quote:Op woensdag 17 februari 2016 01:30 schreef Insomnia_ het volgende:
En ach, onze hond vind getild worden nog steeds het fijnste wat er is
Dit heb ik ook heel vaak de laatste tijdquote:Op woensdag 17 februari 2016 01:30 schreef Fok-it het volgende:
Ik kom soms echt niet op de meest makkelijke woorden
Morgen mn enige vrije dag in de week dit blokquote:Op woensdag 17 februari 2016 01:31 schreef supersof het volgende:
Ik weet eigenlijk ook niet waarom ik nog wakker ben
morgen drukke dag en ook nog eens trainen pfff
Dan slaapt ze toch alleen maar op dr eigen kussenquote:Op woensdag 17 februari 2016 01:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wel kut als jullie beide weg zijn dan
Heb het heel m`n leven al. Ook allerlei dingen een andere benaming geven die ze hebben enzoquote:Op woensdag 17 februari 2016 01:31 schreef supersof het volgende:
[..]
Dit heb ik ook heel vaak de laatste tijd
Ze vroegen al of ik competitie wilde gaan spelen, heb gezegd dat ik dat zsm wil dus hopelijk kunnen ze wat regelenquote:Op woensdag 17 februari 2016 01:31 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Morgen mn enige vrije dag in de week dit blok
Maar ook trainen savonds.
pilates is wel leuk vind ik, maar heb geen discipline om dat thuis telkens te gaan doen.quote:Op woensdag 17 februari 2016 01:32 schreef Lokasenna het volgende:
Morgen ga ik weer de gymball pilates doen denk ik.
Ik ook niet echt. Denk dat ik gewoon twee of drie keer in de week een groeplesje ga meedoen. Beter dan niet sporten.quote:Op woensdag 17 februari 2016 01:32 schreef supersof het volgende:
[..]
pilates is wel leuk vind ik, maar heb geen discipline om dat thuis telkens te gaan doen.
Vanochtend gym gepakt en smiddags 5k hardgelopen.quote:Op woensdag 17 februari 2016 01:33 schreef Fok-it het volgende:
Morgen ook maar weer eens gympje pakken
Lekker hoorquote:Op woensdag 17 februari 2016 01:33 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Vanochtend gym gepakt en smiddags 5k hardgelopen.
sportief bezig geweest vandaag!!
Ik vind altijd wel chill dat je van fietsen het warm krijgt. In de winter enz is dat wel nice als je wat langere afstand moet fietsen.quote:Op woensdag 17 februari 2016 01:34 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb vandaag alleen maar 32km fiets gedaan. Was best fris vond ik.
Vind alleen de koude vingers en tenen zo jammer.quote:Op woensdag 17 februari 2016 01:35 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik vind altijd wel chill dat je van fietsen het warm krijgt. In de winter enz is dat wel nice als je wat langere afstand moet fietsen.
Mijn handen blijven altijd koudquote:Op woensdag 17 februari 2016 01:35 schreef Amarantha het volgende:
In het begin dood vriezen maar na tijdje is het wel te doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |