Wat is dat toch met die constante Seth-verwijzingen de laatste dagen, was Mark Rutte nodig om die man weer onder de gemeenschappelijke aandacht te brengen?quote:
De aanwezigheid van Monolith volstaat doorgaans.quote:Op maandag 15 februari 2016 22:34 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wat is dat toch met die constante Seth-verwijzingen de laatste dagen, was Mark Rutte nodig om die man weer onder de gemeenschappelijke aandacht te brengen?
Dat werd mij inderdaad net verteld, maar als ik naar http://www.fok.nl/shop/notes.php ga, dan staat er nog steeds 41 notes.quote:Op maandag 15 februari 2016 22:32 schreef Leandra het volgende:
[..]
Die heb je al, doordat KPD gisteren uit je lijst gehaald is
Een onschuldige note
Hier wordt hij al jarenlang vrijwel dagelijks van stal gehaald.quote:Op maandag 15 februari 2016 22:34 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wat is dat toch met die constante Seth-verwijzingen de laatste dagen, was Mark Rutte nodig om die man weer onder de gemeenschappelijke aandacht te brengen?
Ik heb ook geen note er bij gekregen omdat ik geband was, terwijl dat volgens mij wel hoort of hoorde. Misschien is het weergavesysteem voor users iets gewijzigd.quote:Op maandag 15 februari 2016 22:35 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat werd mij inderdaad net verteld, maar als ik naar http://www.fok.nl/shop/notes.php ga, dan staat er nog steeds 41 notes.
Ohquote:Op maandag 15 februari 2016 22:35 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat werd mij inderdaad net verteld, maar als ik naar http://www.fok.nl/shop/notes.php ga, dan staat er nog steeds 41 notes.
Geen idee, ik weet ook niet of je er wel een note bij krijgt als je wordt geband.quote:Op maandag 15 februari 2016 22:36 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik heb ook geen note er bij gekregen omdat ik geband was, terwijl dat volgens mij wel hoort of hoorde. Misschien is het weergavesysteem voor users iets gewijzigd.
The boss will know.quote:Op maandag 15 februari 2016 22:37 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oh![]()
Misschien zijn ze niet real-time om escalaties niet nog verder te laten escaleren?
Dat is hier iets van de laatste jaren, niet zozeer de laatste dagenquote:Op maandag 15 februari 2016 22:34 schreef Tchock het volgende:
[..]
Whahaha.quote:Op maandag 15 februari 2016 22:39 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, die is het antwoord op alles, net als.....
Ik heb nog nooit een note gehad voor zo er ik weet.quote:Op maandag 15 februari 2016 22:36 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik heb ook geen note er bij gekregen omdat ik geband was, terwijl dat volgens mij wel hoort of hoorde. Misschien is het weergavesysteem voor users iets gewijzigd.
Dat weet ik maar het zijn er de afgelopen week absoluut meer.quote:Op maandag 15 februari 2016 22:39 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Dat is hier iets van de laatste jaren, niet zozeer de laatste dagen
Has the moon lost her memory?quote:Op maandag 15 februari 2016 22:41 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een note gehad voor zo er ik weet.
Welke reden zou er dan ook zijn om u te noten?quote:Op maandag 15 februari 2016 22:41 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een note gehad voor zo er ik weet.
Kan het me niet voorstellen. Ben altijd netjes en braaf.quote:
E-peen.quote:Op maandag 15 februari 2016 22:45 schreef Tchock het volgende:
Hoi hoi het is weer notevergelijkingstijd
Dat bedoel ik, ik kan dus geen notes hebben.quote:Op maandag 15 februari 2016 22:43 schreef Reya het volgende:
[..]
Welke reden zou er dan ook zijn om u te noten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |