Dat is lekker melig.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 00:17 schreef chufi het volgende:
Cheech en Chongs Up in Smoke zie ik nu staan
Dan zou ik Dog Day Afternoon nemen, geniale film met Al Pacino.quote:
quote:Op dinsdag 16 februari 2016 00:17 schreef chufi het volgende:
Ik vind hem leuk, maar hij is wel erg flauw en meer iets voor de liefhebbers.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 00:17 schreef chufi het volgende:
Ja die zag ik ook staan. Ik ken hem welquote:Op dinsdag 16 februari 2016 00:18 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dan zou ik Dog Day Afternoon nemen, geniale film met Al Pacino.
Geen idee of je hem kent, maar als je hem niet kent is het helemaal een aanrader.![]()
Ik zap zo weer naar iets anders ...quote:Op dinsdag 16 februari 2016 00:18 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik vind hem leuk, maar hij is wel erg flauw en meer iets voor de liefhebbers.
Spijtig dat John Belushi zo vroeg is gestorven. Dat geldt ook voor John Candy.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 00:20 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Veel meliger ga je niet vinden alhoewel The Blues Brothers natuurlijk een klasse apart zijn.
Die hoeveelheden coke en drank deden Belushi de das om.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 00:22 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Spijtig dat John Belushi zo vroeg is gestorven. Dat geldt ook voor John Candy.
ik ookquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 16 februari 2016 00:23 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Die hoeveelheden coke en drank deden Belushi de das om.
als je jingles wil stuur me maar dm wat ik moet roepenquote:Op dinsdag 16 februari 2016 00:28 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ja dat is waar, maar daar is natuurlijk geen jingle van te bakken, skatje.
Ik vind Aykroyd veel minder, dan zie ik in dat genre liever Bill Murray.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 00:27 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Het was een leuk duo zo samen met Dan Aykroyd. Dat doet me denken aan de film Nothing But Trouble. Ook puur vermaak.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |