Ik ga stukquote:Op maandag 15 februari 2016 04:37 schreef CaryAgos het volgende:
[..]
stond er een stuk aggresiever dan was bedoeld.
waarom had je een vriendje, o.a. omdat je die wilde pijpen toch?
Dat staat los van de smaak van de piemel. Het heeft alleen invloed op het zaadquote:Op maandag 15 februari 2016 00:11 schreef tailfox het volgende:
Laat hem oesters en ananas eten.
thank me later
Ach wat maakt het uit. Piemels genoeg.quote:Op maandag 15 februari 2016 10:01 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Dat staat los van de smaak van de piemel. Het heeft alleen invloed op het zaadDat was de vraag niet.
Overigens TS, het is niet de bedoeling dat je hem echt op eet...
Waar zijn de instructies?quote:Op maandag 15 februari 2016 00:15 schreef tailfox het volgende:
[..]
Benodigdheden:
– 1 kopje ananassap, vers of uit een pak
– 1 kopje mangosap
– 1 banaan
– ½ komkommer, geschild en ontpit
– ½ theelepel verse gember
– ½ theelepel vanille-extract
– 2 eetlepels honing
dan krijg je volgens internet lekkere sperma
Nee er zijn lullen genoeg, dat is niet hetzelfdequote:Op maandag 15 februari 2016 10:04 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ach wat maakt het uit. Piemels genoeg.
quote:Op maandag 15 februari 2016 10:31 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Nee er zijn lullen genoeg, dat is niet hetzelfde
Wtf nee? Omdat ik hem leuk vond?quote:Op maandag 15 februari 2016 04:37 schreef CaryAgos het volgende:
[..]
stond er een stuk aggresiever dan was bedoeld.
waarom had je een vriendje, o.a. omdat je die wilde pijpen toch?
I know what girls likequote:Op maandag 15 februari 2016 02:23 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Je hebt ervaring met mannen pijpen?
quote:
quote:Op maandag 15 februari 2016 16:36 schreef HarveySpecter het volgende:
Misschien kun je eerst wat ribben laten weghalen. Dan kun je daarna eerst een paar keer jezelf pijpen.
Oh, nou, stuur maar een pic op de dm.quote:Op maandag 15 februari 2016 01:07 schreef CaryAgos het volgende:
[..]
wil best meerdere proberen om verschillen te vergelijken.
Viespeuk. Ga je wassenquote:Op maandag 15 februari 2016 18:42 schreef DoucheBagXL het volgende:
Als je mij zou pijpen, proef je kopkaas en als je het goed doet aardbei. Ik eet veel aardbeien, vandaar.
Als je nou eens zou reageren.quote:Op maandag 15 februari 2016 16:43 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Oh, nou, stuur maar een pic op de dm.
Wil je me dat laten proberen?quote:Op maandag 15 februari 2016 10:01 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Dat staat los van de smaak van de piemel. Het heeft alleen invloed op het zaadDat was de vraag niet.
Overigens TS, het is niet de bedoeling dat je hem echt op eet...
Mwa afgezien van dat dat heel erg onaangenaam zou zijn ben je ook nog eens een trollquote:
Hoezo denk je dat?quote:Op maandag 22 februari 2016 08:00 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Mwa afgezien van dat dat heel erg onaangenaam zou zijn ben je ook nog eens een trolllijkt me een slecht plan
Helemaal niet zuigen. Er zijn best goede tutorials op internet te vinden, zoek ff op fellatio.quote:Op maandag 15 februari 2016 00:21 schreef CaryAgos het volgende:
[..]
Niet afwisselen met likken en hoe hard zuigen?
Nou een beetje zuigen moet wel. Anders is er niks aan.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 13:15 schreef Flogging het volgende:
[..]
Helemaal niet zuigen. Er zijn best goede tutorials op internet te vinden, zoek ff op fellatio.
Was je piemel eensquote:Op dinsdag 8 maart 2016 00:42 schreef Staaf het volgende:
Ben je hommo ofsow?? Dat je een lul in je bek stopt.. GAY!
Ik denk dat het naar pis smaakt, althans dat zeggen de bitches die mij hoofd geven.
Niks mis mee hun poenies ruiken toch naar rotte vis, dus no way dat ik die ga likken ahahaha. Gewoon zuigen kreng en dan neuk ik je doggystyle
Doe ik maar die geur trekt in je eikel ofzo. Ik kan m'n pik zo hard scrubben als ik wil maar helpt niet. Soms spuit ik er dan maar Axe op. (Dat trekt immers bitches aan). Zelfde als met kutje die kan je ook blijven wassen maar blijft naar vis ruiken. Die kutgeur hangt gewoon in die tunnel ofzoquote:
dat had ik vroeger ook dat mijn lul een visgeur had,ik heb mij toen strak laten besnijden (eikel altijd ontbloot) en sinds dien is hij altijd brand schoon.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 00:51 schreef Staaf het volgende:
[..]
Doe ik maar die geur trekt in je eikel ofzo. Ik kan m'n pik zo hard scrubben als ik wil maar helpt niet. Soms spuit ik er dan maar Axe op. (Dat trekt immers bitches aan). Zelfde als met kutje die kan je ook blijven wassen maar blijft naar vis ruiken. Die kutgeur hangt gewoon in die tunnel ofzo
En ben je er inmiddels achter gekomen?quote:Op maandag 15 februari 2016 00:10 schreef CaryAgos het volgende:
Serieus topic dus serieuze reacties aub.
Wil binnenkort een keer pijpen maar wil me er enigszins op voorbereiden.
Kan iemand me vertellen waar een piemel naar smaakt etc. en tips geven wat je wel en niet moet doen?
Heb iets vernomen over mentos bijvoorbeeld.
in jouw geval naar meerquote:Op maandag 15 februari 2016 00:10 schreef CaryAgos het volgende:
Kan iemand me vertellen waar een piemel naar smaakt etc. en tips geven wat je wel en niet moet doen?
Het is algemeen bekend dat vrouwen naar mannen kijken en dan afwegen of ze zouden pijpen.quote:Op woensdag 17 februari 2016 01:43 schreef CaryAgos het volgende:
[..]
maar wat was daar het gevolg van dan? je wilt toch iets doen met die gevoelens?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heel verschillend , smaak word vooral bepaald door voeding die het lichaam binnen krijgt .quote:Op maandag 15 februari 2016 00:10 schreef CaryAgos het volgende:
quote:Op maandag 15 februari 2016 00:20 schreef tailfox het volgende:
[..]
oesters zegt mijn tante altijd. (ja rare familie iknow)
quote:Op zaterdag 12 maart 2016 09:20 schreef spiritusbus het volgende:
[..]
Het is algemeen bekend dat vrouwen naar mannen kijken en dan afwegen of ze zouden pijpen.Deze TS is een transgender die nog weinig ervaring heeft idd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
meer sperma toch?quote:Op donderdag 24 maart 2016 13:47 schreef 2NutZ het volgende:
[..]oesters schijnen libido verhogend te zijn.. heeft verder niets met smaak of samenstelling of wat dan ook te maken van de sperma...
maagdjes![]()
[..]
Deze TS is een transgender die nog weinig ervaring heeft idd.
Damnquote:Op woensdag 17 februari 2016 02:06 schreef biljet het volgende:
Een piemel van iemand waar je niet van houd smaakt mits goed gewassen en daarna weer goed afgespoeld (geen lactacyd of zeepsmaak) naar niks..
Een piemel van iemand waar je wel van houd smaakt naar geilheid, passie, liefde en lust. En ook daarnaast eigenlijk naar niets.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door Zith op 30-03-2016 12:48:33 ]I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
Fixed.quote:Op maandag 15 februari 2016 16:43 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Oh, nou, stuur maar een dick op de pm.
quote:Op dinsdag 8 maart 2016 00:42 schreef Staaf het volgende:
Ben je hommo ofsow?? Dat je een lul in je bek stopt.. GAY!
Ik denk dat het naar pis smaakt, althans dat zeggen de bitches die mij hoofd geven.
Niks mis mee hun poenies ruiken toch naar rotte vis, dus no way dat ik die ga likken ahahaha. Gewoon zuigen kreng en dan neuk ik je doggystyle
Heb niet alle reacties gelezen, maar hier mijn oprecht advies.quote:Op maandag 15 februari 2016 00:10 schreef CaryAgos het volgende:
En vergeet de opgedroogde kopkaas er niet af te schurenquote:Op woensdag 30 maart 2016 15:10 schreef Topgozer1 het volgende:
[..]
Heb niet alle reacties gelezen, maar hier mijn oprecht advies.
Als je niet getraumatiseerd wil worden door een stinkende lul in je mond, is het van essentieel belang dat hij een douche neemt voor je eraan begint. Niet gewoon zijn lul met zeep wassen, maar vooral onder de voorhuid.
Tijdens de dag stapelt er zich daar zweet op, wat op den duur echt stinkt.
Een gewassen lul is volgens mij best smakeloos. Maar ik kan mezelf helaas niet pijpen dus ik weet het niet zeker
Of gewoon vegetarisch pijpen en alleen de kaas eraf eten.quote:Op woensdag 30 maart 2016 20:31 schreef DoucheBagXL het volgende:
[..]
En vergeet de opgedroogde kopkaas er niet af te schuren
Ik laat het soms expres zitten. Kan je gelijk zien of ze echt geil is.quote:Op woensdag 30 maart 2016 21:33 schreef Topgozer1 het volgende:
[..]
Of gewoon vegetarisch pijpen en alleen de kaas eraf eten.
Het ligt eraan of je van kaas houdt natuurlijk
Je moet juist niet met zeep wassen, dat verstoort de PH balans of zo, daarvan gaat ie naar ranzige boter ruiken, net als dat een kut ook stinkt als die balans verstoord is. Die balans herstelt zich wel weer dus dat trekt wel weg, maar in de tussentijd zit je met een stiknklul. Ik kan dat zelf ook ruiken, zelf zonder erectie (dat scheelt toch snel een halve meter afstand van mijn neus, hi ha ho).quote:Op woensdag 30 maart 2016 15:10 schreef Topgozer1 het volgende:
[..]
Heb niet alle reacties gelezen, maar hier mijn oprecht advies.
Als je niet getraumatiseerd wil worden door een stinkende lul in je mond, is het van essentieel belang dat hij een douche neemt voor je eraan begint. Niet gewoon zijn lul met zeep wassen, maar vooral onder de voorhuid.
Tijdens de dag stapelt er zich daar zweet op, wat op den duur echt stinkt.
Een gewassen lul is volgens mij best smakeloos. Maar ik kan mezelf helaas niet pijpen dus ik weet het niet zeker
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |