Ook niet op de huispoesquote:Op maandag 15 februari 2016 01:59 schreef EPiCAPPEL het volgende:
[..]
Liever niet die frustraties. En al zeker niet op muizen.
Zoveel last heb je er nog niet van gehad? Of maak je gewoon nooit schoon ??quote:Op maandag 15 februari 2016 01:55 schreef EPiCAPPEL het volgende:
[..]
Dan heb ik ze niet vermoord. Dat zou ik gewoon echt niet kunnen. Mocht een van jullie dus frustraties hebben. Je bent welkom.
Enige gemeenschappelijke ruimtes zijn de keuken en de badkamer. En die worden elke week fatsoenlijk schoongemaakt. Ik verdenk mijn huisgenoot die toch al niet zo fris is.quote:Op maandag 15 februari 2016 02:01 schreef Geerd het volgende:
[..]
Zoveel last heb je er nog niet van gehad? Of maak je gewoon nooit schoon ??
Een muis is nooit alleen.
Kijk maar eens achter en tussen de naden van de bank, keukenkastjes etc
Dan zou ik hem hier eens op aanspreken!quote:Op maandag 15 februari 2016 02:04 schreef EPiCAPPEL het volgende:
[..]
Enige gemeenschappelijke ruimtes zijn de keuken en de badkamer. En die worden elke week fatsoenlijk schoongemaakt. Ik verdenk mijn huisgenoot die toch al niet zo fris is.
Haar, allemaal vrouwen.quote:Op maandag 15 februari 2016 02:05 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dan zou ik hem hier eens op aanspreken!
Dan spreek je haar er even op aan.quote:
En jij dacht dat muizen ook zo denken ??quote:Op maandag 15 februari 2016 02:04 schreef EPiCAPPEL het volgende:
[..]
Enige gemeenschappelijke ruimtes zijn de keuken en de badkamer. En die worden elke week fatsoenlijk schoongemaakt. Ik verdenk mijn huisgenoot die toch al niet zo fris is.
Laat haar nu eerst even iets moois opbouwen met haar vrouwelijke huisgenootje, hebben we meer aan als we haar de weg wijzen naar het cafe!quote:Op maandag 15 februari 2016 02:07 schreef Geerd het volgende:
[..]
En jij dacht dat muizen ook zo denken ??
HeeY wacht dit is geen gemeenschappelijke ruimte hier mag ik niet in![]()
![]()
![]()
Ja maar andere kamers kan ik niet schoonmaken.quote:Op maandag 15 februari 2016 02:09 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Laat haar nu eerst even iets moois opbouwen met haar vrouwelijke huisgenootje, hebben we meer aan als we haar de weg wijzen naar het cafe!
Ik heb net mijn laatste speciaal biertje op. Misschien dat ik van de week nog een krat ga halen, maar na 5 dagen hoeft bier niet meer zo nodig de rest van de maandquote:Op maandag 15 februari 2016 02:12 schreef EPiCAPPEL het volgende:
[..]
Ja maar andere kamers kan ik niet schoonmaken.
Hell no dat ik ooit met haar bier ga drinken.
Over bier gesproken. Iemand die zin heeft in bier. Afkikken van carnaval
Boh samen de dames uit het café !! 1 grote poesen party dan zijn de muizen wel wegquote:Op maandag 15 februari 2016 02:09 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Laat haar nu eerst even iets moois opbouwen met haar vrouwelijke huisgenootje, hebben we meer aan als we haar de weg wijzen naar het cafe!
quote:Op maandag 15 februari 2016 02:17 schreef Geerd het volgende:
[..]
Boh samen de dames uit het café !! 1 grote poesen party dan zijn de muizen wel weg
Begin eens met je studentenhuis op te ruimenquote:Op maandag 15 februari 2016 00:47 schreef EPiCAPPEL het volgende:
Even klagen,
mijn studentenhuis wordt geterroriseerd door een muis. Waar een muis is zijn er veel meer zeggen ze. Ik ben als enige een dierenvriend in dit huis blijkbaar want mijn huisgenoot heeft er al een dood geslagen.![]()
Weten jullie nog oplossingen waarbij we wel van deze schattige vervelende rotzooi makende beestjes afkomen. Het lijken bijna kinderen, rotzooi maken maar niet uitruimen.
[ afbeelding ]
Ik begin wel vast met oplikkenquote:Op maandag 15 februari 2016 02:18 schreef DerRabbit het volgende:
[..]Dat zou een natte boel worden!
Ik ga alvast wat meer bier bestellen bij de leverancier!quote:
Nog enige voorkeur voor wat speciaal biertjes op de tapquote:
Lente bok je?quote:Op maandag 15 februari 2016 02:27 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nog enige voorkeur voor wat speciaal biertjes op de tap
Klinkt goed! Zal morgen even bellen met Gulpener of ze die al leveren op het vat.quote:
quote:Op maandag 15 februari 2016 02:29 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Klinkt goed! Zal morgen even bellen met Gulpener of ze die al leveren op het vat.
Hoeveel fusten zal ik laten leveren
Fust of 7 moet toch wel genoeg zijn om het tot zaterdag middag vol te houdenquote:
Dacht ik ook welquote:Op maandag 15 februari 2016 02:49 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Fust of 7 moet toch wel genoeg zijn om het tot zaterdag middag vol te houden
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |