quote:Op maandag 15 februari 2016 19:25 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Echt he...
En dat woont nog thuis bij mama
en maar een grote bek opzetten met zijn penniespaarrekening
nee die slaapt sukkel, in mijn cultuur gaan kinderen naar bed in plaats van op straat hangenquote:
Boeiend.quote:Op maandag 15 februari 2016 19:26 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ja het komt door je kleurtje dat niemand je moet hier.
Hongerigquote:
Ik wil bronnen.quote:Op maandag 15 februari 2016 19:26 schreef Chloroform het volgende:
Het is wetenschappelijk bewezen dat hoe vaker je degebruikt, hoe groter de kans is dat je wint.
Echt waar hoor.
Jammer, tardy was je voor, geen prijs voor jouquote:Op maandag 15 februari 2016 19:27 schreef hoink581 het volgende:
Moest lachen![]()
En toen zwaaide ik vriendelijk naar iedereen.
Hoe lang slaapt 'ie?quote:Op maandag 15 februari 2016 19:27 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
nee die slaapt sukkel, in mijn cultuur gaan kinderen naar bed in plaats van op straat hangen
om te eindigen als vakkenvuller
Ik wil pizza.quote:
kut die vent moet het altijd beter doen, vieze flikker.quote:Op maandag 15 februari 2016 19:27 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Jammer, tardy was je voor, geen prijs voor jou
28 minutenquote:Op maandag 15 februari 2016 19:27 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Hoe lang slaapt 'ie?![]()
Wel mooi dat je het zover hebt geschopt, Diederik Samsom.
Ja maar ik vind jou minder leukquote:Op maandag 15 februari 2016 19:28 schreef HPLC het volgende:
Wat nou Tardis was voor, ik was veel eerder
Ik bedoel tot hoelang, als je snapt wat ik bedoelquote:Op maandag 15 februari 2016 19:29 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
28 minuten
Ja dank je, was de studie wel waard ja, leuke baan, vrouw en huis ... alles
hoor ik daar je mamma roepen?
Hup hup van je tienerkamertje af
o okquote:Op maandag 15 februari 2016 19:29 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja maar ik vind jou minder leuk
Jouw punaniquote:Op maandag 15 februari 2016 19:29 schreef HPLC het volgende:
Nou we hebben iedereen weer gehad, Teun, dwc's mamma, vakkenvullen, huidskleur, kaalheid. Komt eens met wat nieuws ofzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |