Via Hulu. Of via FOX, maar wanneer dat uitgezonden wordt is volgensmij nog niet bekend.quote:
quote:Op maandag 15 februari 2016 21:08 schreef JayHovah het volgende:
[..]
Ik heb net de pilot gekeken en, ondanks het feest van herkenning omdat ik het boek heb gelezen, moet ik wel zeggen dat het veelbelovend is! De spanning en sfeer zit er goed in! Aanradertje? Tja, dat zal de opvolgende afleveringen moeten uitbrengen...
Eerst zelf nadenken voordat je wat roept.quote:
Ja dan moet je dus betalen, nvm.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 08:13 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Even Googelen jonge vriend:
http://www.hulu.com/welcome
Had gedacht dat de eerste wel gratis te bekijken was ofzoquote:Op dinsdag 16 februari 2016 12:20 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Niks in het leven is gratis.
Heb het verder niet gelezen maar hebben ze niet een gelijke aanbieding zoals bij Netflix? De eerste maand "gratis"?quote:Op dinsdag 16 februari 2016 12:21 schreef Fylax het volgende:
[..]
Had gedacht dat de eerste wel gratis te bekijken was ofzo
Eerste week gratis dacht ik.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 12:27 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Heb het verder niet gelezen maar hebben ze niet een gelijke aanbieding zoals bij Netflix? De eerste maand "gratis"?
Niet dat ik het ga proberen. Heb al Netflix en daar staat voor de komende maanden nog genoeg op.quote:
Ik zie haar zo weer voor me als Martha Kent uit Smallville... (Hoewel ik eerst ff goed moest kijken door dat grijze haar)quote:Op maandag 22 februari 2016 14:59 schreef Binge-watch het volgende:
Grappig om Annette O' Toole weer eens te zien. Die speelde Beverly in een andere Stephen King verfilming (It) en Beverly komt in het boek 11.22.63 nog eventjes terug.
Staat al online hoorquote:Op maandag 7 maart 2016 22:21 schreef Infection het volgende:
Erg goede serie tot dus ver. Kan niet wachten tot morgen wanneer aflevering 4 uit komt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |