WAT DENK JE...quote:Op maandag 15 februari 2016 19:15 schreef HPLC het volgende:
Hey Etto, wat vind je van het niveau hier?
Dat wel ja, want het is gewoon grappig om te zien hoe mad je er telkens om wordt.quote:Op maandag 15 februari 2016 19:16 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Maar wel die stap extra om eruit te halen hè. Zit diep.
Ergens voldoening uit halenquote:Op maandag 15 februari 2016 19:13 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Je moet ergens je voldoening uit putten, hè.
quote:
Hoezo voorspelbaar dit allemaalquote:Op maandag 15 februari 2016 19:17 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Lullige vraag om aan HPLC te stellen, hork
Dankjewel, Chloroquote:Op maandag 15 februari 2016 19:17 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ergens voldoening uit halen
Ergens kracht uit putten
Langzaamaan breek ik jequote:Op maandag 15 februari 2016 19:16 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ik moest maar heel even huilen dit keer
Graag gedaan, snoesje.quote:Op maandag 15 februari 2016 19:18 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Dankjewel, Chloro. Zonder jou was ik nergens
.
Fijn om een gelijkgestemde geest te ontmoeten.quote:Op maandag 15 februari 2016 19:17 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Meeste resultaat met de minste moeite. Dat kan ik alleen maar toejuichen.
Rome was ook niet in 1 dag gebouwd ehquote:
Ik vind het dan weer grappig om te zien dat je een FOK!abo hebt.quote:Op maandag 15 februari 2016 19:17 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Dat wel ja, want het is gewoon grappig om te zien hoe mad je er telkens om wordt.
Ja moet mn geld toch opkrijgen hequote:Op maandag 15 februari 2016 19:19 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ik vind het dan weer grappig om te zien dat je een FOK!abo hebt.
Hoeren niet een optie? Neuk je ook nog 's een keer.quote:Op maandag 15 februari 2016 19:20 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ja moet mn geld toch opkrijgen he
Belangrijke kwestie hoor...quote:Op maandag 15 februari 2016 19:20 schreef Chloroform het volgende:
Ik vind het wel grappig om te zien dat jullie het over een fucking op hebben.
Kneusjes.
Maar Troje wel in 1 dag afgebrokenquote:Op maandag 15 februari 2016 19:19 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Rome was ook niet in 1 dag gebouwd eh
Jeetje, wat heb ik er nou weer me te makenquote:Op maandag 15 februari 2016 19:19 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ik vind het dan weer grappig om te zien dat je een FOK!abo hebt.
Denk niet dat m'n vriendin daar heel blij mee zou zijn.quote:Op maandag 15 februari 2016 19:20 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Hoeren niet een optie? Neuk je ook nog 's een keer.
Hier zal ik wakker van liggenquote:Op maandag 15 februari 2016 19:21 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Het schijnt dat donkere mensen niet in de op mogen, heb jou en crip al verlinkt
Internet: serious business.quote:Op maandag 15 februari 2016 19:20 schreef Chloroform het volgende:
Ik vind het wel grappig om te zien dat jullie het over een fucking op hebben.
Kneusjes.
Ik vind dat ze kale mannen die teveel op internet zitten en zo hun kind verlozen uit de OP moeten weren.quote:Op maandag 15 februari 2016 19:21 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Het schijnt dat donkere mensen niet in de op mogen, heb jou en crip al verlinkt
Laatste keer was ze maar wat blij met de 25 euro fooi die ik haar gaf hoorquote:Op maandag 15 februari 2016 19:21 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Denk niet dat m'n vriendin daar heel blij mee zou zijn.
Vond het al lang duren voordat je hier weer mee begon.quote:Op maandag 15 februari 2016 19:22 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ik vind dat ze kale mannen die teveel op internet zitten en zo hun kind verlozen uit de OP moeten weren.
quote:Op maandag 15 februari 2016 19:21 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ja zijn toch weer 50 blikken oettinger.quote:Op maandag 15 februari 2016 19:22 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Laatste keer was ze maar wat blij met de 25 euro fooi die ik haar gaf hoor
Had hier op Fok! ooit eens een verhaal gelezen van een Fok!ker wiens vriendin wilde dat hij het met een hoer deed, zodat zij er naast kon zitten en kijken hoe hoerenbezoek nu echt werkte.quote:Op maandag 15 februari 2016 19:21 schreef Vanillekwark het volgende:
wat de fuckquote:Op maandag 15 februari 2016 19:23 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Had hier op Fok! ooit eens een verhaal gelezen van een Fok!ker wiens vriendin wilde dat hij het met een hoer deed, zodat zij er naast kon zitten en kijken hoe hoerenbezoek nu echt werkte.
Dat deed je ook alleen maar omdat je moest huilen nadat je binnen twee minuten was klaargekomenquote:Op maandag 15 februari 2016 19:22 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Laatste keer was ze maar wat blij met de 25 euro fooi die ik haar gaf hoor
quote:Op maandag 15 februari 2016 19:23 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Had hier op Fok! ooit eens een verhaal gelezen van een Fok!ker wiens vriendin wilde dat hij het met een hoer deed, zodat zij er naast kon zitten en kijken hoe hoerenbezoek nu echt werkte.
is goed snoes, gelukkig is jouw mening compleet irrelevantquote:Op maandag 15 februari 2016 19:22 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ik vind dat ze kale mannen die teveel op internet zitten en zo hun kind verlozen uit de OP moeten weren.
Voorspelbaar in je reacties ben je wel. Bij wie heb je deze allemaal gebruikt?quote:Op maandag 15 februari 2016 19:22 schreef MMGYMCMB het volgende:
![]()
![]()
Jij?![]()
![]()
Ze is zeker niet de knapste of wel? Dat ze bij je past zeg maar.
Touché.quote:Op maandag 15 februari 2016 19:24 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
is goed snoes, gelukkig is ouw mening compleet irrelevant
Moest gniffelen. Negeer die telefooncel maar gewoon.quote:Op maandag 15 februari 2016 19:24 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Sorry man. Vond het een goed verhaal.
Ik vertel je nog eens wat.quote:Op maandag 15 februari 2016 19:24 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Sorry man. Vond het een goed verhaal.
Echt he...quote:Op maandag 15 februari 2016 19:22 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Vond het al lang duren voordat je hier weer mee begon.
Haha, en jij bent?quote:Op maandag 15 februari 2016 19:25 schreef Chloroform het volgende:
Jongens, de-smiley is ingezet. Dat betekent dat je echt totaal niet uitgeluld en mad bent.
Straks komt desmiley er ook bij. Degene die die gebruikt heeft echt vet gewonnen
quote:Op maandag 15 februari 2016 19:25 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Echt he...
En dat woont nog thuis bij mama
en maar een grote bek opzetten met zijn penniespaarrekening
quote:Op maandag 15 februari 2016 19:25 schreef Chloroform het volgende:
Jongens, de-smiley is ingezet. Dat betekent dat je echt totaal niet uitgeluld en mad bent.
Straks komt desmiley er ook bij. Degene die die gebruikt heeft echt vet gewonnen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |