Nee. Zit in meerdere landen en is onderdeel van de Metro Group.quote:
Hema verwacht ik.quote:
Er zijn genoeg kandidaten denk ik. Paar (Nederlandse) bouwmarkten. Leen Bakkerquote:Op woensdag 17 februari 2016 00:06 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Hema verwacht ik.
Gaat sinds een overname ook al jaren slecht doordat ze worden volgepropt met schulden door de onderneming die de Hema heeft overgenomen.
Zowel Saturn als Mediamarkt (en ik geloof de holding waar zij in zitten) maken al jaren verlies. Dat doen ze ook bewust, want ze willen de rest uit de markt concurreren.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 23:58 schreef Zelfscanner het volgende:
[..]
Nee. Zit in meerdere landen en is onderdeel van de Metro Group.
Hoop wel dat de Appie Heijn er eens aan gaat, verschrikkelijke bedrijfsfilosofie.quote:Op woensdag 17 februari 2016 00:17 schreef Zelfscanner het volgende:
BCC, Belcompany, DiDi, Superstar.
Scapino die gaat voor een 2e keer eraan. En nogmaals de blokker holding moet inkrimpen.
Dat gevoel heb ik ook, maar tegelijkertijd kwam ik er zelf ook nooit want ze spraken me niet echt aanquote:Op woensdag 17 februari 2016 00:18 schreef Villas__Rubin het volgende:
Al kwam ik er nooit verder, toch wel sneu. Echt een oerhollandsch bedrijf, en al zo oud. Toch zonde.![]()
Ik had ze meer gegund.
Ach Nederlandse bedrijven/ondernemers vind het gewoon leuk om als hoer te spelen voor Amerikanenquote:Op woensdag 17 februari 2016 00:18 schreef Joezi het volgende:
Kut Amerikanen, ze maken hier alles kapot!
V&D zou genationaliseerd moeten worden, oerhollandsche trots!quote:Op woensdag 17 februari 2016 00:20 schreef Lazvic het volgende:
[..]
Ach Nederlandse bedrijven/ondernemers vind het gewoon leuk om als hoer te spelen voor Amerikanen
Een rommelmarkt op een vloer waar de vierkantemeter prijs hoger is dan het maandloon van de gemiddelde Nederlanderquote:Op dinsdag 16 februari 2016 19:11 schreef -Hakuna- het volgende:
In het pand van Heerlen zou ik graag het volgende willen zien.
Begane grond:
Kleding en naaistoffen, fournituren, brei en handwerk artikelen. Victor 4 art alles voor de (hobby) kinstenaar.
Eerste verdieping:
Overdekte dagelijkse vers aangevulde rommelmarkt en kledingbeurs.
Tweede verdieping:
Didi muziekshop tweede hands LP, CD, DVD en strips plus een grote tweedehands boekenmarkt, en een apart gedeelte voor Global Jazz special CD imports
Derde verdieping:
Poulissen Audio Video Center voor een uitgebreide assortiment Hi End geluid en muziek apparatuur met een aparte afdeling voor het betere gebruikte HiFi apparatuur
Vierde verdieping: (tevens de kleinste oppervlakte)
Daar zit nu La-Place, deze kan blijven en worden uitgebreid met een winkel voor biologische levensmiddelen en supplementen.
Kijk zo zou ik het leegstaande V&D pand in Heerlen willen zien!
Het verbaasde mij wel dat Kijkshop het langer volhield dan V&Dquote:Op woensdag 17 februari 2016 00:22 schreef Joezi het volgende:
[..]
V&D zou genationaliseerd moeten worden, oerhollandsche trots!
Jumbo ook graagquote:Op woensdag 17 februari 2016 00:19 schreef Joezi het volgende:
[..]
Hoop wel dat de Appie Heijn er eens aan gaat, verschrikkelijke bedrijfsfilosofie.
Hij wilde niet zwartepieten dus ik verwacht er weinig van.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 23:57 schreef Zelfscanner het volgende:
Coolcatman morgen bij RTL Late Night.
Ach ik zal er niet zo serieus op reageren.quote:Op woensdag 17 februari 2016 00:24 schreef W00fer het volgende:
[..]
Een rommelmarkt op een vloer waar de vierkantemeter prijs hoger is dan het maandloon van de gemiddelde Nederlander
Hmm ja vroeger was dat wel een soort fysieke goedkope webshop. Zijn erg geen webshops die fysiek willen gaan, hoor je wel verhalen over toch.. Bol.com warenhuisquote:Op woensdag 17 februari 2016 00:25 schreef Lazvic het volgende:
[..]
Het verbaasde mij wel dat Kijkshop het langer volhield dan V&D
Als er geen merken zijn dan kom ik er niet. Dan kun je net zo goed gelijk naar de C&A gaan, wat nog wél een Hollands bedrijf is (Brenninkmeijer).quote:Op dinsdag 16 februari 2016 22:24 schreef Zelfscanner het volgende:
Maar V&D verkocht ze ook voor die prijs. En zie wat er nu van gekomen is.
Galeria verkoopt geen merken zoals nike en adidas?
Minder dure locaties en een ''iets'' beter verdienmodel denk ik.quote:Op woensdag 17 februari 2016 00:25 schreef Lazvic het volgende:
[..]
Het verbaasde mij wel dat Kijkshop het langer volhield dan V&D
En andere glazenbolkijkers beweren weer het tegenovergestelde. Winkelketens vallen bij bosjes om de laatste jaren. En juist kleinere winkels met nicheproducten of een bijzondere service houden het tamelijk goed vol of doen het zelfs uitstekend.quote:Op woensdag 17 februari 2016 00:15 schreef Straatcommando. het volgende:
De toekomst zit in ketens. Kleine speciaalzaken hebben geen bestaansrecht meer, helaas.. maar best te begrijpen.
Foto's van de Capé ?quote:Op dinsdag 16 februari 2016 18:22 schreef -Hakuna- het volgende:
Doorstart geklapt, V&D verdwijnt uit straatbeeld
Binnenkort uit Heerlen en omstreken...
http://www.1limburg.nl/do(...)?context=section-572
Misschien ziet de Action wel mogelijkheden, vroeger had je in dezelfde straat de Capé liggen, dat was zeg maar de Action van de jaren 60 en 70. Destijds lekker rommelig en chaotisch alsof je op een overdekte rommelmarkt liep. Zoiets mag wel weer terugkomen in het voormalige V&D pand.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |