Houd me op de hoogte.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 20:42 schreef Cavaliers het volgende:
Schelvecchio bij Benfica-Zenit. Feest.
Nauwelijks.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 21:51 schreef Frozen-assassin het volgende:
Iemand die Benfica-Zenit kijkt, kans op goals beide teams?
wat is Gent zwak vandaag zeg ... een schim van de ploeg die Lyon en Zenit klopte ...quote:Op woensdag 17 februari 2016 20:02 schreef franske19 het volgende:
Gent vs Wolfsburg![]()
Die nieuwe loting methode heeft wel effect gehad. Kleinere ploegen hebben meer kans om door te stoten naar de achtste finales.
Het loopt al een paar weken niet echt heb ik het idee. En die 2 dreunen van Brugge zullen ook wel doorwerken.quote:Op woensdag 17 februari 2016 22:07 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
wat is Gent zwak vandaag zeg ... een schim van de ploeg die Lyon en Zenit klopte ...
Toch vreemd ... na de 0-3 lijkt de stress opeens weg en beginnen ze sterk te spelen en maken ze nog 2-3quote:Op woensdag 17 februari 2016 22:18 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Het loopt al een paar weken niet echt heb ik het idee. En die 2 dreunen van Brugge zullen ook wel doorwerken.
quote:Op woensdag 17 februari 2016 22:07 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
wat is Gent zwak vandaag zeg ... een schim van de ploeg die Lyon en Zenit klopte ...
Toch nog 2 goals.quote:Op woensdag 17 februari 2016 22:18 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Het loopt al een paar weken niet echt heb ik het idee. En die 2 dreunen van Brugge zullen ook wel doorwerken.
Morgen dus, 20:45. Topshow in wording.quote:Robben waarschuwt Juventus: 'Robbery leeft nog'
Arjen Robben kan niet wachten om de flanken weer onveilig te maken met Bayern München-kameraad Franck Ribéry. Juventus moet in de achtste finale van de Champions League het slachtoffer worden van de dadendrang van de buitenspelers.
De vedettes hadden wellicht op een mooier affiche gehoopt, maar het was SV Darmstadt 98 dat figureerde bij de hereniging van Robben en Ribéry. In het thuisduel met de promovendus (3-1 overwinning) stonden de twee voor het eerst sinds elf maanden weer gelijktijdig binnen de lijnen. 'We hadden het daar vooraf nog over, hoe lang het geleden was dat we samenspeelden. Als we het goed hebben, was dat zo'n elf maanden geleden tegen Shakhtar Donetsk', aldus Robben tegen Bild. Robben en Ribéry hadden het overigens goed. Met het tweetal binnen de lijnen werd op 11 maart niets heel gelaten van Shakhtar: 7-0.
Het gebrek aan wedstrijdritme van de twee blessuregevoelige spelers is niet fataal voor de in het verleden zo succesvolle samenwerking van het duo, verzekert Robben. 'Robbery leeft nog. Het belangrijkste is dat we allebei fit blijven. De rest komt vanzelf, we hebben lang samengespeeld. Franck heeft nog wat ritme nodig, maar zaterdag deed hij het super. Ik merk ook dat ik beter en sterker word. Ik mis alleen nog wat goals.'
Robben legt zelf de vinger op de zere plek. De Nederlander scoorde deze jaargang nog niet en wacht zo sinds 7 november op een goal in een officieel duel. Het is slechts een kwestie van tijd voor het weer doelpunten gaat regenen, denkt Robben. 'Het is gekkenwerk. Ik speel goed, voel me lekker, maar de bal gaat er maar niet in. Maar ik ben er zeker van dat als ik eenmaal scoor, dat meer goals snel zullen volgen. Gelukkig vangen Thomas Müller en Robert Lewandowski het gebrek aan doelpunten van mij perfect op.'
Met name laatstgenoemde heeft de smaak in 2016 alweer snel te pakken. Na vijf competitieduels deze jaargang staat de teller bij Lewandowski al op zeven goals. Van wie de Pool dinsdagavond op bezoek in Turijn steun krijgt, is nog de vraag. Robben wil zijn vingers niet branden aan het maken van een opstelling. 'Daar beslist de coach over. Ik kijk in ieder geval uit naar het samenspelen met Franck.'
Dat valt wel mee denk ik. Juve parkeert de bus, dus echt genot wordt het niet waarschijnlijkquote:Op maandag 22 februari 2016 18:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Morgen dus, 20:45. Topshow in wording.
Zou dan nog eerder met Zaza spelenquote:Op dinsdag 23 februari 2016 19:49 schreef hafcfan het volgende:
Volgens Rickert moest Juve met Alvaro spelen
Tegen die dwergen niet, neen.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 19:49 schreef hafcfan het volgende:
Volgens Rickert moest Juve met Alvaro spelen
bianconeri en ik zien Juventus makkelijk winnen.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 20:21 schreef hafcfan het volgende:
Ik heb er echt totaal geen vertrouwen in en nu peer ik hem
Morgen beiden even langs specsaversquote:Op dinsdag 23 februari 2016 20:23 schreef Nober het volgende:
[..]
bianconeri en ik zien Juventus makkelijk winnen.
Er is niemand die bianconeri of Nober serieus neemtquote:Op dinsdag 23 februari 2016 20:36 schreef opreis het volgende:
[..]
Morgen beiden even langs specsavers
Bayern domineert. Paar kansjes, maar Juve houdt het aardig goed dicht.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 21:12 schreef Ajacied422 het volgende:
Is het nog een beetje leuk? Arsenal - FCB is best saai.
Beetje hetzelfde heb ik 't idee.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 21:12 schreef Ajacied422 het volgende:
Is het nog een beetje leuk? Arsenal - FCB is best saai.
Bij ARS-BAR staat Arsenal verdedigend verrassend goed. Barcelona kan maar niet aanvallen door het centrum.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 21:13 schreef Sked het volgende:
[..]
Bayern domineert. Paar kansjes, maar Juve houdt het aardig goed dicht.
Barça wint/won dat soort wedstrijden juist altijd door het enorm breed te trekken, want er komen dan altijd gaatjesquote:Op dinsdag 23 februari 2016 21:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Bij ARS-BAR staat Arsenal verdedigend verrassend goed. Barcelona kan maar niet aanvallen door het centrum.
Alves is best matig vandaag en Neymar speelt liever voor zichzelf dan hem naar Alba te spelenquote:Op dinsdag 23 februari 2016 21:17 schreef Sked het volgende:
[..]
Barça wint/won dat soort wedstrijden juist altijd door het enorm breed te trekken, want er komen dan altijd gaatjes
Ah, de oude problemen.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 21:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Alves is best matig vandaag en Neymar speelt liever voor zichzelf dan hem naar Alba te spelen
komt goedquote:Op dinsdag 23 februari 2016 21:21 schreef Bolasie het volgende:
beide wedstrijden zijn vreselijk saai
Beide wedstrijden bedoel je?quote:Op dinsdag 23 februari 2016 21:32 schreef Koffieplanter het volgende:
Er is niet echt veel aan moet ik zeggen.
quote:Op dinsdag 23 februari 2016 20:23 schreef Nober het volgende:
Geen schijn van kans?quote:Op dinsdag 23 februari 2016 21:32 schreef Bolasie het volgende:
Wel terecht, Juve heeft geen schijn van kans
Allebeiquote:Op dinsdag 23 februari 2016 21:38 schreef Ajacied422 het volgende:
Ben ik gek of is die 0-1 gewoon ongelofelijk slecht verdedigd?
Meer dom geluk dat die bal bij Müller kwam via Barzagli dacht ikquote:Op dinsdag 23 februari 2016 21:38 schreef Ajacied422 het volgende:
Ben ik gek of is die 0-1 gewoon ongelofelijk slecht verdedigd?
quote:Op dinsdag 23 februari 2016 21:40 schreef Sked het volgende:
[..]
Meer dom geluk dat die bal bij Müller kwam via Barzagli dacht ik
quote:Op dinsdag 23 februari 2016 20:23 schreef Nober het volgende:
En Maarten zich zo zorgen makenquote:Op dinsdag 23 februari 2016 21:59 schreef Dj_Day-V het volgende:
JAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJA
Lewandowski deelde daar gewoon een beuk uitquote:Op dinsdag 23 februari 2016 22:00 schreef Rabieluh het volgende:
Ja was dat nou een overtreding of niet. Maakt ook niet meer uit, wel mooi gedaan weer van Robben.
Meh.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 22:00 schreef Sked het volgende:
[..]
Lewandowski deelde daar gewoon een beuk uit
Morgen beiden even langs specsaversquote:Op dinsdag 23 februari 2016 20:36 schreef opreis het volgende:
[quote]Op dinsdag 23 februari 2016 20:23 schreef Nober het volgende:
Was weer fenomenaal ja, kan er helaas niet zo blij mee zijn als andersquote:Op dinsdag 23 februari 2016 22:02 schreef Ajacied422 het volgende:
Een Arjen Robbentje in optima forma. Geweldige sprint en actie.
VBL / [SBS6@CL] Arsenal - FC Barcelona #5 Damnedquote:Op dinsdag 23 februari 2016 22:07 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Welke gek kijkt er naar die huilebalken ploeg?
Ik vermoed ruim één miljoen Nederlanders.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 22:07 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Welke gek kijkt er naar die huilebalken ploeg?
Precies, die figuren horen daar. Kunnen ze daar mooi praten over het schwalbes maken van Barca. Het kaartennaaien en dergelijke.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 22:08 schreef Dj_Day-V het volgende:
VBL / [SBS6@CL] Arsenal - FC Barcelona #5 Damned
Tja, snap niet wrm er gekozen is voor Arsenal-Barca...quote:Op dinsdag 23 februari 2016 22:08 schreef Sked het volgende:
Ik vermoed ruim één miljoen Nederlanders.
Terwijl je ook gewoon kan genieten van Bayernquote:Op dinsdag 23 februari 2016 22:09 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Precies, die figuren horen daar. Kunnen ze daar mooi praten over het schwalbes maken van Barca. Het kaartennaaien en dergelijke.
Robben blijft de baas der bazen. Ongelofelijk hoe hij altijd weer terugkomt.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 22:00 schreef KingRoland het volgende:
[..]
En Maarten zich zo zorgen maken
Baal er ook van. Echte Arsenalwedstrijd weer. Paar 100 procent kansen missen en zelf weer het schip in gaan.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 22:13 schreef Bolasie het volgende:
Gvd de return wordt zoals altijd weer kut
Hij raakte hem niet zo te zien, bleef zelf in de grond stekenquote:Op dinsdag 23 februari 2016 22:15 schreef Sked het volgende:
Lewandowski solliciteert naar een rode kaart
Van mij mag de nummer 1 in de groep eerst gewoon lekker thuis beginnen, denk dat dat het iets spannender zou maken. Niet altijd hoor, maar goed, de 1/8 finale is sowieso over het algemeen na één wedstrijd beslist.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 22:14 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Baal er ook van. Echte Arsenalwedstrijd weer. Paar 100 procent kansen missen en zelf weer het schip in gaan.
Dan beginnen ze thuis en dan winnen ze niet de uitwedstrijd eerst met 1-0, maar de thuiswedstrijd met 3-0. Is het net zo goed klaar.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 22:17 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Van mij mag de nummer 1 in de groep eerst gewoon lekker thuis beginnen, denk dat dat het iets spannender zou maken. Niet altijd hoor, maar goed, de 1/8 finale is sowieso over het algemeen na één wedstrijd beslist.
Voor?quote:
Dat is ook weer zo ja, 1/8 finale is gewoon kut.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 22:18 schreef Sked het volgende:
[..]
Dan beginnen ze thuis en dan winnen ze niet de uitwedstrijd eerst met 1-0, maar de thuiswedstrijd met 3-0. Is het net zo goed klaar.
Je kan nog beter niemand opstellenquote:Op dinsdag 23 februari 2016 22:18 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Voor?
Absoluut geen fan van hem maar kan nog wel eens wat leuks doen ineens.
En kan even niet bedenken wie anders daar nog wat moet doen.
En zie liever die prutser Hernanes maar weer verdwijnen voor een aanvallendere type straks.
Bijna met je eens. Maar die ene actie eens per 100 wedstrijden.quote:
Arsenal loopt ook in het mes, want Barca wordt toch vooral gevaarlijk uit counters. Maar aan de andere kant kun je ook niet toestaan dat Barca de hele wedstrijd op je eigen helft speelt.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 22:17 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Van mij mag de nummer 1 in de groep eerst gewoon lekker thuis beginnen, denk dat dat het iets spannender zou maken. Niet altijd hoor, maar goed, de 1/8 finale is sowieso over het algemeen na één wedstrijd beslist.
Ben je weggepest uit het livetopic van Arsenal - Barça ofzo?quote:Op dinsdag 23 februari 2016 22:23 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Arsenal loopt ook in het mes, want Barca wordt toch vooral gevaarlijk uit counters. Maar aan de andere kant kun je ook niet toestaan dat Barca de hele wedstrijd op je eigen helft speelt.
quote:Op dinsdag 23 februari 2016 22:23 schreef Sked het volgende:
[..]
Ben je weggepest uit het livetopic van Arsenal - Barça ofzo?
nu al helemaalquote:Op dinsdag 23 februari 2016 22:21 schreef Dj_Day-V het volgende:
Over 2 weken zendt SBS vast weer Barca uit
Uh, oké.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 22:25 schreef Koffieplanter het volgende:
Zo zonde dat Juve niet 100% fit is, dan hadden ze Bayern er echt uit gekegeld.
Want Bayern is wel fit.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 22:25 schreef Koffieplanter het volgende:
Over 2 wedstrijden wil ik niet zeggen, maar vanavond wel ja.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 22:25 schreef Koffieplanter het volgende:
De selectie van Bayern is drie keer zo breed, goede vergelijking.quote:
genotquote:Op dinsdag 23 februari 2016 22:29 schreef Bolasie het volgende:
Overigens is de return op woensdag en dan zendt ZDF altijd CL uit (dan Bayern dus). We zijn dus niet meer afhankelijk van SBS6.
Duits commentaar toch beter dan NLquote:Op dinsdag 23 februari 2016 22:29 schreef H0D3NPYL het volgende:
Je hoeft uberhaupt niet afhankelijk van SBS te zien
Jawohl!!quote:Op dinsdag 23 februari 2016 22:29 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Duits commentaar toch beter dan NL
Ben ik helaas wel wat betreft CL voetbal.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 22:29 schreef H0D3NPYL het volgende:
Je hoeft uberhaupt niet afhankelijk van SBS te zien
Volgens mij kent iemand het begrip ''stream'' niet.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 22:31 schreef Bolasie het volgende:
Ben ik helaas wel wat betreft CL voetbal.
Uhm neequote:Op dinsdag 23 februari 2016 22:29 schreef KingRoland het volgende:
Duits commentaar toch beter dan NL
Streams zijn voor paupers.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 22:32 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Volgens mij kent iemand het begrip ''stream'' niet.
[..]
Uhm nee
Het kan nogquote:Op dinsdag 23 februari 2016 22:37 schreef Sked het volgende:
Genoeg perspectief voor de return en nog steeds ongeslagen thuis in de CL
Gunstig?quote:
Dat vraagt iedereen aan me. Ik snap het zelf ook nog niet helemaal. Laten we zeggen dat het je gewoon overkomt.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 22:38 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Gunstig?
En wat the hell?
Hoe weet iemand die zo belachelijk reageert en anderen altijd belachelijk maakt mod te worden?
Even z'n gram halen.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 22:38 schreef Sked het volgende:
[..]
Hopelijk maakt Mandzukic de winnende
M'n post was zeer serieus ja.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 22:32 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Volgens mij kent iemand het begrip ''stream'' niet.
Of de FOK mensen hebben er geen bal verstand van....quote:Op dinsdag 23 februari 2016 22:39 schreef Ajacied422 het volgende:
Dat vraagt iedereen aan me. Ik snap het zelf ook nog niet helemaal. Laten we zeggen dat het je gewoon overkomt.
Ik vind 'overlopen' meer iets vergelijkbaars met van Feyenoord naar Ajax // Dortmund naar Bayern // Man City naar Man United.quote:
Rot op zeg, asjeblieft.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 22:39 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Of de FOK mensen hebben er geen bal verstand van....
Van mensen belachelijk maken hoor je geen mod te worden.
quote:Op dinsdag 23 februari 2016 22:39 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Laten we niet te ver offtopic gaan. Klaag desnoods in de feedback of zo. Daar past het beter.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 22:39 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Kwaliteitspost.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 22:39 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Italiaan gespotquote:Op dinsdag 23 februari 2016 22:39 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Komt Bayern niet op de ZDF?quote:Op dinsdag 5 april 2016 18:18 schreef Nober het volgende:
5/4 Barca-Atleti (SBS) / München-Benfica
6/4 PSG-City (SBS) / Wolfsburg-Real (ZDF)
Ah, dat is nieuw voor mij.quote:Op dinsdag 5 april 2016 18:23 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Nee. ZDF zendt geen CL wedstrijden uit op dinsdag.
Jammer.quote:Op dinsdag 5 april 2016 18:23 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Nee. ZDF zendt geen CL wedstrijden uit op dinsdag.
Welke ga je kijken?quote:Op dinsdag 5 april 2016 20:45 schreef Koffieplanter het volgende:
Echt benieuwd naar Renato Sanches op dit niveau. Tegen Zenit was het goed, Witsel en Hulk werden weggezet als kleuters, maar dit gaat nog wel een dimensie verder.
Ik heb ze allebei aanstaan, maar de focus gaat voornamelijk naar Atléti, zoals altijd.quote:
Ik verwacht toch wel dat Real as always thuis met de 5-0 platwalser erover heen gaatquote:Op woensdag 6 april 2016 21:41 schreef Koffieplanter het volgende:
Benzie ook geblesseerd uitgevallen. Dit gaat helemaal fout.
Waarvan akte.quote:Op woensdag 6 april 2016 21:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik verwacht toch wel dat Real as always thuis met de 5-0 platwalser erover heen gaat
Dan gaat Real door.quote:Op woensdag 6 april 2016 22:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En wat als het daadwerkelijk gebeurt?
twitter:Squawka twitterde op woensdag 06-04-2016 om 22:13:2470 minutes gone and Cristiano Ronaldo is yet to have a shot on target vs. Wolfsburg. https://t.co/1PbAwKVXLN reageer retweet
Heb je Real ooit zien voetballen in uitwedstrijden?quote:Op woensdag 6 april 2016 22:18 schreef Bolasie het volgende:
Ik snap hier niks meer van. Hoe kan dit Wolfsburg nou winnen, godver ze zijn fucking shit.
Heb je Wolfsburg ooit zien voetballen?quote:Op woensdag 6 april 2016 22:19 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Heb je Real ooit zien voetballen in uitwedstrijden?
Ik denk niet dat veel mensen uitgebreid naar Wolfsburg gaan zitten kijken.quote:Op woensdag 6 april 2016 22:20 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Heb je Wolfsburg ooit zien voetballen?
Nee.quote:Op woensdag 6 april 2016 22:20 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Heb je Wolfsburg ooit zien voetballen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |