SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 17-02-2016 00:09:03 ]
Heerlijk is datquote:Op woensdag 17 februari 2016 00:07 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Zelden zoiets kansloos gezien als 30 mensen die:
Goal, 1-0 roepen of
OEIIII bijna.
Daar zit zoveel aids.quote:
quote:Op woensdag 17 februari 2016 00:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Daar zit zoveel aids.
En alleen maar dat:
Random user en die en die en die kijken nu ook! reacties
Hou op met die gekkigheid
Ja dat moet haast welquote:Op woensdag 17 februari 2016 00:09 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Maar denk wel dat hij verdiend met drugsmoney.
Dat vooral ja. Snap dat echt nietquote:Op woensdag 17 februari 2016 00:09 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik kan ook echt niet FOK!ken tijdens voetbal kijken.
Komt denk ik geen seizoen 4.quote:Op woensdag 17 februari 2016 00:09 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ja dat moet haast wel
Dat meisje ontkende ook niet eens toen die coach zei dat ze op illegale wijze geld verdienden
Bij een wedstrijd van feyenoord is het niveau toch zo laag, daar kan het wel.quote:Op woensdag 17 februari 2016 00:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat vooral ja. Snap dat echt niet
Naja welke wedstrijd ookquote:Op woensdag 17 februari 2016 00:10 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Bij een wedstrijd van feyenoord is het niveau toch zo laag, daar kan het wel.
Maar bij PSG - Chelsea wil ik gewoon lekker geconcentreerd kijken
Ohquote:Op woensdag 17 februari 2016 00:11 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Na, de Facebook pagina is ook offline gehaald.
Bij een eredivisie wedstrijd is het tempo vaak toch zo laag.quote:Op woensdag 17 februari 2016 00:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Naja welke wedstrijd ook
als je in dat live-topic zit fok je meer dan wat je van de wedstrijd ziet
Denk het wel. Daarom denk ik ook dat dit geen vervolg krijgt.quote:
Neinquote:
Mwah ik weet het niet hoorquote:Op woensdag 17 februari 2016 00:12 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Denk het wel. Daarom denk ik ook dat dit geen vervolg krijgt.
Zo frustrerend als je maar 1 iemand kent die ook de serie kijkt die je zelf ook kijktquote:
quote:Op woensdag 17 februari 2016 00:13 schreef supersof het volgende:
[..]
Zo frustrerend als je maar 1 iemand kent die ook de serie kijkt die je zelf ook kijkt
Maar vorige 2 seizoenen was het tokkie gehalte ook wel minder hoog.quote:Op woensdag 17 februari 2016 00:13 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Mwah ik weet het niet hoor
Geeft juist wel aan dat het programma goed scoort
Hmm. Met die hoofden op het einde? Die heb ik gezien.quote:Op woensdag 17 februari 2016 00:15 schreef Fok-it het volgende:
Ama nieuwe trailer Game of Thrones al gezien?
Ja Wall of facesquote:Op woensdag 17 februari 2016 00:16 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hmm. Met die hoofden op het einde? Die heb ik gezien.
Nee zij lopen gelijk met de laatste afleveringquote:Op woensdag 17 februari 2016 00:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]Ga naar het serie-topic dan of naar netflix-topic
Jaquote:Op woensdag 17 februari 2016 00:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja Wall of faces
over iets meer dan een maand al
Dat heb je wel redelijk snel bijgehaald toch?quote:Op woensdag 17 februari 2016 00:19 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee zij lopen gelijk met de laatste aflevering
geen zin om spoilers te lezen
quote:Op woensdag 17 februari 2016 00:20 schreef Amarantha het volgende:
[..]
JaZin in! Maar eerst begint Bates Motel weer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
Oh er is een trailer voor het nieuwe seizoen?quote:Op woensdag 17 februari 2016 00:20 schreef Amarantha het volgende:
[..]
JaZin in! Maar eerst begint Bates Motel weer.
quote:Op woensdag 17 februari 2016 00:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Jaquote:Op woensdag 17 februari 2016 00:23 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Oh er is een trailer voor het nieuwe seizoen?
Straks even kijken
Ik wist niet eens dat Bates Motel al zo snel weer kwam.quote:Op woensdag 17 februari 2016 00:22 schreef Amarantha het volgende:
Kom maar op met nieuwe seizoenen van goede seriesVanaf maart begint alles weer te lopen. Als het één klaar is komt het ander wel weer uit (in juni wat Netflix series, dus na GoT en Bates Motel).
Dat laatste is mijn vriend momenteel ook opnieuw aan het kijken. Kijk je geen Narcos?quote:Op woensdag 17 februari 2016 00:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik wist niet eens dat Bates Motel al zo snel weer kwam.
Maar is de enige die ik volg. En GoT.
En Sherlock volgend jaar pas weer.
En HIMYM. Maar dat is mer een soort Friends voor mij. Kijk ik altijd wel elke week paar afleveringen van, en als alle 9 seizoenen weer afgelopen zijn weer opnieuwIk kan dat echt blijven kijken
Ik kijk nu de laatste aflevering van seizoen 3 s3e22quote:Op woensdag 17 februari 2016 00:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat heb je wel redelijk snel bijgehaald toch?
Het is vooral dat de meeste thuis wonen als probleem nr 1 zien terwijl dat echt niet zo isquote:Op woensdag 17 februari 2016 00:23 schreef Insomnia_ het volgende:
R&P / Bijna 25 en nog thuiswonend...
Met zulke "problemen" naar FOK! gaan en serieuze antwoorden verwachten
Nope. Zal best een goeie serie zjn maar ja. Geen zin in nieuwequote:Op woensdag 17 februari 2016 00:24 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dat laatste is mijn vriend momenteel ook opnieuw aan het kijken. Kijk je geen Narcos?
Narcos is zo goedquote:Op woensdag 17 februari 2016 00:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nope. Zal best een goeie serie zjn maar ja. Geen zin in nieuwe
wow 22 eps per seizoen? Veelquote:Op woensdag 17 februari 2016 00:25 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik kijk nu de laatste aflevering van seizoen 3 s3e22
en de laatste aflevering is s5e11
dus moet nog 1,5 seizoen
ik heb nu ongeveer een maand gedaan over een seizoen
Door mijn Deborah UI?quote:Op woensdag 17 februari 2016 00:26 schreef supersof het volgende:
ama ik denk telkens dat jij toto bent
Lijkt me erg naar.quote:Op woensdag 17 februari 2016 00:26 schreef Amarantha het volgende:
Ik vind 25 en nog thuis wonen niet heel vreemd. Als het zo is dan is het zo.
Pretty Little Liars ook. Vond het op een gegeven moment wel hele opgave om 5½ seizoen te kijken achte elkaarquote:
Ligt ook wel beetje aan je daginvulling denk ikquote:
Hoe bedoel je?quote:Op woensdag 17 februari 2016 00:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ligt ook wel beetje aan je daginvulling denk ik
Als je veel van huis bent lijkt het mij een stuk makkelijker.quote:
Als jij genoeg te doen hebt maar je slaapt (en evt eet) Thuis dan is het anders dan als je hele dagen thuis zitquote:
Maar zelfs dan, je wilt toch ook gewoon je eigen ding.quote:Op woensdag 17 februari 2016 00:29 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Als je veel van huis bent lijkt het mij een stuk makkelijker.
Dan krijg je het 'je denkt zeker dat het hier een hotel is' gezanik.quote:Op woensdag 17 februari 2016 00:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als jij genoeg te doen hebt maar je slaapt (en evt eet) Thuis dan is het anders dan als je hele dagen thuis zit
Ik neem aan dat je op die leeftijd gewoon mee betaald als je thuis woont?quote:Op woensdag 17 februari 2016 00:30 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dan krijg je het 'je denkt zeker dat het hier een hotel is' gezanik.
quote:Op woensdag 17 februari 2016 00:30 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dan krijg je het 'je denkt zeker dat het hier een hotel is' gezanik.
ja en ongeveer 45 minutenquote:
*Houdt zich wijselijk stil*quote:Op woensdag 17 februari 2016 00:31 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je op die leeftijd gewoon mee betaald als je thuis woont?
Tja als je werk hebt wel.quote:Op woensdag 17 februari 2016 00:31 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je op die leeftijd gewoon mee betaald als je thuis woont?
jaquote:
Als je 18-20+ bent en je gewoon werk hebt?quote:
Ook toen ik werk had betaalde ik niks meequote:Op woensdag 17 februari 2016 00:32 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Als je 18-20+ bent en je gewoon werk hebt?
Lijkt me dan toch niet meer dan normaal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |