Dat duurt nog even.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 16:05 schreef Kuiver het volgende:
Ben blij als die Van Geel weg is, zien we die nare vrouw van hem ook niet meer. Met het geld van die kleding die ze draagt had je het salaris van Vincent Janssen kunnen betalen
Aaaayyquote:Op dinsdag 16 februari 2016 16:05 schreef Kuiver het volgende:
Ben blij als die Van Geel weg is, zien we die nare vrouw van hem ook niet meer. Met het geld van die kleding die ze draagt had je het salaris van Vincent Janssen kunnen betalen
omg Dick doet wat gratiesch!1!1quote:Op dinsdag 16 februari 2016 16:17 schreef Caland het volgende:
Advocaat zegt geen vergoeding te willen ontvangen voor zijn werkzaamheden: "Ik doe dit vooral omdat ik een band heb met Giovanni
Als hij een beetje eergevoel heeft stapt 'ie nu toch ook op me dunkt.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 16:28 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Dan moet Jan Wouters wel echt helemaal niks hebben toegevoegd.
Feyenoord moet dan ook op de kleintjes letten.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 16:17 schreef Caland het volgende:
De technische staf van Feyenoord zal de rest van het seizoen op de achtergrond worden ondersteund door Dick Advocaat. (Feyenoord.nl)
Advocaat zegt geen vergoeding te willen ontvangen voor zijn werkzaamheden: "Ik doe dit vooral omdat ik een band heb met Giovanni."
Dickgod
quote:Op dinsdag 16 februari 2016 16:05 schreef Kuiver het volgende:
Lijkt me ook, nu kan Van Geel zeggen dat hij wat gedaan heeft.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 16:32 schreef WhateverWhatever het volgende:
Alsof Dick ijzer met handen kan breken, het is gewoon een zoethoudertje...
Huehuehuehuehuequote:Op dinsdag 16 februari 2016 16:37 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Feyenoord moet dan ook op de kleintjes letten.
8/10, geslaagd.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 16:37 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Feyenoord moet dan ook op de kleintjes letten.
Jan krijgt gewoon betaald he, is geen erebaantje.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 16:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Als hij een beetje eergevoel heeft stapt 'ie nu toch ook op me dunkt.
quote:Op dinsdag 16 februari 2016 16:54 schreef Maartenfr12 het volgende:
Altijd al geweten dat Dirk diep in zijn hart een Feyenoorder is.
Kuyt wel jaquote:Op dinsdag 16 februari 2016 16:54 schreef Maartenfr12 het volgende:
Altijd al geweten dat Dirk diep in zijn hart een Feyenoorder is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |