Ja ik kan me wel bedenken dat een Amerikaanse zwabberbak minder rijdt dan een S-klasse, maar het blijft zo mooiquote:Op dinsdag 16 februari 2016 05:58 schreef Meeuw29 het volgende:
Ik kan uit ervaring zeggen dat een S-klasse 100 x beter rijdt dan dat ding.
En dan heb ik het nog niet eens over de afwerking en materialen.
Ja, tevens hoef je niet uit te leggen aan mensen dat je een tokkie bent.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 05:58 schreef Meeuw29 het volgende:
Ik kan uit ervaring zeggen dat een S-klasse 100 x beter rijdt dan dat ding.
quote:Op dinsdag 16 februari 2016 08:11 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Ja, tevens hoef je niet uit te leggen aan mensen dat je een tokkie bent.
Ik kies mooi voor de Ford.
Altijd leuk als mensen onzeker zijn.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 08:29 schreef Meeuw29 het volgende:
[..]je moet het inderdaad maar bij Ford houden. Hoogst haalbare voor jou waarschijnlijk.
Leg eens uit dan?quote:Op dinsdag 16 februari 2016 09:31 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Altijd leuk als mensen onzeker zijn.
Dit, Europeanen halen meer PK's uit een puntenslijper dan Amerikanen uit een 25 liter V8 weten te halenquote:
quote:
quote:Op dinsdag 16 februari 2016 08:29 schreef Meeuw29 het volgende:
[..]
Hoogst haalbare voor jou waarschijnlijk.
Dat is zo maar voor 'slechts' $60.000 koop je wel een 707 pk sterke monsterbak.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 15:15 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dit, Europeanen halen meer PK's uit een puntenslijper dan Amerikanen uit een 25 liter V8 weten te halen
Ik moet toegeven dat ik deze wel vet uit vind zien en het geluid zeer mooi is, maar toch zou ik liever even door sparen voor een Ferrari of een Porsche.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 15:40 schreef pocketcalculatoroperator het volgende:
[..]
Dat is zo maar voor 'slechts' $60.000 koop je wel een 707 pk sterke monsterbak.
[ afbeelding ]
Rijdt toch fijner dan zo'n 1 liter 3 cilinderquote:Op dinsdag 16 februari 2016 15:15 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dit, Europeanen halen meer PK's uit een puntenslijper dan Amerikanen uit een 25 liter V8 weten te halen
Ik kan idd niet zeker zijn daarover, net dat je niet zeker kan zijn dat ik een tokkie ben.quote:
Je was wat vergeten te melden, geen dank.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 15:40 schreef pocketcalculatoroperator het volgende:
[..]
Dat is zo maar voor 'slechts' $60.000 koop je wel een 707 pk sterke monsterbak met het weggedrag van een oceaan stomer.
[ afbeelding ]
Als je mercedes rijdt ben ik dat wel. Ik heb vooroordelen over mensen die in een mercedes rijden.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 18:14 schreef Meeuw29 het volgende:
[..]
Ik kan idd niet zeker zijn daarover, net dat je niet zeker kan zijn dat ik een tokkie ben.
Tja, het is nu eenmaal geen verfijnde en uitgebalanceerde sportauto. Maar hoe vaak rij jij op een circuit?quote:Op dinsdag 16 februari 2016 18:55 schreef robber57 het volgende:
[..]
Je was wat vergeten te melden, geen dank.
Jammer dat dat ding na de belastingen in NL onbetaalbaar is.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 15:40 schreef pocketcalculatoroperator het volgende:
[..]
Dat is zo maar voor 'slechts' $60.000 koop je wel een 707 pk sterke monsterbak.
[ afbeelding ]
Ik denk dat je van het verbruik ook niet heel vrolijk wordt...quote:Op dinsdag 16 februari 2016 20:07 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Jammer dat dat ding na de belastingen in NL onbetaalbaar is.
Als je eenmaal zo'n soort auto rijdt dan boeit dat niet echt, zal geen daily driver zijn.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 20:10 schreef pocketcalculatoroperator het volgende:
[..]
Ik denk dat je van het verbruik ook niet heel vrolijk wordt...
Hmmm, de laatste generatie v8 met stoterstangen is beat up to date kwa techniek en zeker in een v8 heeft het vele voordelen tegenover 4 bovenliggende nokkenassen en bijbehorende distributiestelsel.quote:
Haten op Ford omdat je een 20 jaar oude gammele Mercedes rijdtquote:Op dinsdag 16 februari 2016 08:29 schreef Meeuw29 het volgende:
[..]je moet het inderdaad maar bij Ford houden. Hoogst haalbare voor jou waarschijnlijk.
2 jaar oud.quote:Op donderdag 18 februari 2016 01:34 schreef Gerard_Geit het volgende:
[..]
Haten op Ford omdat je een 20 jaar oude gammele Mercedes rijdt
quote:Op donderdag 18 februari 2016 01:34 schreef Gerard_Geit het volgende:
[..]
Haten op Ford omdat je een 20 jaar oude gammele Mercedes rijdt
Mercedes is nog steeds voor de rijkeren. Vroeger moest je flink sparen om zo'n ding te kunnen kopen. Tegenwoordig loop je leeg op de onderhoudskosten.quote:Op donderdag 18 februari 2016 17:14 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]30-40 jaar geleden toen mercedes nog voor de rijkeren was weggelegd was dat toch wel anders he
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |