Ik kreeg dat te horen toen ik 19 was in elk gevalquote:Op woensdag 17 februari 2016 00:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]Denk het niet hoor. Denk dat je ouders eerder blij zin dat je een druk leven zal hebben
Zou het zelf ook niet eens willen, beetje meeprofiteren op ouders als je gewoon kan werkenquote:Op woensdag 17 februari 2016 00:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ook toen ik werk had betaalde ik niks mee
Maar het is niet ongebruikelijk nee
Zou dat automatisch gaan doen als ik bij ouders woonde met inkomen, kun je niet echt voor jezelf rechtvaardigen om het niet te doen toch.quote:Op woensdag 17 februari 2016 00:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ook toen ik werk had betaalde ik niks mee
Maar het is niet ongebruikelijk nee
Geen idee, is ook nooit ter sprake gekomen.quote:Op woensdag 17 februari 2016 00:34 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Zou dat automatisch gaan doen als ik bij ouders woonde met inkomen, kun je niet echt voor jezelf rechtvaardigen om het niet te doen toch.
Maar ik snap dus niet goed dat je dat niet ter sprake zou brengen.quote:Op woensdag 17 februari 2016 00:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Geen idee, is ook nooit ter sprake gekomen.
Oh, mijn ouders zouden het denk ik zelf ook nooit vragen.quote:Op woensdag 17 februari 2016 00:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Geen idee, is ook nooit ter sprake gekomen.
Omdat de periode dat ik werkte sowieso ook niet full-time was.quote:Op woensdag 17 februari 2016 00:36 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Maar ik snap dus niet goed dat je dat niet ter sprake zou brengen.
Er zijn genoeg die dat niet betalen hoor. Heel gebruikelijk is het ook niet volgens mij.quote:Op woensdag 17 februari 2016 00:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Omdat de periode dat ik werkte sowieso ook niet full-time was.
Denk dat het vooral gebruikelijk wordt op het moment na de studieperiode.quote:Op woensdag 17 februari 2016 00:38 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Er zijn genoeg die dat niet betalen hoor. Heel gebruikelijk is het ook niet volgens mij.
Ja, als je dan gewoon vast gaat werken lijkt het me logisch jaquote:Op woensdag 17 februari 2016 00:38 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Denk dat het vooral gebruikelijk wordt op het moment na de studieperiode.
Ik vind bij part-time ook, al is het maar een klein gedeelte van je inkomen.quote:Op woensdag 17 februari 2016 00:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, als je dan gewoon vast gaat werken lijkt het me logisch ja
Ik snap best dat het voor veel mensen niet te rechtvaardigen is om gebruik te maken van zaken van je ouders/etenn en zulke dingen en daar niet (een klein beetje) aan bijdaragenquote:Op woensdag 17 februari 2016 00:40 schreef Fok-it het volgende:
Maar niet te rechtvaardigen vind ik wel heel overdreven, zo ben ik gewoon niet opgevoed
Ja, maar jij vergeet dat je manier van denken hierop ook wel beinvloed is omdat jij al jong uit huis moest en op jonge leeftijd al veel ging werken en flink wat inkomen had. Plus dat je ouders het financieel niet breed haddenquote:Op woensdag 17 februari 2016 00:40 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik vind bij part-time ook, al is het maar een klein gedeelte van je inkomen.
Gewoon af en toe boodschapjes afrekenen enzo om te laten zien dat je er wel over nadenktquote:Op woensdag 17 februari 2016 00:41 schreef Insomnia_ het volgende:
Denk ook dat zolang je niet fulltime werkt het vaak een wat symbolisch gebaar is.
Dat zou ik doen ja.quote:Op woensdag 17 februari 2016 00:42 schreef Lokasenna het volgende:
Gewoon af en toe boodschapjes afrekenen enzo om te laten zien dat je er wel over nadenkt
Dit had denk ik eerder gebeurd jaquote:Op woensdag 17 februari 2016 00:42 schreef supersof het volgende:
Mijn ouders zouden me uitlachen als ik de boodschappen zou betalen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |