SPOILER: Skyelor SwiftOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan kan haar vriend gedag zeggen tegen zijn kleine vriend.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 20:59 schreef McGrath het volgende:
vast niet, dan moet ze aan sushi denken.
Ik heb ook best lang geschreven aan m'n scriptie maar schrijf nu zo twee van zulke rapporten in de weekquote:Op dinsdag 16 februari 2016 20:58 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Mijn hoofd zit gewoon vol. Daarom weekje vrijGewoon iedere dag 8 uur aan mijn scriptie
soms voel ik me een hele dag kutquote:Op dinsdag 16 februari 2016 20:57 schreef hoink581 het volgende:
Kan me niet voorstellen dat jij dat mooi vindt.
moa ze hield ook niet van garnalen tochquote:Op dinsdag 16 februari 2016 21:00 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Dan kan haar vriend gedag zeggen tegen zijn kleine vriend.
quote:Op dinsdag 16 februari 2016 21:00 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Dan kan haar vriend gedag zeggen tegen zijn kleine grote vriend.
Het is bij mij ook angst. Ik ben bang om te falen en schuif het voor mij uit. Heb het idee dat ik het toch niet ga halen. Terwijl ik altijd genoot van dit soort dingen.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 21:00 schreef zeer het volgende:
[..]
Ik heb ook best lang geschreven aan m'n scriptie maar schrijf nu zo twee van zulke rapporten in de week. Nu wel statisticus die die shit allemaal voorbereid en netjes aanlevert. Snap alleen niet zo goed waarom dat met afstuderen allemaal zo lastig was.
[..]
soms voel ik me een hele dag kut
blijkt vaak dat m'n vriendin mascara opheeft
je wil graag seks?quote:Op dinsdag 16 februari 2016 21:02 schreef Stimorol- het volgende:
Jongens ik maak maar een grapje hoor.
Nee was niet de bedoeling, daarom post ik hem.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 21:02 schreef HPLC het volgende:
Ik heb filmpje gekeken hoor McG, of was dat niet de bedoeling?
ah, toch geen seks?quote:Op dinsdag 16 februari 2016 21:02 schreef Stimorol- het volgende:
Jongens ik maak maar een grapje hoor.
Je kunt het. Gewoon lekker kort en bondig schrijven.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 21:01 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Het is bij mij ook angst. Ik ben bang om te falen en schuif het voor mij uit. Heb het idee dat ik het toch niet ga halen. Terwijl ik altijd genoot van dit soort dingen.
Ok, lekker rebels ben ikquote:Op dinsdag 16 februari 2016 21:02 schreef McGrath het volgende:
[..]
Nee was niet de bedoeling, daarom post ik hem.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |