wow 22 eps per seizoen? Veelquote:Op woensdag 17 februari 2016 00:25 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik kijk nu de laatste aflevering van seizoen 3 s3e22
en de laatste aflevering is s5e11
dus moet nog 1,5 seizoen
ik heb nu ongeveer een maand gedaan over een seizoen
Door mijn Deborah UI?quote:Op woensdag 17 februari 2016 00:26 schreef supersof het volgende:
ama ik denk telkens dat jij toto bent
Lijkt me erg naar.quote:Op woensdag 17 februari 2016 00:26 schreef Amarantha het volgende:
Ik vind 25 en nog thuis wonen niet heel vreemd. Als het zo is dan is het zo.
Pretty Little Liars ook. Vond het op een gegeven moment wel hele opgave om 5½ seizoen te kijken achte elkaarquote:
Ligt ook wel beetje aan je daginvulling denk ikquote:
Hoe bedoel je?quote:Op woensdag 17 februari 2016 00:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ligt ook wel beetje aan je daginvulling denk ik
Als je veel van huis bent lijkt het mij een stuk makkelijker.quote:
Als jij genoeg te doen hebt maar je slaapt (en evt eet) Thuis dan is het anders dan als je hele dagen thuis zitquote:
Maar zelfs dan, je wilt toch ook gewoon je eigen ding.quote:Op woensdag 17 februari 2016 00:29 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Als je veel van huis bent lijkt het mij een stuk makkelijker.
Dan krijg je het 'je denkt zeker dat het hier een hotel is' gezanik.quote:Op woensdag 17 februari 2016 00:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als jij genoeg te doen hebt maar je slaapt (en evt eet) Thuis dan is het anders dan als je hele dagen thuis zit
Ik neem aan dat je op die leeftijd gewoon mee betaald als je thuis woont?quote:Op woensdag 17 februari 2016 00:30 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dan krijg je het 'je denkt zeker dat het hier een hotel is' gezanik.
quote:Op woensdag 17 februari 2016 00:30 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dan krijg je het 'je denkt zeker dat het hier een hotel is' gezanik.
ja en ongeveer 45 minutenquote:
*Houdt zich wijselijk stil*quote:Op woensdag 17 februari 2016 00:31 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je op die leeftijd gewoon mee betaald als je thuis woont?
Tja als je werk hebt wel.quote:Op woensdag 17 februari 2016 00:31 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je op die leeftijd gewoon mee betaald als je thuis woont?
jaquote:
Als je 18-20+ bent en je gewoon werk hebt?quote:
Ook toen ik werk had betaalde ik niks meequote:Op woensdag 17 februari 2016 00:32 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Als je 18-20+ bent en je gewoon werk hebt?
Lijkt me dan toch niet meer dan normaal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |