Wat?quote:
...quote:
Mauw? KSsssst ksssssstt!quote:Op maandag 15 februari 2016 23:21 schreef Leandra het volgende:
[..]
* Leandra geeft Yoki strafpunten.
[..]
Foei Yoki, niet meer doen
Dan zal ik je zo even een uurtje buiten zetten.quote:
quote:Op maandag 15 februari 2016 23:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan zal ik je zo even een uurtje buiten zetten.
Ik ben nooit modern geweest.quote:Op maandag 15 februari 2016 23:25 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Het herhalen van TT's is zoooo 2014.
quote:Op maandag 15 februari 2016 23:24 schreef Elfletterig het volgende:
Zo'n topictitel en dan niet eens de kraan van LTVDK in de OP.
Zoek dat plaatje even dan, dan pleurt ik hem erin.quote:Op maandag 15 februari 2016 23:24 schreef Elfletterig het volgende:
Zo'n topictitel en dan niet eens de kraan van LTVDK in de OP.
Muahahahahahahahaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Kan je dat niet nee?quote:Op maandag 15 februari 2016 23:31 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Bedankt. Het is dat ik geen notes kan uitdelen, anders zou ik nu een positieve note plaatsen.
Ik ben er net sinds gisteren achter dat ik notes van users kan inzien. Dat na 11 maanden FP. Ik heb vandaag met terugwerkende kracht 3 zakken popcorn gekocht.quote:
quote:Op maandag 15 februari 2016 23:36 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik ben er net sinds gisteren achter dat ik notes van users kan inzien. Dat na 11 maanden FP. Ik heb vandaag met terugwerkende kracht 3 zakken popcorn gekocht.
Sjongejonge.quote:Op maandag 15 februari 2016 23:36 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik ben er net sinds gisteren achter dat ik notes van users kan inzien. Dat na 11 maanden FP. Ik heb vandaag met terugwerkende kracht 3 zakken popcorn gekocht.
quote:Op maandag 15 februari 2016 23:36 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Komt hij er medio 2017 achter dat hij ook notes kan zettenquote:Op maandag 15 februari 2016 23:40 schreef Specularium het volgende:
Elftelerig loopt weer heel veel maanden achter.
Bij jou staan er alleen maar lieve woordjes inquote:
Nee die van andere natuurlijk :pquote:Op maandag 15 februari 2016 23:42 schreef Leandra het volgende:
[..]
Met een full of pimp abonnement kun je ze inzien....
Ook met een SMS-abonnement
Ik houd me gewoon niet zo bezig met modereren. Het is dat ik achter de schermen ergens een link naar iemands notes zag staan. Daardoor kwam ik op het geniale idee om mijn user-ID eens in te voeren.quote:Op maandag 15 februari 2016 23:40 schreef Specularium het volgende:
Elftelerig loopt weer heel veel maanden achter.
Hoe kom ik daar?quote:Op maandag 15 februari 2016 23:42 schreef Specularium het volgende:
Geen notes bespreken, op geen enkele manier.
Doe dat maar achter de schermen.
Wees niet bang, ik maak geen inhoud openbaar.quote:Op maandag 15 februari 2016 23:40 schreef Specularium het volgende:
[..]
Echt, gaan we het hier niet over hebben.
Kan ik dat dan?quote:Op maandag 15 februari 2016 23:40 schreef Leandra het volgende:
[..]
Komt hij er medio 2017 achter dat hij ook notes kan zetten
Met mij trouwen, dan mag dat, staat in de regelsquote:
Kan ik dan die van andere ook lezen?quote:Op maandag 15 februari 2016 23:43 schreef Specularium het volgende:
[..]
Jij bent de enige die geen crew is hier.
Moet je via een pimp-abo doen.
Gahahahaahahhaquote:Op maandag 15 februari 2016 23:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Met mij trouwen, dan mag dat, staat in de regels
Nee, alleen van jezelf.quote:Op maandag 15 februari 2016 23:43 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Kan ik dan die van andere ook lezen?
Het is hetzelfde systeem.quote:Op maandag 15 februari 2016 23:44 schreef Fokker89 het volgende:
Dus een redactie frontpage kan notes inzien van iemand op het forum?
Ja maar ze hebben geen functies voor mensen die gebrekkig Nederlands schrijven :pquote:Op maandag 15 februari 2016 23:44 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Jezelf inlikken.Of gewoon solliciteren op openstaande functies.
Notes zijn FOK!wide.quote:Op maandag 15 februari 2016 23:44 schreef Fokker89 het volgende:
Is het weblog niet iets voor je?quote:Op maandag 15 februari 2016 23:45 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja maar ze hebben geen functies voor mensen die gebrekkig Nederlands schrijven :p
Ja. Ik wist het ook niet, maar het kan. Aan die van jou moet ik nog beginnen. Ik vraag me af wanneer ze in boekvorm uitkomen.quote:Op maandag 15 februari 2016 23:44 schreef Fokker89 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat klinkt best sensueel.quote:Op maandag 15 februari 2016 23:45 schreef Specularium het volgende:
[..]
Het is hetzelfde systeem.
Alleen kom je er op een andere manier in via de FP.
Kun je wel leuke filmpjes op het internet vinden?quote:Op maandag 15 februari 2016 23:46 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ik kan helemaal niet leuk schrijven.
Neequote:Op maandag 15 februari 2016 23:46 schreef Fylax het volgende:
[..]
Kun je wel leuke filmpjes op het internet vinden?
quote:
quote:
Wollah, doe rustig zemmel.quote:
Echt wel, bijna iedereen kan dat. Het zijn maar vier letters.quote:Op maandag 15 februari 2016 23:46 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ik kan helemaal niet leuk schrijven.
quote:Op maandag 15 februari 2016 23:47 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik wist echt niet dat ik dat kon....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb gespijbeldquote:Op maandag 15 februari 2016 23:50 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Heb je gister niet de les Marokkaans-Nederlands gevolgd?
Sorryquote:
Zouden de mensen die op het Weblog komen het leuk vinden?quote:Op maandag 15 februari 2016 23:51 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja ik kan wel filmpjes vinden maar die vinden jullie niet leuk.
Dat weet ik niet.quote:Op maandag 15 februari 2016 23:51 schreef Fylax het volgende:
[..]
Zouden de mensen die op het Weblog komen het leuk vinden?
Dat moet dus op de weblog.quote:Op maandag 15 februari 2016 23:51 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja ik kan wel filmpjes vinden maar die vinden jullie niet leuk.
gahaahahahah :pquote:Op maandag 15 februari 2016 23:52 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat moet dus op de weblog.
Welkom!
Moet lachenquote:Op maandag 15 februari 2016 23:53 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Jij zat gewoon in die klas.
[ afbeelding ]
doe jij is ekkes normel over weblog!!quote:Op maandag 15 februari 2016 23:52 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat moet dus op de weblog.
Welkom!
quote:Op maandag 15 februari 2016 23:53 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Jij zat gewoon in die klas.
[ afbeelding ]
Dat is nogal achterlijk dan.quote:Op maandag 15 februari 2016 23:45 schreef Specularium het volgende:
[..]
Het is hetzelfde systeem.
Alleen kom je er op een andere manier in via de FP.
Hij doelt er op dat een redacteur frontpage (vooral op mij doelend) zijn notes kan lezen van het forum.quote:Op maandag 15 februari 2016 23:56 schreef Specularium het volgende:
[..]
Niet helemaal want het forum en de FP zijn niet geïntegreerd.
Net als Triggerturk dus ...quote:Op maandag 15 februari 2016 23:56 schreef Specularium het volgende:
[..]
Niet helemaal want het forum en de FP zijn niet geïntegreerd.
Hij moet mij nog steeds feliciteren, maar misschien durft hij nu niet meer.quote:Op maandag 15 februari 2016 23:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Net als Triggerturk dus ...
Waar is die eigenlijk gebleven? Syrië?
Wel als de helft van mijn notes over een bepaalde puber gaan, die ze nu dus ook kan lezen, en de afspraken ed daar over.quote:
Oh ja das niet zo handig danquote:Op maandag 15 februari 2016 23:58 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Wel als de helft van mijn notes over een bepaalde puber gaan, die ze nu dus ook kan lezen, en de afspraken ed daar over.
Op zich valt er natuurlijk best wat voor te zeggen. Heel wat users zijn zowel op de FP als op het forum actief.quote:
Merendeel niet, en dat weet je best.quote:Op maandag 15 februari 2016 23:59 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Op zich valt er natuurlijk best wat voor te zeggen. Heel wat users zijn zowel op de FP als op het forum actief.
Volgens mij maak je slapende honden wakker.quote:Op maandag 15 februari 2016 23:58 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Wel als de helft van mijn notes over een bepaalde puber gaan, die ze nu dus ook kan lezen, en de afspraken ed daar over.
Alsof die dat nog niet had gedaanquote:Op dinsdag 16 februari 2016 00:01 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Volgens mij maak je slapende honden wakker.
Voor de goede orde: ik vond een manier om de notes in te kunnen zien. Ik zeg niet dat dat bedoeling was en ik wist ook niet dat ik notes kon zien. Misschien is het wel een onbedoeld poortje dat open stond, geen idee.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 00:00 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Merendeel niet, en dat weet je best.
Daarnaast werden er, maar nu lul ik misschien wat te veel achter de schermen, eerder genoeg argumenten gegeven dat de frontpage daar niet in kon, en nu dus ineens wel?
Daarom vraag ik het ook in feedback.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 00:02 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Voor de goede orde: ik vond een manier om de notes in te kunnen zien. Ik zeg niet dat dat bedoeling was en ik wist ook niet dat ik notes kon zien. Misschien is het wel een onbedoeld poortje dat open stond, geen idee.
Goede pics wel ja.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 00:03 schreef Fokker89 het volgende:
Kunnen jullie toevallig ook mijn DM lezen?
Notes zijn als het lokale stadsblad, het boeit helemaal niemand iets tenzij het over jezelf gaat.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 00:02 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Voor de goede orde: ik vond een manier om de notes in te kunnen zien. Ik zeg niet dat dat bedoeling was en ik wist ook niet dat ik notes kon zien. Misschien is het wel een onbedoeld poortje dat open stond, geen idee.
Ik moest er 450 euro voor betalen maar dan heb je ook wel wat.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 00:03 schreef Fokker89 het volgende:
MIJ BOEIT HET WEL.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 00:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Notes zijn als het lokale stadsblad, het boeit helemaal niemand iets tenzij het over jezelf gaat.
Ik kreeg korting.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 00:03 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik moest er 450 euro voor betalen maar dan heb je ook wel wat.
Nee, mensen die er mee om kunnen gaan niet nee, maar kinderen moet je niet bij dat soort dingen laten.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 00:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Notes zijn als het lokale stadsblad, het boeit helemaal niemand iets tenzij het over jezelf gaat.
Nee.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 00:03 schreef Fokker89 het volgende:
Of je zorgt gewoon dat je geen notes krijgt?quote:Op dinsdag 16 februari 2016 00:04 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Nee, mensen die er mee om kunnen gaan niet nee, maar kinderen moet je niet bij dat soort dingen laten.
Het is dus vooral een probleem voor je omdat ik inzage heb. Dat is niet zo vreemd, aangezien ik moderator op zowel de Frontpage als het FotoBoek ben.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 00:04 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Nee, mensen die er mee om kunnen gaan niet nee, maar kinderen moet je niet bij dat soort dingen laten.
Ja maar ik had het nu even over normale mensen.quote:
Dit zijn toch dingen die allang geweest zijn, die kan ik nu niet meer terugdraaien he, heb al een half jaar geen nieuwe notes gehad.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 00:04 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Of je zorgt gewoon dat je geen notes krijgt?
Heb je een punt ja.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 00:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja maar ik had het nu even over normale mensen.
Wat maak je dan druk? :pquote:Op dinsdag 16 februari 2016 00:05 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Dit zijn toch dingen die allang geweest zijn, die kan ik nu niet meer terugdraaien he, heb al een half jaar geen nieuwe notes gehad.
Dat is vrijwel onmogelijk. Zelfs voor de meest onschuldige dingen kun je notes krijgen.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 00:04 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Of je zorgt gewoon dat je geen notes krijgt?
Wat is dan het probleem?quote:Op dinsdag 16 februari 2016 00:05 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Dit zijn toch dingen die allang geweest zijn, die kan ik nu niet meer terugdraaien he, heb al een half jaar geen nieuwe notes gehad.
Wat staat er allemaal bij mij?quote:Op dinsdag 16 februari 2016 00:05 schreef Fylax het volgende:
[..]
Het is dus vooral een probleem voor je omdat ik inzage heb. Dat is niet zo vreemd, aangezien ik moderator op zowel de Frontpage als het FotoBoek ben.
Jij bent gewoon speciaalquote:
Vind het echt raar dat je er voor moeten betalen.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 00:07 schreef Fylax het volgende:
[..]
Koop een full of pimp abo en je kunt het allemaal zien.
Ja en dan vraag ik je wat en dan hb je geen interesse.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 00:07 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Zo speciaal dat ik de enige ben die niet achter de schermen kan.
Je kunt nog veel meer met zo'n abo he. Sneller posten, geen ads, etc etc.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 00:07 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Vind het echt raar dat je er voor moeten betalen.
Ja ik had je al een maas in de wet gegeven netquote:Op dinsdag 16 februari 2016 00:07 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Zo speciaal dat ik de enige ben die niet achter de schermen kan.
Lief van je maar het is niet echt iets voor mij.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 00:07 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ja en dan vraag ik je wat en dan hb je geen interesse.
Beetje drastisch :pquote:Op dinsdag 16 februari 2016 00:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ik had je al een maas in de wet gegeven net
Notes zijn in eerste instantie niet voor users bedoeld maar voor crew. Dat je ze tegen betaling kan inzien is gewoon een extraatje voor als je perse wil weten wat er in je notes staat. Het is allemaal niet zo belangrijk.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 00:07 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Vind het echt raar dat je er voor moeten betalen.
Dacht juist dat het was om je op het rechte pad te brengenquote:Op dinsdag 16 februari 2016 00:10 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Notes zijn in eerste instantie niet voor users bedoeld maar voor crew. Dat je ze tegen betaling kan inzien is gewoon een extraatje voor als je perse wil weten wat er in je notes staat. Het is allemaal niet zo belangrijk.
Nah. Dat gebeurt met waarschuwingen.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 00:11 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Dacht juist dat het was om je op het rechte pad te brengen
Krijg je die via dm? Geloof dat ik die nog niet heb gehad.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 00:11 schreef Fylax het volgende:
[..]
Nah. Dat gebeurt met waarschuwingen.
Bijvoorbeeld ja.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 00:11 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Krijg je die via dm? Geloof dat ik die nog niet heb gehad.
Misschien moet je even lezen, dan weet je waar het om gaat.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 00:12 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Volgens mij steekt Fylax best veel tijd, moeite en enthousiasme in fok. Jij mag Fylax gewoon niet. Dat is het probleem :p
Ja dat hij als fobo en frontpage crewlid de notes van users op het forum kunnen lezen toch?quote:Op dinsdag 16 februari 2016 00:13 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Misschien moet je even lezen, dan weet je waar het om gaat.
Ja, die dus helemaal niks met elkaar te maken hebben, ik kan er wel dieper op in gaan, maar dan vertel ik weer dingen die JUIST eerder achter de schermen werden tegengesproken door de ''leiding''quote:Op dinsdag 16 februari 2016 00:14 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja dat hij als fobo en frontpage crewlid de notes van users op het forum kunnen lezen toch?
De laatste 150 posts sowieso niet.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 00:15 schreef Mani89 het volgende:
Hebben jullie deze avond nog wat zinnigs gezegd dat ik moet teruglezen?
Mijn neus zit dicht.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 00:15 schreef Mani89 het volgende:
Hebben jullie deze avond nog wat zinnigs gezegd dat ik moet teruglezen?
Ja ik weet niet wat er besloten is natuurlijk. Ik zelf zie de frontpage en het forum als een geheel. Namelijk de Fok site.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 00:15 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ja, die dus helemaal niks met elkaar te maken hebben, ik kan er wel dieper op in gaan, maar dan vertel ik weer dingen die JUIST eerder achter de schermen werden tegengesproken door de ''leiding''
Ja, ik post alleen nooit op de frontpage.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 00:17 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja ik weet niet wat er besloten is natuurlijk. Ik zelf zie de frontpage en het forum als een geheel. Namelijk de Fok site.
Misschien is de frontpage wel belangrijker dan het forum want die moet mensen uitnodigen om verder te klikken naar de verschillende dingen die er te vinden zijn.
Toevallig spuit ik net neusspray in mijn neus.quote:
Heb jij instant neusspray naast je laptop/pc?quote:Op dinsdag 16 februari 2016 00:18 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Toevallig spuit ik net neusspray in mijn neus.
Nee ik ook niet maar het hoort wel bij Fok. En dus zie ik geen reden om onderscheid te maken tussen de verschillende crewleden. Allemaal 1 team toch?quote:Op dinsdag 16 februari 2016 00:18 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ja, ik post alleen nooit op de frontpage.
Ik lig in bed.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 00:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heb jij instant neusspray naast je laptop/pc?
Haha, nee.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 00:19 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nee ik ook niet maar het hoort wel bij Fok. En dus zie ik geen reden om onderscheid te maken tussen de verschillende crewleden. Allemaal 1 team toch?
Ik heb er 257.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 00:19 schreef Mani89 het volgende:
Als je al mijn notes wil lezen ben je een week bezig.
Dat stamceldonor is toch niet zo makkelijk?quote:Op dinsdag 16 februari 2016 00:20 schreef d4v1d het volgende:
Ik heb me vandaag geregistreerd als Bloeddonor (of plasma, dat ga ik nog even aankijken) en stamceldonor. Ik was al orgaandonor.
En jullie?
We zijn allemaal FOK!crew, yas.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 00:19 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nee ik ook niet maar het hoort wel bij Fok. En dus zie ik geen reden om onderscheid te maken tussen de verschillende crewleden. Allemaal 1 team toch?
Ik twijfel nog hoor.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 00:20 schreef d4v1d het volgende:
Ik heb mezelf vandaag geregistreerd als Bloeddonor (of plasma, dat ga ik nog even aankijken) en stamceldonor. Ik was al orgaandonor.
En jullie?
Stamceldonatie is inderdaad best heftig. Dat wil ik ook nog even aankijken, kans is ongeveer 1 op 1.000 dat er een match wordt gevonden, in dat geval word je benaderd, krijg je uitgebreide voorlichting en leggen ze je nogmaals de keuze voor.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 00:20 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Dat stamceldonor is toch niet zo makkelijk?
Krijg je een bloedtest trouwens en de resultaten?
Het is allemaal mijn schuld. Ik liet me ontvallen dat ik - tot mijn eigen verbazing - notes kan zien (iets dat ik niet wist). Mea culpa, mijn excuses, etc.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 00:16 schreef LTVDK het volgende:
Ik sta in de TT en het is gelijk weer rellen
Vind het allemaal maar een eng gevoel, maar aan de andere kant een fijn gevoel dat je iemand kunt helpen.quote:
Zei je moeder ook vannacht.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 00:23 schreef Fylax het volgende:
[..]
Vind het allemaal maar een eng gevoel, maar aan de andere kant een fijn gevoel
Dan hoef je ook niet bang te zijn dat FP-crew dagenlang geobsedeerd jouw notes gaat zitten lezen. Je maakt je echt druk om niks.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 00:18 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ja, ik post alleen nooit op de frontpage.
Lees je goed in, je kan in ieder geval bloed gaan geven. Orgaandonatie is ook niks van te zien (zelfs bij huid donatie) zodra je in de doodskist ligt of wanneer je een oven in wordt geschoven.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 00:23 schreef Fylax het volgende:
[..]
Vind het allemaal maar een eng gevoel, maar aan de andere kant een fijn gevoel dat je iemand kunt helpen.
Nee, een jochie als Fylax wel, want die kunnen met dat soort info namelijk nog niet om gaan, het is ook niet voor niks dat je onder je 18e nog geen mod mag worden op dit forum bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 00:24 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dan hoef je ook niet bang te zijn dat FP-crew dagenlang geobsedeerd jouw notes gaat zitten lezen. Je maakt je echt druk om niks.
Blijkbaar kan ik daar wel mee omgaan, anders zou ik nu niet in de crew zitten. Maar goed, dat lijk je even te vergeten.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 00:25 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Nee, een jochie als Fylax wel, want die kunnen met dat soort info namelijk nog niet om gaan, het is ook niet voor niks dat je onder je 18e nog geen mod mag worden op dit forum bijvoorbeeld.
Ga weg kut autist.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 00:26 schreef YokiKater het volgende:
Ok is goed.
Vanaf nu gaat dit topic over brandweerauto's.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 16 februari 2016 00:24 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dan hoef je ook niet bang te zijn dat FP-crew dagenlang geobsedeerd jouw notes gaat zitten lezen. Je maakt je echt druk om niks.
jaa mja vind dat dus zon eng gevoel dat als ik dood ben dat dan organen eruit zijnquote:Op dinsdag 16 februari 2016 00:25 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Lees je goed in, je kan in ieder geval bloed gaan geven. Orgaandonatie is ook niks van te zien (zelfs bij huid donatie) zodra je in de doodskist ligt of wanneer je een oven in wordt geschoven.
Maar je bent nu 17(?) Dan heb je nog een jaartje om goed je keuze te overwegen
Dat zei je moeder ook.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 00:24 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Erg fijn. Hou dit vol.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 00:27 schreef d4v1d het volgende:
Mag ik even een applausje dat ik een normaal gesprek met Fylax heb. Geen grappen over z'n moeder maak en heb niet een 12-jarige noem
Zodra jij wat tegen iemand kan gebruiken doe je dat ook, en daar sta je ook om bekend, en het gaat niet alleen om jou, een andere user als een viskarretje of een calico kan ook zo redactie worden, en van dat soort lui moet je niet willen dat die je notes kunnen lezen.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 00:26 schreef Fylax het volgende:
[..]
Blijkbaar kan ik daar wel mee omgaan, anders zou ik nu niet in de crew zitten. Maar goed, dat lijk je even te vergeten.
Voel je niks vanquote:Op dinsdag 16 februari 2016 00:27 schreef Fylax het volgende:
[..]
jaa mja vind dat dus zon eng gevoel dat als ik dood ben dat dan organen eruit zijn
mja je vergaat toch
lastig
Dit is dus echt gewoon onwaar. Ik ben nu al een jaar lang crewlid. Als zoiets zou gebeuren was ik er allang afgeflikkerd.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 00:28 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Zodra jij wat tegen iemand kan gebruiken doe je dat ook, en daar sta je ook om bekend.
quote:Op dinsdag 16 februari 2016 00:28 schreef d4v1d het volgende:
Mani maakt nooit jemoeder grappen, dus dit gaat ook weer nergens over.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 16 februari 2016 00:29 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Mani maakt nooit jemoeder grappen, dus dit gaat ook weer nergens over.
Ja, maar dat van notes is pas sinds dit jaar ofzo.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 00:29 schreef Fylax het volgende:
[..]
Dit is dus echt gewoon onwaar. Ik ben nu al een jaar lang crewlid. Als zoiets zou gebeuren was ik er allang afgeflikkerd.
Ofzo.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 00:29 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ja, maar dat van notes is pas sinds dit jaar ofzo.
Jij moet helemaal je bek houden.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 00:30 schreef d4v1d het volgende:
Je druk maken om notes op een fucking internet forum
Ach joh, das niets. Heb ook een camera in je kamer staan.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 00:30 schreef d4v1d het volgende:
Ik vind het wel een geil idee dat Felix mijn notes kan lezen.
quote:Op dinsdag 16 februari 2016 00:31 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Jij moet helemaal je bek houden.
quote:Op dinsdag 16 februari 2016 00:31 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ach joh, das niets. Heb ook een camera in je kamer staan.
Tering, ik was in september zelf nog crew, dus toen kon het nietquote:Op dinsdag 16 februari 2016 00:30 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ofzo.
Als je het al niet eens precies weet, hoe kun je dan zomaar zulke dingen gaan zeggen?
Je had er bij moeten zijn toen hij een liveregistratie deed van zijn postcountrecordpoging op een dag.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 00:31 schreef d4v1d het volgende:
oh wacht shit, felix is nog minderjarig he
Het zit diep he, dat je record is afgepakt.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 00:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je had er bij moeten zijn toen hij een liveregistratie deed van zijn postcountrecordpoging op een dag.
Bedankt, Antoine.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 00:32 schreef Elfletterig het volgende:
Brandweerauto's zijn erg nuttig en komen goed van pas bij het bestrijden van brand, vooral omdat brandweerlieden door middel van een auto zich kunnen verplaatsen naar de plaats waar er brand is.
Dat record stond al tijden op 2800.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 00:33 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Het zit diep he, dat je record is afgepakt.
Milo (die Belg) heeft een keer een nummer van 50 Cent gecoverd. Dat nummer ging er ook met sprongen op vooruit. Dat is hier vast niet anders.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 00:27 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik kwam er dus achter dat dit eigenlijk het Gayfish liedje van Kanye is.
Ik denk dat het grootste voordeel toch wel de pomp is.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 00:32 schreef Elfletterig het volgende:
Brandweerauto's zijn erg nuttig en komen goed van pas bij het bestrijden van brand, vooral omdat brandweerlieden door middel van een auto zich kunnen verplaatsen naar de plaats waar er brand is.
Terwijl geel eigenlijk de beste kleur is.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 00:33 schreef Elfletterig het volgende:
Brandweerauto's zijn doorgaans rood, trouwens.
Jammer.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 00:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb niets om te feesten momenteel.
Is seizoen 2 begonnen?quote:Op dinsdag 16 februari 2016 00:39 schreef Ajacied422 het volgende:
Straks gezellig weer Narcos kijken.
[ afbeelding ]
Geel is al bezet door ambulances.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 00:35 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Terwijl geel eigenlijk de beste kleur is.
Nee, pas begin augustus.quote:
wiequote:Op dinsdag 16 februari 2016 00:39 schreef Tjacka het volgende:
Fylax er is een hossel voor je op fok.
Dat maakt niets uit. Sommige brandweerauto's zijn ook geel. Vroeger waren dat er meer. Het is de beste kleur omdat geel de best zichtbare kleur is onder diverse omstandigheden.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 00:40 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Geel is al bezet door ambulances.
Mooi rood is niet lelijk:
[ afbeelding ]
Another one drives the Duster.
Op 10 augustus 2013 was er hier een ongeval met een vrij nieuwe hoogwerker, die jongens hebben vreselijk veel geluk gehad.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 00:47 schreef Elfletterig het volgende:
In België is in april 2014 een brandweerauto tegen een muur gecrasht.
[ afbeelding ]
Ik ben zo lui. Ik wacht op de dag dat er een goede spraakherkenning komt die alles typt voor mij.quote:
mooiquote:Op dinsdag 16 februari 2016 01:07 schreef Elfletterig het volgende:
Nog 24 posts en dan is dit topic vol.
Yoki wilde dat het topic alleen nog over brandweerwagens zou gaan. Het is knap uitdagend om in elke post weer iets over brandweerwagens te schrijven.quote:
Valt tenminste wel op.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 01:29 schreef Specularium het volgende:
[..]
Hier eentje voor jou.
[ afbeelding ]
Een beetje anders groen, ik zit mobiel, maar Google maar even op Palm Beach Gardens fire enginequote:
quote:Op dinsdag 16 februari 2016 01:33 schreef Leandra het volgende:
[..]
Een beetje anders groen, ik zit mobiel, maar Google maar even op Palm Beach Gardens fire engine
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |