Oh duh, ik ben kennelijk niet helemaal uitgeslapenquote:Op vrijdag 19 februari 2016 19:31 schreef Moira. het volgende:
[..]
Huh? Ze zijn toch sowieso nog maar met z'n 4en? Dit is voordat Rop afviel dan.
Degene die op die tweet hetzelfde reageerde ook niet, hehehequote:Op vrijdag 19 februari 2016 19:35 schreef Burdie het volgende:
[..]
Oh duh, ik ben kennelijk niet helemaal uitgeslapen. Nm
.
Dan ben je iig origineel jaquote:Op vrijdag 19 februari 2016 18:39 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Ik zit tenminste nog op Annemieke, wat denk je van de mensen die allemaal op Klaas zitten vanwege de Klaashints?![]()
Susan is weer te gast bij Moltalk. Ik ben benieuwd of zij zich nog een keer verspreekt.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 20:02 schreef Sinergie het volgende:
[..]
Dan ben je iig origineel jaik zit zelf sinds de eerste aflevering op Klaas wegens de verspreking van Susan, nog zo'n 2 weken en we weten het
Volgens de WIDM site zitten nog best veel mensen op Annemiekquote:Op vrijdag 19 februari 2016 20:02 schreef Sinergie het volgende:
[..]
Dan ben je iig origineel jaik zit zelf sinds de eerste aflevering op Klaas wegens de verspreking van Susan, nog zo'n 2 weken en we weten het
Geen paniek, Klaas is de molquote:Op zaterdag 20 februari 2016 03:54 schreef Moira. het volgende:
[..]
Volgens de WIDM site zitten nog best veel mensen op Annemiek
http://wieisdemol.avrotros.nl/home/?ns=1
33% op Klaas en 30% op Annemiek (tegen 18% op Tim en 17% op Taeke).
Denk zelf ook al de hele tijd dat Klaas het is hoorZou toch wat zijn als 't straks gewoon Annemiek blijkt te zijn
Heb echt het hele seizoen geen enkele reden gezien om écht een ander als mol te zien
Als men nu op Annemiek in zet is dat op veiligheid, aangezien zij de vrijstelling heeft en dus zeer waarschijnlijk (tenzij er ineens een zwarte vrijstelling opduikt) in de finale zit.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 03:54 schreef Moira. het volgende:
[..]
Volgens de WIDM site zitten nog best veel mensen op Annemiek
http://wieisdemol.avrotros.nl/home/?ns=1
33% op Klaas en 30% op Annemiek (tegen 18% op Tim en 17% op Taeke).
Denk zelf ook al de hele tijd dat Klaas het is hoorZou toch wat zijn als 't straks gewoon Annemiek blijkt te zijn
Heb echt het hele seizoen geen enkele reden gezien om écht een ander als mol te zien
De mensen waarvan hun mol is afgevallen en niet geloven dat Klaas de Mol is, zetten in op Annemieke.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 15:44 schreef Nizno het volgende:
[..]
Als men nu op Annemiek in zet is dat op veiligheid, aangezien zij de vrijstelling heeft en dus zeer waarschijnlijk (tenzij er ineens een zwarte vrijstelling opduikt) in de finale zit.
Dat zou een stunt zijn, zo net voor de finalequote:Op zaterdag 20 februari 2016 15:41 schreef PicoMMP het volgende:
Klaas is niet de Mol.
Hopelijk vliegt ie er vanavond uit
Die hebben het dus 2x foutquote:Op zaterdag 20 februari 2016 15:46 schreef jcdragon het volgende:
[..]
De mensen waarvan hun mol is afgevallen en niet geloven dat Klaas de Mol is, zetten in op Annemieke.
Ja dat hoop ik ook!quote:Op zaterdag 20 februari 2016 15:41 schreef PicoMMP het volgende:
Klaas is niet de Mol.
Moeten ze zelf weten. Op 5 maart is de live finale. Dus ik denk wel dat er nog iemand gaat afvallen.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 16:21 schreef texelonia het volgende:
Op wieisdemol.com zijn er veel die denken dat er niemand afvalt, of dat de afvaller pas begin afl 9 bekend gemaakt wordt... Dat zou pas een domper zijn
Ja maar het kan toch dat de afvaller pas begin afl 9 bekend wordt gemaakt en daarna de finale wordt gespeeld? Is toch al eens eerder geweest?quote:Op zaterdag 20 februari 2016 16:34 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Moeten ze zelf weten. Op 5 maart is de live finale. Dus ik denk wel dat er nog iemand gaat afvallen.
Hoop ik ook.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 15:41 schreef PicoMMP het volgende:
Klaas is niet de Mol.
Er moet wel iets heel geks gebeuren, je weet het nooit natuurlijk maar ze gaat de finale wel halen.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 18:46 schreef Kamikazie het volgende:
Is het slim om vanavond op Annemiek in te zetten? Aangezien zij nog die vrijstelling heeft.
Hoezo een domper? Op 5 maart wordt bekend gemaakt wie de mol is. Dus waarom niet volgende week bekend maken wie er dan afvalt.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 16:21 schreef texelonia het volgende:
Op wieisdemol.com zijn er veel die denken dat er niemand afvalt, of dat de afvaller pas begin afl 9 bekend gemaakt wordt... Dat zou pas een domper zijn
Nee afl 9 afvaller en in de finale bekendmaking van de mol.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 16:42 schreef texelonia het volgende:
Ja maar het kan toch dat de afvaller pas begin afl 9 bekend wordt gemaakt en daarna de finale wordt gespeeld? Is toch al eens eerder geweest?
Maar ik hoop ook van niet.
En helemaal geen afvaller (dus finale met 4 spelers, is ook weleens geweest geloof ik?) lijkt me al helemaal stom, want dan waren de jokers en vrijstelling van Annemieke dus allemaal voor niks, vanwege de zwarte vrijstelling en blijkbaar nog een groepsvrijstelling of zoiets.
Nee, wat mij betreft gewoon vanavond de laatste afvaller.
Nee vandaag de afvaller en dan weet je dus wie de 3 finalisten zijn. Afl 9 alvast winnaar of verliezer bekendmaken. En afl 10 mol bekend maken.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 19:27 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Nee afl 9 afvaller en in de finale bekendmaking van de mol.
Dat doen ze nooit let maar op.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 19:30 schreef texelonia het volgende:
Nee vandaag de afvaller en dan weet je dus wie de 3 finalisten zijn. Afl 9 alvast winnaar of verliezer bekendmaken. En afl 10 mol bekend maken.
Maar we zullen zien.
Vorig jaar was dat zo ja. Maar de jaren ervoor niet hoor.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 19:31 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Dat doen ze nooit let maar op.
Wij kijken wel👌🏻quote:Op zaterdag 20 februari 2016 19:38 schreef texelonia het volgende:
Vorig jaar was dat zo ja. Maar de jaren ervoor niet hoor.
Hoezo springt Taeke er uit bij de introductie filmpjes? Ik mis iets denk ik (hoewel Taeke al langer mijn meest waarschijnlijke Mol is)quote:Op zaterdag 20 februari 2016 18:37 schreef svann het volgende:
[..]
Hoop ik ook.
Ik ben opeens uit de Klaas-tunnel die we elkaar aanpraten. Het voelt nog wat onwennig.
Als je naar het geld kijkt én nog eens (met inmiddels meer kennis) naar de introductiefilmpjes, dan springt Taeke daar toch wel uit.
quote:We begonnen met 6670 euro in de pot. Nu staat ie weliswaar op ¤ 12.370.
Maar aan het begin van de aflevering had er dus al bijna drie keer zoveel in kunnen zitten; ruim 32.500 euro…
Zeg maar gerust dat we er een potje van hebben gemaakt. Of dat het credo van Taeke: "Geld is niet belangrijk. Mensen zijn belangrijker dan geld" tot vandaag stand hield. En wat ik dan wel weer episch vind, is dat het gepaard ging met het vertrek van Taeke nog op diezelfde dag.
Hoe het ook zij... ik lijd aan gezichtsverlies. Daar waar eerst niet iedereen een mozaïek voor zich zag liggen, werd een code gekraakt.
Tijd is geld. En we schijnen allemaal toch best een aardig woordje Spaans te spreken.
De pot is ineens belangrijk.
Voor zowel Annemieke, Klaas als Tim. De winnaar, de verliezer en de Mol. De winnaar, de Mol en de verliezer. De verliezer, de winnaar en de Mol. De verliezer, de Mol en de winnaar. De Mol, de winnaar en de verliezer. De Mol, de verliezer en de winnaar...
Gemist (ik kijk Moltalk nu niet), hoe was de hint?quote:Op zaterdag 20 februari 2016 21:45 schreef PicoMMP het volgende:
Die 100-900-700-600 hint bij Moltalk is wel sterk! Zou wel typisch WIDM zijn.
Vrees nu toch ook wel dat Klaas de Mol is.
Klaas is geboren in 1976quote:Op zaterdag 20 februari 2016 21:47 schreef Cee het volgende:
[..]
Gemist (ik kijk Moltalk nu niet), hoe was de hint?
1-9-7-6, geboortejaar Klaas.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 21:47 schreef Cee het volgende:
[..]
Gemist (ik kijk Moltalk nu niet), hoe was de hint?
Alle combinaties komen er in voor zover ik kan zien. Vond hem ook verdacht maar zou niet weten wat er in verstopt moet zitten...quote:Op zaterdag 20 februari 2016 21:55 schreef NoXia het volgende:
Voor zowel Annemieke, Klaas als Tim. De winnaar, de verliezer en de Mol. De winnaar, de Mol en de verliezer. De verliezer, de winnaar en de Mol. De verliezer, de Mol en de winnaar. De Mol, de winnaar en de verliezer. De Mol, de verliezer en de winnaar...
Niemand?![]()
Ik heb ff gekeken maar de teller telt wel degelijk op, je ziet m van ¤11.370 naar ¤12.370 springen.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 22:37 schreef RoelerMF het volgende:
Viel het meer mensen op dat de teller met het geld niet optelde toen Annemieke die 1000 euro aan de groep gaf? En waarom zagen we niet dat Art de antwoorden goed keurde, ik vond het vrij typisch in ieder geval. Zal mij niks verbazen als Annemieke hier iedereen nog even een stok in de wielen rijdt en 1000 euro faked die helemaal niet bestaan, maar daar zullen we dan 5 maart pas achter komenIk hoop het vooral dat het een hint is omdat ik gewoon hoop dat Klaas de mol niet is. Dan was het dit seizoen echt te eenvoudig.
Bedacht ik me ook later pas jaquote:Op zaterdag 20 februari 2016 15:44 schreef Nizno het volgende:
[..]
Als men nu op Annemiek in zet is dat op veiligheid, aangezien zij de vrijstelling heeft en dus zeer waarschijnlijk (tenzij er ineens een zwarte vrijstelling opduikt) in de finale zit.
Achteraf is het elk seizoen eigenlijk eenvoudig geweest, he? Ligt er gewoon aan waar iedereen zijn ogen op gericht heeft. Als ik nu seizoenen terug kijk heeft het er eigenlijk altijd wel bovenop gelegen.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 22:37 schreef RoelerMF het volgende:
Viel het meer mensen op dat de teller met het geld niet optelde toen Annemieke die 1000 euro aan de groep gaf? En waarom zagen we niet dat Art de antwoorden goed keurde, ik vond het vrij typisch in ieder geval. Zal mij niks verbazen als Annemieke hier iedereen nog even een stok in de wielen rijdt en 1000 euro faked die helemaal niet bestaan, maar daar zullen we dan 5 maart pas achter komenIk hoop het vooral dat het een hint is omdat ik gewoon hoop dat Klaas de mol niet is. Dan was het dit seizoen echt te eenvoudig.
Ff Moltalk terugkijken danquote:Op zaterdag 20 februari 2016 21:45 schreef PicoMMP het volgende:
Heb de aflevering terug gekeken, maar ik zie het niet, ik zie wel dit op de muur staanquote:Op zaterdag 20 februari 2016 21:45 schreef PicoMMP het volgende:
1979. Geboortejaar van Annemieke.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 23:47 schreef opreis het volgende:
[..]
Heb de aflevering terug gekeken, maar ik zie het niet, ik zie wel dit op de muur staan
[ afbeelding ]
1979?? of 1978?
Ja. Op de site staat nu:quote:Op zaterdag 20 februari 2016 15:44 schreef Nizno het volgende:
[..]
Er zullen veel nog niet hebben ingezet... dinsdsg/woensdag nog ff iijkenquote:Op zaterdag 20 februari 2016 23:57 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Ja. Op de site staat nu:
Klaas 45%
Tim 31%
Annemieke 23%
Dat doen ze bijna ieder jaar, behalve als het speltechnisch echt niet haalbaar is. (Dat geldt in sommige specifieke gevallen als alle 3 de spelers een andere mol hebben)quote:Op zaterdag 20 februari 2016 19:31 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Dat doen ze nooit let maar op.
Gaan ze weer live doen ja? Wat een tenenkrommende televisie was dat vorig jaar zegquote:Op zaterdag 20 februari 2016 16:34 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Moeten ze zelf weten. Op 5 maart is de live finale. Dus ik denk wel dat er nog iemand gaat afvallen.
Ja. Wat vond je tenenkrommend?quote:Op zondag 21 februari 2016 01:54 schreef Alcatranz. het volgende:
[..]
Gaan ze weer live doen ja? Wat een tenenkrommende televisie was dat vorig jaar zeg
Wat is nou die overduidelijke hint naar klaas dan? Die kruizen overal? (ik heb niet alle deeltjes van dit topic gelezen sorryquote:Op zondag 21 februari 2016 00:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
Klaas lijkt me waarschijnlijker dan Tim. (Annemieke is duidelijk geen mol) Wel jammer van de weer erg duidelijke vroege productiehint, daar moeten ze gewoon mee stoppen omdat alles wel of juist geen hint kan zijn.
Desalniettemin hoop ik ook dat Tim het is omdat ik dan, denk ik, de prono win.
12-03-1970 wie ?quote:Op zaterdag 20 februari 2016 22:50 schreef Rob310 het volgende:
[..]
Ik heb ff gekeken maar de teller telt wel degelijk op, je ziet m van ¤11.370 naar ¤12.370 springen.
Maar je theorie deelde ik ook op het moment dat ik het zag.
En ook niemand die de pot eens na telt......
1979 lees ikquote:Op zaterdag 20 februari 2016 23:47 schreef opreis het volgende:
[..]
Heb de aflevering terug gekeken, maar ik zie het niet, ik zie wel dit op de muur staan
[ afbeelding ]
1979?? of 1978?
Dat soort verhaaltjes zijn er altijd en ieder jaar bij testuitslagen tussen buddies.quote:Op zondag 21 februari 2016 10:06 schreef DeNiAs het volgende:
Ik vond de opmerking van Aart ook wel vreemd toen het rode scherm tussen Taeke en Tim ging.
Hij zei letterlijk dat een van deze heren kon weten dat de ander zou afvallen . In dit geval wist Tim dat Taeke zou afvallen .
Is Tim dan toch de mol ?
Oké dus daar moet ik mij niet op vast pinnen . Tjaa dan moet ik nog even denken voor ik mijn keuze maak twijfel nu tussen Tim en Klaas.quote:Op zondag 21 februari 2016 10:10 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
[..]
Dat soort verhaaltjes zijn er altijd en ieder jaar bij testuitslagen tussen buddies.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |