Was die ene gare chick van die foto?quote:Op maandag 15 februari 2016 19:58 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ohja, daar waren we gebleven idd. Jij nog chicks weten te hosselen?
Hey Hermannquote:Op maandag 15 februari 2016 19:58 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
mensen doen hier alleen aardig als ze iets willen, dus niet stoer doen nu
wat moet je
en jij een dom varkenquote:Op maandag 15 februari 2016 20:00 schreef HPLC het volgende:
[..]
Dat is geen schildpad, maar een olifant haha xD
etto en ikquote:Op maandag 15 februari 2016 20:00 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik en Etto hebben een speciale relatie
quote:Op maandag 15 februari 2016 20:00 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik en Etto hebben een speciale relatie
Volgens mij heeft deze user daadwerkelijk nog nooit de weeïge geur van een van verlangen brandende kut geroken.quote:Op maandag 15 februari 2016 19:41 schreef DoucheBagXL het volgende:
Lopen gewoon gasten rond die vrouwen-fluisteraar zijn. Die weten precies wat ze wel en niet moeten zeggen. Die neuken de meest gelukkig getrouwde vrouwen nog:) Stiekem kijk ik wel op tegen dat soort gasten:)
Ja prciesquote:Op maandag 15 februari 2016 19:57 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
impliciete niels bash ook nog
hoax Hermann komt nooit buitenquote:Op maandag 15 februari 2016 20:02 schreef Oberkullie het volgende:
Ik zag net een bizar grote vieze verschrikkelijke rat vlakbij mijn huis nu durf ik niet meer naar buiten![]()
hahquote:Op maandag 15 februari 2016 20:03 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Volgens mij heeft deze user daadwerkelijk nog nooit de weeïge geur van een van verlangen brandende kut geroken.
dat is deezertjes kloon zekerquote:Op maandag 15 februari 2016 20:03 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Volgens mij heeft deze user daadwerkelijk nog nooit de weeïge geur van een van verlangen brandende kut geroken.
Moet ik je weer opbellen?quote:Op maandag 15 februari 2016 20:03 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Nee, ben toch domquote:Op maandag 15 februari 2016 20:02 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
weet je zelf niet eens wie je bent
Care toch nietquote:Op maandag 15 februari 2016 20:02 schreef Toto69 het volgende:
Geen treinverkeer tussen Zaandam en Alkmaar
rip remqo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |