Oh, zie het bij rijke famiies net zo goed hoor.quote:Op woensdag 17 februari 2016 00:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, maar jij vergeet dat je manier van denken hierop ook wel beinvloed is omdat jij al jong uit huis moest en op jonge leeftijd al veel ging werken en flink wat inkomen had. Plus dat je ouders het financieel niet breed hadden
Als dat allemaal anders was geweest had jij het misschien ook wel minder als iets moralistisch gezien
Waarom dat dan?quote:Op woensdag 17 februari 2016 00:42 schreef supersof het volgende:
Mijn ouders zouden me uitlachen als ik de boodschappen zou betalen
lol, hoezoquote:Op woensdag 17 februari 2016 00:42 schreef supersof het volgende:
Mijn ouders zouden me uitlachen als ik de boodschappen zou betalen
Ja geen idee. Ik kan me wel herinneren dat m`n neef en nicht het geloof ik wel moesten doen op een gegeven moment, maar denk dat het gewoon iets is waar ze niet om gaven ofzoquote:Op woensdag 17 februari 2016 00:44 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Oh, zie het bij rijke famiies net zo goed hoor.
Soms op een iets andere manier.
Dat zou ik echt niet toestaan.quote:Op woensdag 17 februari 2016 00:45 schreef Fok-it het volgende:
Nu nog steeds vrij weinig trouwens. Mn broerte leent maximaal en betaald geen drol
Tja is ook een beetje gek om je kind te laten lenen voor kostgeld.quote:Op woensdag 17 februari 2016 00:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja geen idee. Ik kan me wel herinneren dat m`n neef en nicht het geloof ik wel moesten doen op een gegeven moment, maar denk dat het gewoon iets is waar ze niet om gaven ofzo
Nu nog steeds vrij weinig trouwens. Mn broerte leent maximaal en betaald geen drol
quote:
Omdat ik weinig inkomen heb en zij veel en ze niet willen dat ik dingen betaal die zij kunnen betalen.quote:
Hoezo? Is ook inkomen.quote:Op woensdag 17 februari 2016 00:46 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Tja is ook een beetje gek om je kind te laten lenen voor kostgeld.
Vind jij een studielening echt tellen als inkomen dan?quote:Op woensdag 17 februari 2016 00:46 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik bedoel, als je een zware studie doet en daarbij iets bijwerkt kan ik me ergens nog voorstellen dat je het laat schieten.
Maar als je maximaal gaat lenen mag je ook meebetalen.
Als je thuis woont heb je in Nederland geen studielening nodig.quote:Op woensdag 17 februari 2016 00:47 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Vind jij een studielening echt tellen als inkomen dan?
Het is inkomen dat je later terug moet gevenquote:Op woensdag 17 februari 2016 00:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoezo? Is ook inkomen.
En als je vrijwillig leent
Nu eet hij zelf van dat geld ook misschien 3x pw buiten de deur hoorquote:Op woensdag 17 februari 2016 00:48 schreef Insomnia_ het volgende:
En er zit nogal een verschil tussen iets bijlenen of maximaal bijlenen als je thuiswoont.
hadden we dat maar in nederlandquote:Op woensdag 17 februari 2016 00:49 schreef Fylax het volgende:
wtf blijkbaar heb je sommige plekken menstruatieverlof
Als je vrouw was zou je dit niet wtf vinden.quote:Op woensdag 17 februari 2016 00:49 schreef Fylax het volgende:
wtf blijkbaar heb je sommige plekken menstruatieverlof
Ik zou als ouder gewoon zeggen.quote:Op woensdag 17 februari 2016 00:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nu eet hij zelf van dat geld ook misschien 3x pw buiten de deur hoorDus daar betaald m`n pa dan ook niet voor
Heb je als middelbare scholier ook met gymquote:Op woensdag 17 februari 2016 00:50 schreef supersof het volgende:
[..]
hadden we dat maar in nederland
Dan krijg je als vrouw nooit meer een baan, ja.quote:Op woensdag 17 februari 2016 00:50 schreef supersof het volgende:
[..]
hadden we dat maar in nederland
Ja, en dat vind ik dan weer apartquote:Op woensdag 17 februari 2016 00:50 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik zou als ouder gewoon zeggen.
Oh, je wilt maximaal lenen, prima eigen keuze.
Maar dan ga je dat geld ook maar spenderen aan een studentenkamer.
Op sommige dagen kun je oprecht niet rechtop staan van de krampen. Lekker als je een actief beroep hebt.quote:Op woensdag 17 februari 2016 00:50 schreef Fylax het volgende:
Ja ik begrijp best dat het kut (haha) kan zijn maar komop zeg
Heel apart als ie ook de verantwoordelijkheid kan nemen om MAXIMAAL te lenen en financieel niets bij te dragenquote:Op woensdag 17 februari 2016 00:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, en dat vind ik dan weer apart
Je kind verplichten uit huis te gaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |