Huh? Ze zijn toch sowieso nog maar met z'n 4en? Dit is voordat Rop afviel dan.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 19:08 schreef Burdie het volgende:
Klaas tweet: "Toen we nog met 5 waren..."
https://twitter.com/klaasmans/status/700727429694935040
Klaas valt niet af?
Oh duh, ik ben kennelijk niet helemaal uitgeslapenquote:Op vrijdag 19 februari 2016 19:31 schreef Moira. het volgende:
[..]
Huh? Ze zijn toch sowieso nog maar met z'n 4en? Dit is voordat Rop afviel dan.
Degene die op die tweet hetzelfde reageerde ook niet, hehehequote:Op vrijdag 19 februari 2016 19:35 schreef Burdie het volgende:
[..]
Oh duh, ik ben kennelijk niet helemaal uitgeslapen. Nm
.
Dan ben je iig origineel jaquote:Op vrijdag 19 februari 2016 18:39 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Ik zit tenminste nog op Annemieke, wat denk je van de mensen die allemaal op Klaas zitten vanwege de Klaashints?![]()
Susan is weer te gast bij Moltalk. Ik ben benieuwd of zij zich nog een keer verspreekt.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 20:02 schreef Sinergie het volgende:
[..]
Dan ben je iig origineel jaik zit zelf sinds de eerste aflevering op Klaas wegens de verspreking van Susan, nog zo'n 2 weken en we weten het
Volgens de WIDM site zitten nog best veel mensen op Annemiekquote:Op vrijdag 19 februari 2016 20:02 schreef Sinergie het volgende:
[..]
Dan ben je iig origineel jaik zit zelf sinds de eerste aflevering op Klaas wegens de verspreking van Susan, nog zo'n 2 weken en we weten het
Geen paniek, Klaas is de molquote:Op zaterdag 20 februari 2016 03:54 schreef Moira. het volgende:
[..]
Volgens de WIDM site zitten nog best veel mensen op Annemiek
http://wieisdemol.avrotros.nl/home/?ns=1
33% op Klaas en 30% op Annemiek (tegen 18% op Tim en 17% op Taeke).
Denk zelf ook al de hele tijd dat Klaas het is hoorZou toch wat zijn als 't straks gewoon Annemiek blijkt te zijn
Heb echt het hele seizoen geen enkele reden gezien om écht een ander als mol te zien
Als men nu op Annemiek in zet is dat op veiligheid, aangezien zij de vrijstelling heeft en dus zeer waarschijnlijk (tenzij er ineens een zwarte vrijstelling opduikt) in de finale zit.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 03:54 schreef Moira. het volgende:
[..]
Volgens de WIDM site zitten nog best veel mensen op Annemiek
http://wieisdemol.avrotros.nl/home/?ns=1
33% op Klaas en 30% op Annemiek (tegen 18% op Tim en 17% op Taeke).
Denk zelf ook al de hele tijd dat Klaas het is hoorZou toch wat zijn als 't straks gewoon Annemiek blijkt te zijn
Heb echt het hele seizoen geen enkele reden gezien om écht een ander als mol te zien
De mensen waarvan hun mol is afgevallen en niet geloven dat Klaas de Mol is, zetten in op Annemieke.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 15:44 schreef Nizno het volgende:
[..]
Als men nu op Annemiek in zet is dat op veiligheid, aangezien zij de vrijstelling heeft en dus zeer waarschijnlijk (tenzij er ineens een zwarte vrijstelling opduikt) in de finale zit.
Dat zou een stunt zijn, zo net voor de finalequote:Op zaterdag 20 februari 2016 15:41 schreef PicoMMP het volgende:
Klaas is niet de Mol.
Hopelijk vliegt ie er vanavond uit
Die hebben het dus 2x foutquote:Op zaterdag 20 februari 2016 15:46 schreef jcdragon het volgende:
[..]
De mensen waarvan hun mol is afgevallen en niet geloven dat Klaas de Mol is, zetten in op Annemieke.
Ja dat hoop ik ook!quote:Op zaterdag 20 februari 2016 15:41 schreef PicoMMP het volgende:
Klaas is niet de Mol.
Moeten ze zelf weten. Op 5 maart is de live finale. Dus ik denk wel dat er nog iemand gaat afvallen.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 16:21 schreef texelonia het volgende:
Op wieisdemol.com zijn er veel die denken dat er niemand afvalt, of dat de afvaller pas begin afl 9 bekend gemaakt wordt... Dat zou pas een domper zijn
Ja maar het kan toch dat de afvaller pas begin afl 9 bekend wordt gemaakt en daarna de finale wordt gespeeld? Is toch al eens eerder geweest?quote:Op zaterdag 20 februari 2016 16:34 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Moeten ze zelf weten. Op 5 maart is de live finale. Dus ik denk wel dat er nog iemand gaat afvallen.
Hoop ik ook.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 15:41 schreef PicoMMP het volgende:
Klaas is niet de Mol.
Er moet wel iets heel geks gebeuren, je weet het nooit natuurlijk maar ze gaat de finale wel halen.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 18:46 schreef Kamikazie het volgende:
Is het slim om vanavond op Annemiek in te zetten? Aangezien zij nog die vrijstelling heeft.
Hoezo een domper? Op 5 maart wordt bekend gemaakt wie de mol is. Dus waarom niet volgende week bekend maken wie er dan afvalt.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 16:21 schreef texelonia het volgende:
Op wieisdemol.com zijn er veel die denken dat er niemand afvalt, of dat de afvaller pas begin afl 9 bekend gemaakt wordt... Dat zou pas een domper zijn
Nee afl 9 afvaller en in de finale bekendmaking van de mol.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 16:42 schreef texelonia het volgende:
Ja maar het kan toch dat de afvaller pas begin afl 9 bekend wordt gemaakt en daarna de finale wordt gespeeld? Is toch al eens eerder geweest?
Maar ik hoop ook van niet.
En helemaal geen afvaller (dus finale met 4 spelers, is ook weleens geweest geloof ik?) lijkt me al helemaal stom, want dan waren de jokers en vrijstelling van Annemieke dus allemaal voor niks, vanwege de zwarte vrijstelling en blijkbaar nog een groepsvrijstelling of zoiets.
Nee, wat mij betreft gewoon vanavond de laatste afvaller.
Nee vandaag de afvaller en dan weet je dus wie de 3 finalisten zijn. Afl 9 alvast winnaar of verliezer bekendmaken. En afl 10 mol bekend maken.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 19:27 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Nee afl 9 afvaller en in de finale bekendmaking van de mol.
Dat doen ze nooit let maar op.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 19:30 schreef texelonia het volgende:
Nee vandaag de afvaller en dan weet je dus wie de 3 finalisten zijn. Afl 9 alvast winnaar of verliezer bekendmaken. En afl 10 mol bekend maken.
Maar we zullen zien.
Vorig jaar was dat zo ja. Maar de jaren ervoor niet hoor.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 19:31 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Dat doen ze nooit let maar op.
Wij kijken wel👌🏻quote:Op zaterdag 20 februari 2016 19:38 schreef texelonia het volgende:
Vorig jaar was dat zo ja. Maar de jaren ervoor niet hoor.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |