Dat is helemaal niksquote:Op woensdag 17 februari 2016 15:48 schreef Cavaliers het volgende:
Dit wordt gewoon kijken met de vraag of het 0-3 of 0-4 wordt. Gent-Wolfsburg it is.
Dat gaat tenminste een wedstrijd zijn. En ik zie Gent die Duitsers er nog wel uitknikkeren ook.quote:
Je kan wel leuk roepen dat Ronaldo niks isquote:Op woensdag 17 februari 2016 15:57 schreef onlogisch het volgende:
[..]
VBL / Ronaldo loopt geïrriteerd weg bij persconferentie
[..]
En als hij geen hattrick maakt neem jij één jaar een Messi UI of wat?quote:Op woensdag 17 februari 2016 16:43 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Je kan wel leuk roepen dat Ronaldo niks is
Maar als je het echt zeker weet
bij een hattrick neem jij voor 1 jaar weer je Kramer UI..
deal?
Wat bemoei jij je er mee?quote:Op woensdag 17 februari 2016 17:01 schreef Sked het volgende:
[..]
En als hij geen hattrick maakt neem jij één jaar een Messi UI of wat?
Datzelfde kan ik aan jou vragen, maar dat doe ik niet aangezien wij allebei gewoon het recht hebben om op anderen te reageren hier.quote:
Ik ben degene die niet stoer doet, dat is Onlogisch, dus als hij het meent dan neemt hij dit aan.quote:Op woensdag 17 februari 2016 17:01 schreef Sked het volgende:
[..]
Dat durf ik zonder probleem aan te gaan. Ik ben geen watje. Jij wel?quote:Op woensdag 17 februari 2016 16:43 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Je kan wel leuk roepen dat Ronaldo niks is
Maar als je het echt zeker weet
bij een hattrick neem jij voor 1 jaar weer je Kramer UI..
deal?
Wat een goeie opmerking. Even kijken wat Doublepain hiermee doetquote:Op woensdag 17 februari 2016 17:01 schreef Sked het volgende:
[..]
Doublepain is geen knip voor de neus waard als hij deze deal niet sluit.quote:Op woensdag 17 februari 2016 18:31 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat durf ik zonder probleem aan te gaan. Ik ben geen watje. Jij wel?
[..]
Wat een goeie opmerking. Even kijken wat Doublepain hiermee doet
Ik snap niet wat Messi ermee te maken heeft, niet op mij afschuiven nu héquote:Op woensdag 17 februari 2016 18:31 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat durf ik zonder probleem aan te gaan. Ik ben geen watje. Jij wel?
[..]
Wat een goeie opmerking. Even kijken wat Doublepain hiermee doet
Ik schuif niks af, maar een weddenschap is niks zonder een tegenprestatie.quote:Op woensdag 17 februari 2016 19:20 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik snap niet wat Messi ermee te maken heeft, niet op mij afschuiven nu hé
Ik krabbel nergens terug hoor, ben geen GGMM(iets met nooit meer op FOK! komen weddenschap). Maar wat jij wil, bij geen hattrick van Ronaldo, neem ik een Messi UI naar keuze van jou.quote:Op woensdag 17 februari 2016 19:23 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik schuif niks af, maar een weddenschap is niks zonder een tegenprestatie.
Sked & Nober zijn het hier volledig mee eens. Evenals vele anderen in de SC
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |