Wat?quote:
...quote:
Mauw? KSsssst ksssssstt!quote:Op maandag 15 februari 2016 23:21 schreef Leandra het volgende:
[..]
* Leandra geeft Yoki strafpunten.
[..]
Foei Yoki, niet meer doen
Dan zal ik je zo even een uurtje buiten zetten.quote:
quote:Op maandag 15 februari 2016 23:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan zal ik je zo even een uurtje buiten zetten.
Ik ben nooit modern geweest.quote:Op maandag 15 februari 2016 23:25 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Het herhalen van TT's is zoooo 2014.
quote:Op maandag 15 februari 2016 23:24 schreef Elfletterig het volgende:
Zo'n topictitel en dan niet eens de kraan van LTVDK in de OP.
Zoek dat plaatje even dan, dan pleurt ik hem erin.quote:Op maandag 15 februari 2016 23:24 schreef Elfletterig het volgende:
Zo'n topictitel en dan niet eens de kraan van LTVDK in de OP.
Muahahahahahahahaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Kan je dat niet nee?quote:Op maandag 15 februari 2016 23:31 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Bedankt. Het is dat ik geen notes kan uitdelen, anders zou ik nu een positieve note plaatsen.
Ik ben er net sinds gisteren achter dat ik notes van users kan inzien. Dat na 11 maanden FP. Ik heb vandaag met terugwerkende kracht 3 zakken popcorn gekocht.quote:
quote:Op maandag 15 februari 2016 23:36 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik ben er net sinds gisteren achter dat ik notes van users kan inzien. Dat na 11 maanden FP. Ik heb vandaag met terugwerkende kracht 3 zakken popcorn gekocht.
Sjongejonge.quote:Op maandag 15 februari 2016 23:36 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik ben er net sinds gisteren achter dat ik notes van users kan inzien. Dat na 11 maanden FP. Ik heb vandaag met terugwerkende kracht 3 zakken popcorn gekocht.
quote:Op maandag 15 februari 2016 23:36 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Komt hij er medio 2017 achter dat hij ook notes kan zettenquote:Op maandag 15 februari 2016 23:40 schreef Specularium het volgende:
Elftelerig loopt weer heel veel maanden achter.
Bij jou staan er alleen maar lieve woordjes inquote:
Nee die van andere natuurlijk :pquote:Op maandag 15 februari 2016 23:42 schreef Leandra het volgende:
[..]
Met een full of pimp abonnement kun je ze inzien....
Ook met een SMS-abonnement
Ik houd me gewoon niet zo bezig met modereren. Het is dat ik achter de schermen ergens een link naar iemands notes zag staan. Daardoor kwam ik op het geniale idee om mijn user-ID eens in te voeren.quote:Op maandag 15 februari 2016 23:40 schreef Specularium het volgende:
Elftelerig loopt weer heel veel maanden achter.
Hoe kom ik daar?quote:Op maandag 15 februari 2016 23:42 schreef Specularium het volgende:
Geen notes bespreken, op geen enkele manier.
Doe dat maar achter de schermen.
Wees niet bang, ik maak geen inhoud openbaar.quote:Op maandag 15 februari 2016 23:40 schreef Specularium het volgende:
[..]
Echt, gaan we het hier niet over hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |