Haha, ik fiets je er uitquote:Op maandag 15 februari 2016 19:08 schreef EttovanBelgie het volgende:
Ik krijg jullie nog wel... doerakken
Ik had gisteren de perfect pepperoni 👌🏾quote:Op maandag 15 februari 2016 19:05 schreef EttovanBelgie het volgende:
Pizza besteld, mensen... een hele hete met pepers en zo...
Je bent een bink, hè...
Moest toch wel lachen om de volharding van VK hoor.quote:Op maandag 15 februari 2016 19:11 schreef MMGYMCMB het volgende:
Kinderachtig. Zal wel geen pussy hebben gehad gister
.
rasiestquote:
Ik heb borsten, dan mag dat. Jij hoort geen tieten te hebben. Sterker nog, jij hoort ook geen kut te hebben.quote:Op maandag 15 februari 2016 19:05 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Zoiets als dat jij je tenen niet kan zien?
ow wauwquote:Op maandag 15 februari 2016 19:13 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik heb borsten, dan mag dat. Jij hoort geen tieten te hebben. Sterker nog, jij hoort ook geen kut te hebben.
Je moet ergens je voldoening uit putten, hè.quote:Op maandag 15 februari 2016 19:12 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Moest toch wel lachen om de volharding van VK hoor.
Altijd als jij zulke dingen post moet ik glimlachen als ik bedenk dat je al jaren je kat neukt en denkt dat dat is waar iedereen het altijd over heeft.quote:Op maandag 15 februari 2016 19:11 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Kinderachtig. Zal wel geen pussy hebben gehad gister
.
een kat neuken is best een flinke prestatie hoorquote:Op maandag 15 februari 2016 19:14 schreef zeer het volgende:
[..]
Altijd als jij zulke dingen post moet ik glimlachen als ik bedenk dat je al jaren je kat neukt en denkt dat dat is waar iedereen het altijd over heeft.
Oké.quote:Op maandag 15 februari 2016 19:14 schreef zeer het volgende:
[..]
Altijd als jij zulke dingen post moet ik glimlachen als ik bedenk dat je al jaren je kat neukt en denkt dat dat is waar iedereen het altijd over heeft.
Simpelere oorzaak nu. Hij staat simpelweg niet in de broncode, en ik heb puur en alleen de bron teruggekwakt.quote:Op maandag 15 februari 2016 19:12 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Moest toch wel lachen om de volharding van VK hoor.
Zie je je moeder als dame?quote:Op maandag 15 februari 2016 19:14 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Oké.
Wanneer heb jij voor het laatst een dame geneukt?
Waarom nu weer zo zuur.quote:Op maandag 15 februari 2016 19:13 schreef MMGYMCMB het volgende:
Je moet ergens je voldoening uit putten, hè.
Niet als je een kleine penis hebt.quote:Op maandag 15 februari 2016 19:14 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
een kat neuken is best een flinke prestatie hoor
ok... was het fijn?quote:Op maandag 15 februari 2016 19:15 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Niet als je een kleine penis hebt.
quote:Op maandag 15 februari 2016 19:13 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ow wauw
sponssnoetje van me
quote:Op maandag 15 februari 2016 19:15 schreef Vanillekwark het volgende:
Simpelere oorzaak nu. Hij staat simpelweg niet in de broncode, en ik heb puur en alleen de bron teruggekwakt.
Dat ik geen stap extra zal zetten om hem erbij te zetten klopt dan wel weer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |