praat niet waar je niks over weet fylaxquote:Op woensdag 17 februari 2016 00:50 schreef Fylax het volgende:
Ja ik begrijp best dat het kut (haha) kan zijn maar komop zeg
Zou wel sterk in die richting gaan pushen.quote:Op woensdag 17 februari 2016 00:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, en dat vind ik dan weer apart
Je kind verplichten uit huis te gaan
quote:Op woensdag 17 februari 2016 00:51 schreef Fylax het volgende:
en dan maar zeiken dat er geen vrouwen in de top komen
Tsja die verantwoordelijkheden lagen meer in andere dignen bij ons.quote:Op woensdag 17 februari 2016 00:53 schreef Insomnia_ het volgende:
Want wat Loka zegt zit een kern van waarheid in, geleend geld als kostgeld vragen is ook frappant.
Maar ik vind het wel zo getuigen van een gebrek aan verantwoordelijkheid nemen tegenover je ouders.
Jij kan daar toch niet over oordelen? Of iemand onverantwoord isquote:Op woensdag 17 februari 2016 00:54 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik kan er in komen als je kind gewoon een paar uur werkt en met moeite een studie doet.
Maar maximaal lenen op vrijwillige basis terwijl je thuiswoont, dan ben je echt heel onverantwoord bezig.
Tja, en dat vind ik dan gewoon een vanzelfsprekendheid, ongeacht financiele situatie van je kind.quote:Op woensdag 17 februari 2016 00:54 schreef Fok-it het volgende:
Zorggen dat het huis schoon was, boodschappen al in huis waren, dat er al gekookt werd.
Hm als er een algemene regeling komt oidquote:Op woensdag 17 februari 2016 00:51 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dan krijg je als vrouw nooit meer een baan, ja.
Ik vind er niets verantwoord aan maximaal lenen als je thuiswoont en dan ook financieel niet bijdragen.quote:Op woensdag 17 februari 2016 00:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij kan daar toch niet over oordelen? Of iemand onverantwoord is
tsja als meeste vrouwen parttime werken en dan ook nog eens extra verlof krijgen krijg je nooit hoge functie neequote:
Veel, en veel te duur voor werkgevers.quote:Op woensdag 17 februari 2016 00:56 schreef supersof het volgende:
[..]
Hm als er een algemene regeling komt oid
Ja maar jij vind heel vee lwel een vanzelfsprekendheidquote:Op woensdag 17 februari 2016 00:55 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Tja, en dat vind ik dan gewoon een vanzelfsprekendheid, ongeacht financiele situatie van je kind.
Watn in dat laatste is qua kostgeld wel te discussieren en voor beide kanten wat te zeggen.
Maar met vrijwillig maximaal lenen zou dat echt als ouder geen discussie izjn.
Lekker subsidietje er tegenaan gooien.quote:Op woensdag 17 februari 2016 00:57 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Veel, en veel te duur voor werkgevers.
Een kind dat oud genoeg zou kunnen zijn om zijn ouders grootouders te maken jaquote:Op woensdag 17 februari 2016 00:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja maar jij vind heel vee lwel een vanzelfsprekendheid
Je bent ook gewoon nog een kind van je ouders, die ze een beetje willen ontzien met wat dingen, geen werkster ofzo
Uh, wie heeft het hier over een werkster?quote:Op woensdag 17 februari 2016 00:57 schreef Fok-it het volgende:
Je bent ook gewoon nog een kind van je ouders, die ze een beetje willen ontzien met wat dingen, geen werkster ofzo
Ja dat vind ik dus van 0,0 toegevoegde waarde sorryquote:Op woensdag 17 februari 2016 00:58 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Een kind dat oud genoeg zou kunnen zijn om zijn ouders grootouders te maken ja
MUZ / Radio 49 #949 - Nationale Nederlanden en de trapleuningquote:Op woensdag 17 februari 2016 00:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja dat vind ik dus van 0,0 toegevoegde waarde sorry
Vind het toch echt wel een heeeel groot verschil of je 17 bent of 24 hoor.quote:Op woensdag 17 februari 2016 00:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja dat vind ik dus van 0,0 toegevoegde waarde sorry
Dat ben je dan toch ook?quote:Op woensdag 17 februari 2016 00:58 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Het is toch niet meer dan logisch dat je vanaf een bepaalde leeftijd gewoon een volwaardig lid bent van een gezin, zeker als beide ouders fulltime werken/andere bezigheden hebben.
Dan vraag ik me af waarom het in andere landen wel kan. Al weet ik niet welke landen dat zijnquote:Op woensdag 17 februari 2016 00:57 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Veel, en veel te duur voor werkgevers.
Dat heb ik net 2 keer ontkent.quote:Op woensdag 17 februari 2016 01:00 schreef Fok-it het volgende:
Iemand die financieel niet bijdraagt is dus bij voorbaat al onverantwoordelijk naar zijn ouders?
Wel erg voorbarig hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |