef Frozen-assassin het volgende:
TRVIs toch helemaal dood daar
Jeetje, ik vraag me nu af of je uberhaupt een voldoende gaat halen voor je scriptiequote:Op woensdag 17 februari 2016 11:17 schreef TARDIS. het volgende:
[..]ik snap hem nu pas, gvd
snel terug naar m'n scriptie
Belgiëquote:Op woensdag 17 februari 2016 11:20 schreef Chai het volgende:
[..]
Wat wordt het nieuwe zuid-oost Azië VK?
Kom naar Z-Limburg, rijden we door naar Brussel gaan we pintje doen gr grquote:Op woensdag 17 februari 2016 11:23 schreef McGrath het volgende:
[..]
Daar wil ik nog best wel eens een pintje doen, maar niet tussen alle backpackers hoor.
Zuid-Limburgquote:Op woensdag 17 februari 2016 11:24 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Kom naar Z-Limburg, rijden we door naar Brussel gaan we pintje doen gr gr
TRV?quote:
Watquote:Op woensdag 17 februari 2016 11:21 schreef gianni61 het volgende:
[..]
gisteren droomde ik over vampiers, dat was eng
Kom me ophalen dan, gaan we pintje in Antwerpen doen.quote:Op woensdag 17 februari 2016 11:24 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Kom naar Z-Limburg, rijden we door naar Brussel gaan we pintje doen gr gr
Klinkt als iets waar Butters over zou dromen.quote:Op woensdag 17 februari 2016 11:25 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, werd er ook midden in de nacht wakker van
Ja gvd waar moet ik dan wel niet helemaal heenrijdenquote:Op woensdag 17 februari 2016 11:26 schreef McGrath het volgende:
[..]
Kom me ophalen dan, gaan we pintje in Antwerpen doen.
Ik ook! Om 3:30quote:Op woensdag 17 februari 2016 11:25 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, werd er ook midden in de nacht wakker van
Oh... Wat is TRV?quote:Op woensdag 17 februari 2016 11:26 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ja leek je me wel het type voor
Naar Rotterdam, maar je mag ook rechtstreeks naar Antwerpen gaan, pak ik de trein wel. Dat station is toch te leuk.quote:Op woensdag 17 februari 2016 11:26 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ja gvd waar moet ik dan wel niet helemaal heenrijden
Oh, sgoedquote:Op woensdag 17 februari 2016 11:27 schreef McGrath het volgende:
[..]
Naar Rotterdam, maar je mag ook rechtstreeks naar Antwerpen gaan, pak ik de trein wel. Dat station is toch te leuk.
zit je weer south park te kijken?quote:Op woensdag 17 februari 2016 11:26 schreef Chai het volgende:
[..]
Klinkt als iets waar Butters over zou dromen.
waar werd jij wakker van?quote:
België, België, Bel-gie-juuuuuuuuuuuh.quote:Op woensdag 17 februari 2016 11:26 schreef Vanillekwark het volgende:
Ja gvd waar moet ik dan wel niet helemaal heenrijden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Roffaquote:Op woensdag 17 februari 2016 11:27 schreef McGrath het volgende:
[..]
Naar Rotterdam, maar je mag ook rechtstreeks naar Antwerpen gaan, pak ik de trein wel. Dat station is toch te leuk.
Dat vind ik wel erg zonde. Die Ramires enzo kan me niks schelen.quote:Op woensdag 17 februari 2016 11:27 schreef Vanillekwark het volgende:
Lavezzi ook al naar China, tsjonge jonge
quote:Op woensdag 17 februari 2016 11:28 schreef hoink581 het volgende:
[..]
België, België, Bel-gie-juuuuuuuuuuuh.Kan je dansen op de maan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gewoon, uit het nietsquote:Op woensdag 17 februari 2016 11:28 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zit je weer south park te kijken?
[..]
waar werd jij wakker van?
Nja, doei carriere, hallo goedgevulde bankrekening. Snap het ergens ook wel.quote:Op woensdag 17 februari 2016 11:28 schreef McGrath het volgende:
[..]
Dat vind ik wel erg zonde. Die Ramires enzo kan me niks schelen.
Nu alleen Van Persie nogquote:Op woensdag 17 februari 2016 11:28 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Nja, doei carriere, hallo goedgevulde bankrekening. Snap het ergens ook wel.
Ik denk niet per se doei carrière, Drogba kon vanwege zijn naam ook nog even naar Glatasaray. Maar een echte topclub wordt het inderdaad niet meer.quote:Op woensdag 17 februari 2016 11:28 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Nja, doei carriere, hallo goedgevulde bankrekening. Snap het ergens ook wel.
quote:
Jammer, al speelde hij nooit bij PSG. Was leuk geweest als hij terugkeerde bij Napoliquote:Op woensdag 17 februari 2016 11:27 schreef Vanillekwark het volgende:
Lavezzi ook al naar China, tsjonge jonge
Zou ook niet misstaan bij Roda.quote:Op woensdag 17 februari 2016 11:32 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Jammer, al speelde hij nooit bij PSG. Was leuk geweest als hij terugkeerde bij Napoli
Of gewoon naar Ajax, moet hij wel eerst half jaar bij Jong Ajax om systeem te lerenquote:Op woensdag 17 februari 2016 11:32 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Zou ook niet misstaan bij Roda.
Jaartje toch minimaalquote:Op woensdag 17 februari 2016 11:34 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Of gewoon naar Ajax, moet hij wel eerst half jaar bij Jong Ajax om systeem te leren
En dan terughalen, en niet opstellen zodat hij na half jaar zijn carriere beeindigtquote:Op woensdag 17 februari 2016 11:37 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Nee daarna om speeltijd te krijgen uitgehuurd worden aan Willem II
Zelfs je naam is mooi, HPLC.quote:Op woensdag 17 februari 2016 11:38 schreef HPLC het volgende:
[..]
Hopelijk zing jij een Toontje Lager
quote:Op woensdag 17 februari 2016 11:38 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
En dan terughalen, en niet opstellen zodat hij na half jaar zijn carriere beeindigt
Ja, mooie hoed en leuke make up.quote:Op woensdag 17 februari 2016 11:40 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik PM elke dag met haar, leuke meid wel
Soort rapport van je leuter?quote:Op woensdag 17 februari 2016 11:40 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik PM elke dag met haar, leuke meid wel
quote:Op woensdag 17 februari 2016 11:06 schreef TARDIS. het volgende:
in deze zware tijden moeten wij elkaar steunen tochquote:Op woensdag 17 februari 2016 11:13 schreef Opsonisatie het volgende:
Wowow permban voor madeliefff? Hell nah
Is dit een kloon van jou waar je dusdanig veel aandacht op wil vestigen dat het van jou afleidt?quote:
Mensen die echt janken omdat ze geen kaartje krijgen of zoquote:Op woensdag 17 februari 2016 11:43 schreef 2NutZ het volgende:
Ben je een vent van 30 jaar
R&P / Geen ♥ valentijn
Ja man, zo snel door de mand gevallen.. kut heyquote:Op woensdag 17 februari 2016 11:44 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Is dit een kloon van jou waar je dusdanig veel aandacht op wil vestigen dat het van jou afleidt?
Van meisjes van 15 snap ik het wel... maar verderquote:Op woensdag 17 februari 2016 11:44 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Mensen die echt janken omdat ze geen kaartje krijgen of zo
30 is het nieuwe 15quote:Op woensdag 17 februari 2016 11:45 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Van meisjes van 15 snap ik het wel... maar verder![]()
Hhueue je bent 30&valentijnloossss xdquote:Op woensdag 17 februari 2016 11:45 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja man, zo snel door de mand gevallen.. kut hey
iksdeequote:Op woensdag 17 februari 2016 11:46 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Hhueue je bent 30&valentijnloossss xd
Stahp!quote:
quote:Op woensdag 17 februari 2016 11:43 schreef 2NutZ het volgende:
Ben je een vent van 30 jaar
R&P / Geen ♥ valentijn
quote:Hebben jullie nog tips behalve naar de pschy. Dat traject begint over twee weken.
Het zelfvertrouwen spat er vanafquote:
Hoef je niet zo te doen. Was gewoon een suggestie.quote:Op woensdag 17 februari 2016 11:45 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja man, zo snel door de mand gevallen.. kut hey
Steek die energie maar in iemand die het waardeert.quote:Op woensdag 17 februari 2016 11:48 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Hoef je niet zo te doen. Was gewoon een suggestie.
Hoink mag altijd wel iets in mij steken.quote:Op woensdag 17 februari 2016 11:49 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Steek die energie maar in iemand die het waardeert.
Daar zijn jullie homoseksueel voor, zo werkt datquote:Op woensdag 17 februari 2016 11:50 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Hoink mag altijd wel iets in mij steken.
Zal zo mijn zaag in je steken. Gr Zaagmansquote:Op woensdag 17 februari 2016 11:50 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Hoink mag altijd wel iets in mij steken.
Wij weten wat echte liefde is 2Nutz.quote:Op woensdag 17 februari 2016 11:50 schreef 2NutZ het volgende:
http://nieuwspaal.nl/mijn(...)igerende-tik-nodig/#
Daar zijn jullie homoseksueel voor, zo werkt dat
Liever een courgettequote:Op woensdag 17 februari 2016 11:51 schreef HPLC het volgende:
[..]
Zal zo mijn zaag in je steken. Gr Zaagmans
Hoe kom je überhaupt terecht op zulke dubieuze prutsites.quote:Op woensdag 17 februari 2016 11:50 schreef 2NutZ het volgende:
Gemiddelde fok knullen
Vindt dat serieus heel fijn voor jullie, geniet er van jongens.quote:Op woensdag 17 februari 2016 11:51 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Wij weten wat echte liefde is 2Nutz.
Linkjes op FOK!quote:Op woensdag 17 februari 2016 11:52 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Hoe kom je überhaupt terecht op zulke dubieuze prutsites.
Speld-kloon, gok ikquote:Op woensdag 17 februari 2016 11:52 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Hoe kom je überhaupt terecht op zulke dubieuze prutsites.
Het is wel een beetje dat niveau, ja.quote:
Is gewoon despeld kopie sitequote:Op woensdag 17 februari 2016 11:50 schreef 2NutZ het volgende:
Gemiddelde fok knullen
[..]
Daar zijn jullie homoseksueel voor, zo werkt dat
Echt zoquote:Op woensdag 17 februari 2016 12:02 schreef Che_ het volgende:
Overigens is het niet ver verwijderd van de realiteit bij de gemiddelde nl'se man
De Gladioolquote:Op woensdag 17 februari 2016 11:52 schreef hoink581 het volgende:
Oh wacht, het is een Gladiool kloon.
inwendig?quote:Op woensdag 17 februari 2016 12:07 schreef TARDIS. het volgende:
Madeliefff heeft ook af en toe een corrigerende tik nodig
Volgens mij ook.quote:
Twitter is bijna net zo sneu als de OP lezen.quote:Op woensdag 17 februari 2016 12:12 schreef 2NutZ het volgende:
http://twitter.com/Deibikun/status/699768623586549760/photo/1
Nou en?quote:Op woensdag 17 februari 2016 12:13 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Twitter is bijna net zo sneu als de OP lezen.
Goed zo 2NutZ, niets aantrekken van dat aangedikte zuivelproduct.quote:
Dat kan veel creatiever, beetje slappe poging.quote:Op woensdag 17 februari 2016 12:14 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ja probeerde op een creatievere manier aan te geven dat ik niet geklikt had.
Ohquote:Op woensdag 17 februari 2016 12:15 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dat kan veel creatiever, beetje slappe poging.
Dankzij Twitter weet ik nu dat Kanye Voldemort is, dat had ik anders niet geweten.
Dima heet in werkelijkheid Rory Williams en schrijft artikelen voor ezine-articles. http://ezinearticles.com/(...)k-Up-Fast&id=1634804quote:
Rory Williams is een Doctor Who personage wat doe je.quote:Op woensdag 17 februari 2016 12:18 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Dima heet in werkelijkheid Rory Williams en schrijft artikelen voor ezine-articles. http://ezinearticles.com/(...)k-Up-Fast&id=1634804
Gozer.quote:Op woensdag 17 februari 2016 12:18 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Dima heet in werkelijkheid Rory Williams en schrijft artikelen voor ezine-articles. http://ezinearticles.com/(...)k-Up-Fast&id=1634804
Niet gekliktquote:Op woensdag 17 februari 2016 12:18 schreef hoink581 het volgende:
[..]
dyxleisiequote:Op woensdag 17 februari 2016 12:19 schreef TARDIS. het volgende:
Rory Wilkinson staat er blinde vink.
ik zie er nagenoeg zo uit hoorquote:Op woensdag 17 februari 2016 12:19 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Voor het geval dat je weer eens je posts wil leeghalen.
de dikke versie?quote:Op woensdag 17 februari 2016 12:19 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ik zie er nagenoeg zo uit hoor
maar dan de niet anaboler versie
bla bla bla ja hoor dima.quote:Op woensdag 17 februari 2016 12:19 schreef Dimachaerus het volgende:
Daarom ook zoveel moeite om een passende jas te vindenquote:Op woensdag 17 februari 2016 12:19 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Was laatst naar LED licht aan het googlen.quote:Op woensdag 17 februari 2016 12:20 schreef TARDIS. het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat een rare tip om gespierd te worden
Oh ik dacht fleshlights.quote:Op woensdag 17 februari 2016 12:21 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Was laatst naar LED licht aan het googlen.
Moet hij gewoon zijn eigen pics posten.quote:Op woensdag 17 februari 2016 12:23 schreef 2NutZ het volgende:
Dima pics gezien van lichaam en hij heeft wel gelijk.
net gedaan tochquote:Op woensdag 17 februari 2016 12:24 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Moet hij gewoon zijn eigen pics posten.
Fucking mietje dat het is.
wat?quote:Op woensdag 17 februari 2016 12:24 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
dat is treasuretrail hoor geen schamahaar
jij geilt nooit op de vormen van een andere vrouw?quote:Op woensdag 17 februari 2016 12:24 schreef Opsonisatie het volgende:
Op mekaars lichaam geilen als mankasthommo's
wow harde woordenquote:Op woensdag 17 februari 2016 12:24 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Moet hij gewoon zijn eigen pics posten.
Fucking mietje dat het is.
Ik geil op jouw lichaam, als een echte hetero.quote:Op woensdag 17 februari 2016 12:24 schreef Opsonisatie het volgende:
er werd gisteren al op je duim gegeild, dus tja..quote:Op woensdag 17 februari 2016 12:24 schreef Opsonisatie het volgende:
Jawel op die van amber rose maar ik ben dan ook gay xdquote:Op woensdag 17 februari 2016 12:25 schreef McGrath het volgende:
[..]
jij geilt nooit op de vormen van een andere vrouw?
Alleen vrouwen mogen datquote:Op woensdag 17 februari 2016 12:25 schreef McGrath het volgende:
[..]
jij geilt nooit op de vormen van een andere vrouw?
je vergelijkt appels met perenquote:Op woensdag 17 februari 2016 12:25 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Dit is de equivalent van flashen. Ik snap wel dat jij met zoveel lef niet aan een vrouw komt.
Ha gayquote:Op woensdag 17 februari 2016 12:25 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik geil op jouw lichaam, als een echte hetero.
quote:Op woensdag 17 februari 2016 12:26 schreef gianni61 het volgende:
[..]
er werd gisteren al op je duim gegeild, dus tja..
wow, jij en amber rose, wat een droom.quote:Op woensdag 17 februari 2016 12:26 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Jawel op die van amber rose maar ik ben dan ook gay xd
Nee hoor.quote:Op woensdag 17 februari 2016 12:26 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
je vergelijkt appels met peren
hahahahahquote:Op woensdag 17 februari 2016 12:25 schreef hoink581 het volgende:
Dit is [b][b][b][b][b]de [/b][/b][/b][/b][/b]equivalent van flashen.
de rijtjequote:Op woensdag 17 februari 2016 12:27 schreef Dimachaerus het volgende:
mag deze in de rijtje mmcymggyug
Zij heeft wel echt flubberbuikjequote:Op woensdag 17 februari 2016 12:26 schreef McGrath het volgende:
[..]
wow, jij en amber rose, wat een droom.
picsquote:Op woensdag 17 februari 2016 12:27 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Zij heeft wel echt flubberbuikje
jij bent inderdaad de enige met perfectiequote:Op woensdag 17 februari 2016 12:27 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Zij heeft wel echt flubberbuikje
Dat zeg ik niet.quote:Op woensdag 17 februari 2016 12:29 schreef McGrath het volgende:
[..]
jij bent inderdaad de enige met perfectie
hoezo ik heb toch bewezen dat het een beetje erop lijkt aan jouquote:Op woensdag 17 februari 2016 12:29 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Nee hoor, dit ligt in het verlengde van je normale gedrag.
Wat staat hier nu weerquote:Op woensdag 17 februari 2016 12:30 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
hoezo ik heb toch bewijzen dat het een beetje erop lijkt aan jou
Niemand heeft iets gezien behalve VK. Als je een vent bent plemp je het neer en laat je het daar. Vieze homo.quote:Op woensdag 17 februari 2016 12:30 schreef Dimachaerus het volgende:
hoezo ik heb toch bewijzen dat het een beetje erop lijkt aan jou
Stephaniequote:Op woensdag 17 februari 2016 12:30 schreef gianni61 het volgende:
[..]
oh wacht, ik was in de war met die chick van vd wiel
(en bedoelde pics van jou)
wow is dit gebeurd?quote:Op woensdag 17 februari 2016 12:31 schreef TARDIS. het volgende:
Dima vertel over je ontmaagding van gisteren.
quote:Op woensdag 17 februari 2016 12:31 schreef Vanillekwark het volgende:
[ afbeelding ]
Voor het nageslacht
Ah, die Jimboquote:Op woensdag 17 februari 2016 12:19 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Daarom ook net als Jimbo. Jimbo van BCS btw niet de user.
https://www.welklidwoord.nl/equivalentquote:Op woensdag 17 februari 2016 12:34 schreef Chai het volgende:
[..]
Hij bedoelt de mannelijke equivalent, dus dat kan gewoon.
ik weet hoe jij er uit ziet.quote:Op woensdag 17 februari 2016 12:36 schreef Opsonisatie het volgende:
Laten we nu met zn allen pics plaatsen en binnen 1sec weghalen want wij zijn het toch niet xd
Eigenlijk moeten we even de mods alarmeren van een edit.quote:Op woensdag 17 februari 2016 12:36 schreef Opsonisatie het volgende:
Laten we nu met zn allen pics plaatsen en binnen 1sec weghalen want wij zijn het toch niet xd
No, hopelijk vanavond. Was het gisteren vergetenquote:Op woensdag 17 februari 2016 12:37 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Hehe ja dacht vermeld het maar even. Nieuwste aflevering al gekeken inmiddels?
hij was het toch niet xDquote:Op woensdag 17 februari 2016 12:37 schreef 2NutZ het volgende:
userpics horen in US thuis en niet hier. Derhalve TR gemaakt.
Ik zeg banquote:Op woensdag 17 februari 2016 12:37 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Eigenlijk moeten we even de mods alarmeren van een edit.
Eng dit want ik weet niet hoe jij eruit ziet hihihi ;$quote:
Oja.quote:
ik weet alleen hoe bips er uit zietquote:Op woensdag 17 februari 2016 12:38 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik zeg ban
[..]
Eng dit want ik weet niet hoe jij eruit ziet hihihi ;$
Dat weet je wel.quote:Op woensdag 17 februari 2016 12:38 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik zeg ban
[..]
Wil je stoppen met het lekken van kpd info dankje ;ssquote:Op woensdag 17 februari 2016 12:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik weet alleen hoe bips er uit ziet
Ze had toen pic in haar fobo. Ook weer 'van die zandgenen.quote:Op woensdag 17 februari 2016 12:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik weet alleen hoe bips er uit ziet
quote:Op woensdag 17 februari 2016 12:38 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik zeg ban
[..]
oh ja, sorryquote:Op woensdag 17 februari 2016 12:40 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Wil je stoppen met het lekken van kpd info dankje ;ss
niet gezienquote:Op woensdag 17 februari 2016 12:40 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ze had toen pic in haar fobo. Ook weer 'van die zandgenen.
Oke was toffe aflevering, ben benieuwd of je de BB referentie opmerkt in deze aflevering.quote:Op woensdag 17 februari 2016 12:38 schreef HPLC het volgende:
[..]
No, hopelijk vanavond. Was het gisteren vergeten
quote:Op woensdag 17 februari 2016 12:41 schreef Vanillekwark het volgende:
Heb even iets op 450 moeten zetten
Nee, dus je kan gewoon doorgaan met op een afstandje bewonderen en verder niets te doen.quote:
bestaat dat nog?quote:Op woensdag 17 februari 2016 12:41 schreef Vanillekwark het volgende:
madeliefff vindt mij anders leuker dan jou hoorquote:Op woensdag 17 februari 2016 12:43 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nee, dus je kan gewoon doorgaan met op een afstandje bewonderen en verder niets te doen.
Goed werk geleverdquote:Op woensdag 17 februari 2016 12:41 schreef Vanillekwark het volgende:
Uiteraard, wie niet... En wat doe je daar allemaal mee?quote:Op woensdag 17 februari 2016 12:44 schreef MAHL het volgende:
[..]
madeliefff vindt mij anders leuker dan jou hoor
hahahahhhhquote:Op woensdag 17 februari 2016 12:45 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Uiteraard, wie niet... En wat doe je daar allemaal mee?
Erg tof, heb het gevoel dat Saul nu echt een beetje vorm begint te krijgen.quote:Op woensdag 17 februari 2016 12:43 schreef MAHL het volgende:
En ohja BCS is weer begonnenNog niet gezien, hoe goed was de nieuwe ep?
quote:Op woensdag 17 februari 2016 12:46 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja toch transparanter dan DM en niet gelijk een ban aan je broek voor bepaald beeldmateriaal.
dima plsquote:Op woensdag 17 februari 2016 12:46 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
hahahahhhh
BOOOOMMM
HEADSHOOTTTTTTTTTT
ik ben twaalf wat is dit srs?quote:Op woensdag 17 februari 2016 12:46 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja toch transparanter dan DM en niet gelijk een ban aan je broek voor bepaald beeldmateriaal.
Even kijkenquote:Op woensdag 17 februari 2016 12:41 schreef Vanillekwark het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |