tis maar internet johquote:Op maandag 15 februari 2016 15:34 schreef Elan het volgende:
[..]
Is ook niet leuk meeposten maar louter geklier, tt's kapen en meer van zulke onzin.
Zitten elkaar zelfs via WhatsApp op te stoken.
Ik ben een positieve user geworden.quote:Op maandag 15 februari 2016 15:34 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Lekker bilspleetjes aan het likken tjackie?
OBJECTION!quote:Op maandag 15 februari 2016 15:34 schreef Elan het volgende:
[..]
Is ook niet leuk meeposten maar louter geklier, tt's kapen en meer van zulke onzin.
quote:Op maandag 15 februari 2016 15:34 schreef Elan het volgende:
[..]
Precies als de vbl slowchat vroeger dus.quote:Op maandag 15 februari 2016 15:34 schreef Elan het volgende:
[..]
Goed van je maar de beste moderator is woonachtig in Belgiëquote:Op maandag 15 februari 2016 15:35 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik ben een positieve user geworden.
Dat was alleen Opsonisatie die mij appte, en ik ben geen KLB'erquote:Op maandag 15 februari 2016 15:34 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat kansloze geflirt van je begin ik ook moe van te worden.quote:Op maandag 15 februari 2016 15:37 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Goed van je maar de beste moderator is woonachtig in België
Je was toch zo positief?quote:Op maandag 15 februari 2016 15:38 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Dat kansloze geflirt van je begin ik ook moe van te worden.
Dit is nog positiefquote:Op maandag 15 februari 2016 15:40 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Je was toch zo positief?
En ik flirt niet met je hoor dat zou je willen
Nee hoor.quote:Op maandag 15 februari 2016 15:37 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ga je druk maken over feyenoord.daar heb je wel een dagtaak aan.
Sommige katten gaan ook zwerven als ze zich niet lekker voelen, dus kan ook iets medisch zijn (in combinatie met zwerven).quote:Op maandag 15 februari 2016 15:41 schreef Amarantha het volgende:
Krijg ineens telefoontje uit Vries. Er is een kat daar gevonden, lijkt sprekend op die van mijn pa alleen stuk lichter (qua gewicht). Dat zou natuurlijk kunnen als ze al bijna 4 weken op straat loopt. Hmm. Heb foto's ook gezien.
Misschien de stoner slowchat maar weer nieuw leven inblazen.quote:
Ik heb de dierenartspraktijk foto gestuurd, gevraagd of de kat daar echt op lijkt (mijn foto is duidelijker dan hun foto's). En als hun roepen ja dan moet mijn pa maar even heen gaan jaquote:Op maandag 15 februari 2016 15:48 schreef Chai het volgende:
[..]
Sommige katten gaan ook zwerven als ze zich niet lekker voelen, dus kan ook iets medisch zijn (in combinatie met zwerven).
Ga jij/je pa er vandaag nog langs om te kijken? Wel fijn om die duidelijkheid iig te hebben.
Wat is het verschil tussen stoner sc/abuser sc?quote:Op maandag 15 februari 2016 15:49 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Misschien de stoner slowchat maar weer nieuw leven inblazen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |