Crip's gangquote:
Laten we dat vooral niet doenquote:
Dan moet ze dat lekker doenquote:Op maandag 15 februari 2016 13:38 schreef McGrath het volgende:
[..]
Jij vindt dat ze niks toevoegt en daardoor kan ze beter wegblijven, als zij het nou leuk zo vind?
Jijquote:Op maandag 15 februari 2016 13:39 schreef NoelGallagher het volgende:
Ruzie maken doen jullie maar in een ander topic. Ik wil mijn topic graag schoon houden
quote:De liefde laat geen ruimte voor angst; volmaakte liefde sluit angst uit, want angst veronderstelt straf. In iemand die angst kent, is de liefde geen werkelijkheid geworden.
Echt hequote:
hey schatquote:Op maandag 15 februari 2016 13:39 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
Dit is wel het treurigste wat ik heb meegemaakt sinds JNG SC
Jullie.
Kan me niet herinneren?quote:Op maandag 15 februari 2016 13:39 schreef Crip het volgende:
[..]
Heb je echt geroddeld over een FOK!ker tijdens het uitgaan?
Dan heb ik er niks meer aan, dan maakt het mij niet uit waar jij post.quote:
Maar dat is ook zeer kinderachtigquote:Op maandag 15 februari 2016 13:39 schreef Elan het volgende:
[..]
Echt he
Alleen met groepje bewust andere SC verpesten mag niet.
Zo werd half VBL eens verbannen omdat ze de Lesbo-chat verneuken met seksistische grappen.
Jijquote:Op maandag 15 februari 2016 13:39 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
Dit is wel het treurigste wat ik heb meegemaakt sinds JNG SC
Jullie.
hjbquote:Op maandag 15 februari 2016 13:39 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Laten we dat vooral niet doen
Haha aldus jij die elk topic hier vraagt of Opso terug magquote:
Hhaha lesbo'squote:Op maandag 15 februari 2016 13:39 schreef Elan het volgende:
[..]
Echt he
Alleen met groepje bewust andere SC verpesten mag niet.
Zo werd half VBL eens verbannen omdat ze de Lesbo-chat verneuken met seksistische grappen.
Alleen maar liefde, daarom mag je ook niet weg gaan.quote:Op maandag 15 februari 2016 13:39 schreef Vanillekwark het volgende:
Trouwens, stamgasten, wat is het verhaal hierachter:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |