Koude handen is wel kut ja.quote:Op woensdag 17 februari 2016 01:36 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Mijn handen blijven altijd koud
wil sowieso wel wat strekoefeningen gaan doen weer. Ken je blogilates?quote:Op woensdag 17 februari 2016 01:33 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ook niet echt. Denk dat ik gewoon twee of drie keer in de week een groeplesje ga meedoen. Beter dan niet sporten.
Ik ben nu een paar keer geweest maar het voelt wel prettig om op die manier in beweging te zijn en ook een beetje te ontspannen, dus denk dat ik het er wel in hou voorlopig.quote:Op woensdag 17 februari 2016 01:41 schreef supersof het volgende:
[..]
wil sowieso wel wat strekoefeningen gaan doen weer. Ken je blogilates?
Niks mis meequote:Op woensdag 17 februari 2016 01:49 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik ben de laatste dagen weer hele dagen Amy Winehouse aan het draaien.
Amy-godin.
Docu heeft een bafta gewonnen.quote:Op woensdag 17 februari 2016 01:49 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik ben de laatste dagen weer hele dagen Amy Winehouse aan het draaien.
Amy-godin.
quote:Op woensdag 17 februari 2016 01:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Niks mis mee
Wat luister je het liefst?
Qua nummer
Ben ook niet bekend met haar hele repertoirequote:Op woensdag 17 februari 2016 01:52 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Addicted is echt mijn all time favourite.
Dat heb ik denk ik sowieso niet heel erg met muziekquote:Op woensdag 17 februari 2016 02:02 schreef Insomnia_ het volgende:
Maar ach, ook Amy komt in mijn lijstje van artiesten waar i khet op mn 70e nog over heb maar nooit live heb kunnen zien.
feels bad man.
Ik zou echt een ledemaat geven voor een liveconcert van pac, cash of amy.quote:Op woensdag 17 februari 2016 02:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat heb ik denk ik sowieso niet heel erg met muziek
Hm, heb ook nog nooit echt grote artiesten live gezien, misschien dat dat het isquote:Op woensdag 17 februari 2016 02:05 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik zou echt een ledemaat geven voor een liveconcert van pac, cash of amy.
Ik ook niet. Vooral omdat Cash en Pac al dood waren voordat ik naar groep 3 ging.quote:Op woensdag 17 februari 2016 02:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hm, heb ook nog nooit echt grote artiesten live gezien, misschien dat dat het is
Tsja, zou je nu nog een artiest kunnen noemen die enigszins aan dat kaliber komt van nu?quote:Op woensdag 17 februari 2016 02:07 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik ook niet. Vooral omdat Cash en Pac al dood waren voordat ik naar groep 3 ging.
Nee, van die 3 gaat er in ons leven ook nooit meer iemand van dat kaliber in hun genre komen.quote:Op woensdag 17 februari 2016 02:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Tsja, zou je nu nog een artiest kunnen noemen die enigszins aan dat kaliber komt van nu?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |