Je bedoelt vermoedelijk een stichting en geen B.V. Dan is het een mooie uitdaging voor KOM om die termijn te realiseren! Ze hebben er namelijk al sinds het faillisement van de wijnboer over dit issue na kunnen denken. Kan het komende week in orde komen!quote:Op zaterdag 20 februari 2016 11:19 schreef obligataire het volgende:
Zo'n B.V. (voor de zekerheden) kan tegenwoordig al in anderhalve week zijn opgericht. Of sneller als het écht moet.
Ga naar http://imgur.com en upload daar je foto. Na het uploaden kopieer je de code bij "bbcode" (begint met [img]) en die plak je hier in een post.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 22:54 schreef Horsemen het volgende:
[..]
(Ik heb geen idee hoe je hier een foto toevoegt anders had ik dit zeker gedaan)
Het lijkt niet verder gekomen te zijn dan de regionale tv-uitzending. Monique van KOM zag er voorlopig nog niks in.quote:Op woensdag 17 februari 2016 22:13 schreef marathon2000 het volgende:
Vrijdag bij KOM IQtelecom.nu , startup die 65K wil funden. Studenten ism een telecom ondernemer (via lokale omroep WOS / programma De Pitch). Benieuwd of die ondernemer garant staat oid en welke % gehanteerd wordt. To be continued
Wachten met betalen lijkt me een leuke manier om druk uit te oefenen.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 14:27 schreef KMW1976 het volgende:
Ik mag ook geld overmaken voor de bootjes.. Gaan ze wel eerst de zekerheden goed regelen voordat ze het geld overmaken ...Of wachten we allen met betalen tot dit goed geregeld is?
Ik wacht met betalen tot het geregeld is. Ik hoop met mij nog meer mensen zodat de druk op de ketel blijft.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 14:42 schreef Speekselklier het volgende:
[..]
Wachten met betalen lijkt me een leuke manier om druk uit te oefenen.
Ik wacht ook al even jet betaen aan KoM. Maar dan door even te wachten met projecten.
Ik doe mee. Ik denk dat er snel bericht komt....quote:Op zaterdag 20 februari 2016 15:16 schreef Horsemen het volgende:
[..]
Ik wacht met betalen tot het geregeld is. Ik hoop met mij nog meer mensen zodat de druk op de ketel blijft.
Er is voor de investeerders geen haast. Eerste terugbetaling zal pas plaatsvinden op 5-4-16. KoM hoeft het geld pas uiterlijk over drie weken over te maken naar de ondernemer. Er is daarom ook tijd om de investering nog even vast te houden.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 15:16 schreef Horsemen het volgende:
[..]
Ik wacht met betalen tot het geregeld is. Ik hoop met mij nog meer mensen zodat de druk op de ketel blijft.
Je mag maximaal 250 euro inleggen. Waar lees ik overheen als ik zie dat 23 funders 6800 hebben ingelegd?quote:Op zaterdag 20 februari 2016 19:22 schreef Camogli het volgende:
Greencrowd heeft er weer een: 4%, annuiteit per kwartaal, max ¤250. Gemeente Opheusden. Lijkt me safe.
https://greencrowd.nl/pro(...)meentehuis-opheusden
klopt, is raar. Vanaf het begin (gisteren) klopte dat al niet.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 19:27 schreef crowd-fundi het volgende:
[..]
Je mag maximaal 250 euro inleggen. Waar lees ik overheen als ik zie dat 23 funders 6800 hebben ingelegd?
De bible belt is zeer safequote:Op zaterdag 20 februari 2016 19:22 schreef Camogli het volgende:
Greencrowd heeft er weer een: 4%, annuiteit per kwartaal, max ¤250. Gemeente Opheusden. Lijkt me safe.
Inderdaad, en waarschijnlijk betaal je die 75 euro die Eneco voor je 'betaalt' de komende vier jaar wel 3 of 4 keer terug tov altijd op basis van een aanbieding je energie te regelenquote:Op zondag 21 februari 2016 10:51 schreef obligataire het volgende:
[..]
De bible belt is zeer safeWat mij dan weer zeer tegenstaat is die koppelverkoop met produkten van Eneco. Het is zo doorzichtig allemaal
je hoeft niet met Eneco in zee te gaan.quote:Op zondag 21 februari 2016 11:18 schreef MT10 het volgende:
[..]
Inderdaad, en waarschijnlijk betaal je die 75 euro die Eneco voor je 'betaalt' de komende vier jaar wel 3 of 4 keer terug tov altijd op basis van een aanbieding je energie te regelen![]()
Sowieso... 4% vind ik ook te laag..
Nee maar het met Eneco in zee gaan zou het enige zijn wat het interessant maakt wat mij betreft omdat die 4% gewoon echt laag is. Natuurlijk is een gemeente safe, maar op dit moment ligt mijn rendement ook nog een stuk hoger aangezien je ook uit die andere pitches diegene kunt kiezen die er goed uit zien. (Het klopt inderdaad dat er veel rommel komt, maar zo nu en dan zijn er in mijn ogen nog steeds steady verhalen om in te investeren.)quote:Op zondag 21 februari 2016 13:30 schreef Camogli het volgende:
[..]
je hoeft niet met Eneco in zee te gaan.
En 4%: tja. Dit lijkt me een heel veilige investering (gemeente). De kans dat je je geld terugkrijgt zal groot zijn, itt tot andere pitches.
ik hoop voor je dat je dat hogere percentage kunt houden!quote:Op zondag 21 februari 2016 13:36 schreef MT10 het volgende:
[..]
Nee maar het met Eneco in zee gaan zou het enige zijn wat het interessant maakt wat mij betreft omdat die 4% gewoon echt laag is. Natuurlijk is een gemeente safe, maar op dit moment ligt mijn rendement ook nog een stuk hoger aangezien je ook uit die andere pitches diegene kunt kiezen die er goed uit zien. (Het klopt inderdaad dat er veel rommel komt, maar zo nu en dan zijn er in mijn ogen nog steeds steady verhalen om in te investeren.)
De financieringsbehoefte wordt een beetje raar aangegeven. Men wil ¤12.500,- ophalen. Je kunt gewoon investeren, of gebruik maken van de deal met Eneco. En dan lees ik dat de gevraagde financiering ¤3.350,- is zonder deal en ¤12.000,- met deal. De investeerders die nu meedoen hebben massaal de deal met Eneco links laten liggen, want van de ¤9.650,- die al is toegezegd werd ¤9.150 zonder deal ingebracht. Anderzijds is het risico laag. Wat dat betreft vind ik het een interessant voorstel.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 19:22 schreef Camogli het volgende:
Ik zit bij de laatste 10% inschrijvers heb dus al betaald. Ben wel solidair heb net een mailtje gestuurd dat als de hypothecaire zekerheid niet in orde is voor het tot standkomen van de lening dat ik mijn investering heroverweeg.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 15:16 schreef Horsemen het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |